Elektroniczna Platforma Usług Administracji PublicznejDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2009-10-15 07:28:15

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

                                                                Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

Wymagania dla dokumentów dostarczanych w wersji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym. Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. W przypadku dostarczenia dokumentów w wersji elektronicznej na zewnętrzych nośnikach należy użyć: dyskietki 1,44 MB, pamięci masowej (pendrive) USB 1.1 lub 2.0, płyty CD-RW. Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

 



Powrót