Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
Wymagania dla dokumentów dostarczanych w wersji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym. Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. W przypadku dostarczenia dokumentów w wersji elektronicznej na zewnętrzych nośnikach należy użyć: dyskietki 1,44 MB, pamięci masowej (pendrive) USB 1.1 lub 2.0, płyty CD-RW. Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne).
Wprowadził(a) do systemu: Leonard Wdowik, data: 2008-10-13 13:02:08
Opublikował(a): Leonard Wdowik, data publikacji: 2008-10-13 13:03:51
Ostatnia zmiana: Leonard Wdowik, data: 2009-10-15 07:28:05
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony