Zamawiajacy: Urząd Gminy w Gnojnie

Adres: Gnojno nr 145, 28-114 Gnojno
Kontakt: tel. 041 353 20 38, fax. 041 353 20 38
E-mail: ug_gnojno@go2.pl, Strona www: www.gnojno.gminy.com.pl

Numer ID: 45

Data publikacji: 2007-04-30 10:12:33

Przedmiot: „Świadczenie usług sprzętem mechanicznym typu: równiarka drogowa, koparko spycharka: „Białoruś”, ”Ostrówek”, „CATERPILLAR” oraz spycharka ”DET”, na terenie gminy Gnojno w 2007 roku”

Treść przetargu:

Gmina Gnojno

28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 EURO

na wykonanie przedmiotu zamówienia pn.

„Świadczenie usług sprzętem mechanicznym typu: równiarka drogowa, koparko-spycharka: „Białoruś”, ”Ostrówek”, „CATERPILLAR”  oraz spycharka ”DET”,   na terenie gminy Gnojno w 2007 rok”

 

 

 

I.                   Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45520000-8 wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

II.                   Wymagany termin wykonania zamówienia – w zależności od potrzeb Zamawiającego
w okresie 2007 r. Realizacja przedmiotu zamówienia winna rozpocząć się od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2007 r.

III.                   Opis przedmiotu zamówienia:    

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem mechanicznym na terenie gminy Gnojno w następujących zadaniach:

Zadanie Nr 1 – wykonanie usług równiarką drogową - 100 godz.

Zadanie Nr 2 – wykonanie usług koparko – spycharką  „Białoruś” - 400 godz.

Zadanie Nr 3 - wykonanie usług koparko – spycharką  „Ostrówek” - 400 godz.

Zadanie Nr 4 – wykonanie usług spycharką „DET” – 300 godz.

Zadanie Nr 5 – wykonanie usług koparko – spycharką  „CATERPILLAR” – 300 godz.

Podana ilość godzin pracy sprzętu jest ilością przewidywaną i może ulec zmianie.
W przypadku zmniejszenia w/w ilości Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń z stosunku do Zamawiającego.

 Na przedmiot zamówienia składa się zakres robót obejmujący: wykonanie prac sprzętem  wymienionym w rozdziale III niniejszej SIWZ polegający na odmulaniu lub kopaniu rowów, równanie terenu itp.

IV.      Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

V.        Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

VI.      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać nieodpłatnie
w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Gnojnie, Gnojno Nr 145, 28-114 Gnojno, pokój nr 5, w godz. 800 do 1500 Specyfikacja zostanie przesłana również wykonawcom, którzy prześlą do Zamawiającego stosowną prośbę listem bądź faksem. SIWZ wraz
z załącznikami można pobrać również ze strony internetowej Urzędu Gminy w Gnojnie:
http://www.bip.gminy.com.pl./gnojno

 

VII.               Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:

1.         Imię i nazwisko: Bożena Wawszczyk         

  tel. (041) 353-24-33

  fax. (041) 353-20-38

VIII.      Oferty należy składać w zamkniętych kopertach:

zewnętrznej, zaadresowanej: Urząd Gminy w Gnojnie, Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie; opatrzonej napisem: „Świadczenie usług sprzętem mechanicznym typu: równiarka drogowa, koparko-spycharka: „Białoruś”, ”Ostrówek”, „CATERPILLAR” oraz  spycharka ”DET”, na terenie gminy Gnojno w 2007 roku”

wewnętrznej, opisanej j. w., a ponadto opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy.

IX.         Termin składania ofert upływa w dniu 14.05.2007 r. o godz. 10.30.

X.          Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 14.05.2007r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 18 (sala konferencyjna).

XI.               Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

XII.               O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy:

1)     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

2)     Spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn:

-     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie     zamówienia.

3)     Posiadają lub mają zapewniony dostęp przez (dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób) sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. 

Sprzęt wymieniony w załączniku Nr 3 musi odpowiadać co do typu wymogom określonym przez  Zamawiającego dla poszczególnych zadań w rozdziale III niniejszej SIWZ.

4)     Wykonawca nie może powierzyć wykonanie zadania podwykonawcy bez zgody Zamawiającego.

 

XIII.               Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych
w SIWZ z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

XIV.  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu    potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej
w SIWZ:

1.         formularz oferty wg załącznika nr 1/1,1/2,1/3,1/4,1/5

2.         oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień  Publicznych  - załącznik nr 2

3.        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

4.         wykaz sprzętu niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia jakimi dysponuje       wykonawca – załącznik nr 3

5.         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)

6.         zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

 

Wyżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo poświadczonej kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzurą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i podpisane (wraz
z pieczęciami imiennymi oraz pieczęcią firmową) przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty.

XV.               Kryteria  oceny ofert:

        Najniższa cena - znaczenie 100 %

XVI.              Termin związania ofertą – 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

XVII.            Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia, zamówień uzupełniających.

XVIII.         Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIX.              Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

XX.                Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

Wójt Gminy Gnojno

     Zbigniew Janik


Załączone pliki
SIWZ_Uslugi_2007.pdfSIWZ Usługi - 2007 r. (SIWZ_Uslugi_2007.pdf - 118.553 KB)
Data publikacji: 2007-04-30 10:15:43 Redaktor: Maria Woźniak
Zalacznik_Nr_1_1_oferta_uslugi_2007.pdfZałącznik nr 1/1 druk oferta - usługi 2007 r. (Zalacznik_Nr_1_1_oferta_uslugi_2007.pdf - 67.771 KB)
Data publikacji: 2007-04-30 10:19:21 Redaktor: Maria Woźniak
Zalacznik_Nr_1_2_oferta_uslugi_2007.pdfZałącznik nr 1/2 druk oferta - usługi 2007 r. (Zalacznik_Nr_1_2_oferta_uslugi_2007.pdf - 68.918 KB)
Data publikacji: 2007-04-30 10:20:00 Redaktor: Maria Woźniak
Zalacznik_Nr_1_3_oferta_uslugi_2007.pdfZałącznik nr 1/3 druk oferta - usługi 2007 r. (Zalacznik_Nr_1_3_oferta_uslugi_2007.pdf - 68.206 KB)
Data publikacji: 2007-04-30 10:20:31 Redaktor: Maria Woźniak
Zalacznik_Nr_1_4_oferta_uslugi_2007.pdfZałącznik nr 1/4 druk oferta - usługi 2007 r. (Zalacznik_Nr_1_4_oferta_uslugi_2007.pdf - 68.436 KB)
Data publikacji: 2007-04-30 10:21:53 Redaktor: Maria Woźniak
Zalacznik_Nr_1_5_oferta_uslugi_2007.pdfZałącznik nr 1/5 druk oferta - usługi 2007 r. (Zalacznik_Nr_1_5_oferta_uslugi_2007.pdf - 69.745 KB)
Data publikacji: 2007-04-30 10:22:26 Redaktor: Maria Woźniak
Zalacznik_Nr_2_Oswiadczenie_ Wykonawcy_uslugi_2007.pdfZałącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy - usługi 2007 r. (Zalacznik_Nr_2_Oswiadczenie_ Wykonawcy_uslugi_2007.pdf - 52.415 KB)
Data publikacji: 2007-04-30 10:31:40 Redaktor: Maria Woźniak
Zalacznik_Nr_2_wykaz_sprzetu_uslugi_2007.pdfZałącznik nr 3 Wykaz sprzętu - usługi 2007 r. (Zalacznik_Nr_2_wykaz_sprzetu_uslugi_2007.pdf - 51.539 KB)
Data publikacji: 2007-04-30 10:32:42 Redaktor: Maria Woźniak
Zalacznik_Nr_4_umowa_uslugi_2007.pdfZałącznik nr 4 umowa - usługi 2007 r. (Zalacznik_Nr_4_umowa_uslugi_2007.pdf - 79.44 KB)
Data publikacji: 2007-04-30 10:33:18 Redaktor: Maria Woźniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1725
Wprowadził do systemu: Maria Woźniak, data: 2007-04-30 10:12:33
Opublikował: Maria Woźniak, data publikacji: 2007-04-30 10:25:44
Ostatnia zmiana: Maria Woźniak, data: 2007-05-21 11:28:05

Gmina Gnojno
Gnojno 145, Gnojno
tel. 41 353 20 38 w. 31 fax. 41 353 20 38
www.gnojno.com.pl