Zamawiajacy: Urząd Gminy w Gnojnie

Adres: Gnojno nr 145, 28-114 Gnojno
Kontakt: tel. 041 353 20 38, fax. 041 353 20 38
E-mail: ug_gnojno@go2.pl, Strona www: www.gnojno.gminy.com.pl

Numer ID: 240

Data publikacji: 2012-07-18 15:15:12

Przedmiot: Gmina Gnojno ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na wykonanie zadania pn. „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2012/2013”.

Treść przetargu:
 

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2012/2013


Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.07.2012 pod numerem 258896 - 2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gnojno , Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, faks 0413532038.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2012/2013. Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do: 1) Szkoły Podstawowej w Gnojnie (ilość uczniów 79) 2) Szkoła Podstawowa w Gnojnie - Filia w Jarząbkach (ilość uczniów 17) 3) Szkoła Podstawowa w Gnojnie - Filia w Balicach (ilość uczniów 15) 4) Szkoły Podstawowej w Raczycach (ilość uczniów 114) 5) Gimnazjum w Gnojnie (ilość uczniów 136) w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych. Dowóz odbywa się w miesiącach wrzesień - czerwiec w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2012/2013 (01.09.2012 r. - 29.06.2013 r.) Dowóz dzieci do w/w placówek szkolnych : rozpoczęcie dowozu od godz. 7:00 zakończenie dowozu najpóźniej do godz. 8:00, natomiast odwóz po zakończeniu zajęć szkolnych ok. godz. 13:00 - 14.50. Powyższe godziny mogą ulec zmianie jedynie w niewielkim zakresie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, co najmniej 5 dni przed ich zaistnieniem. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Wielkości grup dzieci jednocześnie przewożonych oraz długości tras należy przyjąć w ramach własnego wyliczenia wartości usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy dwa lub więcej razy (tzn. dowóz w dwóch turach, odwóz w min. dwóch turach), uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, pełnomocnictwo -jeżeli dotyczy, dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno - pok. nr 11 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                      WÓJT

                                                                                                Jolanta Stachowicz




Załączone pliki
SIWZ_z_zalacznikami_dowoz.pdfSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (SIWZ_z_zalacznikami_dowoz.pdf - 195.353 KB)
Data publikacji: 2012-07-18 15:34:21 Redaktor: Zbigniew Klepacz

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1709
Wprowadził do systemu: Zbigniew Klepacz, data: 2012-07-18 15:15:12
Opublikował: Zbigniew Klepacz, data publikacji: 2012-07-18 15:24:27

Gmina Gnojno
Gnojno 145, Gnojno
tel. 41 353 20 38 w. 31 fax. 41 353 20 38
www.gnojno.com.pl