Adres: Gnojno nr 145, 28-114 Gnojno
Kontakt: tel. 041 353 20 38, fax. 041 353 20 38
E-mail: ug_gnojno@go2.pl, Strona www: www.gnojno.gminy.com.pl
Numer ID: 240
Data publikacji: 2012-07-18 15:15:12
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2012/2013
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.07.2012 pod numerem 258896 - 2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gnojno , Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, faks 0413532038.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie gminy Gnojno w roku szkolnym 2012/2013. Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do: 1) Szkoły Podstawowej w Gnojnie (ilość uczniów 79) 2) Szkoła Podstawowa w Gnojnie - Filia w Jarząbkach (ilość uczniów 17) 3) Szkoła Podstawowa w Gnojnie - Filia w Balicach (ilość uczniów 15) 4) Szkoły Podstawowej w Raczycach (ilość uczniów 114) 5) Gimnazjum w Gnojnie (ilość uczniów 136) w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych. Dowóz odbywa się w miesiącach wrzesień - czerwiec w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2012/2013 (01.09.2012 r. - 29.06.2013 r.) Dowóz dzieci do w/w placówek szkolnych : rozpoczęcie dowozu od godz. 7:00 zakończenie dowozu najpóźniej do godz. 8:00, natomiast odwóz po zakończeniu zajęć szkolnych ok. godz. 13:00 - 14.50. Powyższe godziny mogą ulec zmianie jedynie w niewielkim zakresie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, co najmniej 5 dni przed ich zaistnieniem. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Wielkości grup dzieci jednocześnie przewożonych oraz długości tras należy przyjąć w ramach własnego wyliczenia wartości usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dziennie autobusy będą musiały przejechać te trasy dwa lub więcej razy (tzn. dowóz w dwóch turach, odwóz w min. dwóch turach), uzależnione będzie to od czasu rozpoczęcia jak i zakończenia lekcji w poszczególnych klasach i szkołach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
a) polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, b) zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, c)wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego,
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania uprawnień ( koncesji, zezwolenia, licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizacje zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postanowienia (Ustawa z dn. 6 września 2011r. o transporcie drogowym Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z pózn. zm.) - kopie aktualnej-ważnej licencji na przewóz osób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, pełnomocnictwo -jeżeli dotyczy, dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno - pok. nr 11 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
WÓJT
Jolanta Stachowicz
Załączone pliki |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (SIWZ_z_zalacznikami_dowoz.pdf - 195.353 KB) | |
Data publikacji: 2012-07-18 15:34:21 Redaktor: Zbigniew Klepacz |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 1709 |
Wprowadził do systemu: Zbigniew Klepacz, data: 2012-07-18 15:15:12 Opublikował: Zbigniew Klepacz, data publikacji: 2012-07-18 15:24:27 |
Gmina Gnojno |