Zamawiajacy: Urząd Gminy w Gnojnie

Adres: Gnojno nr 145, 28-114 Gnojno
Kontakt: tel. 041 353 20 38, fax. 041 353 20 38
E-mail: ug_gnojno@go2.pl, Strona www: www.gnojno.gminy.com.pl

Numer ID: 58

Data publikacji: 2007-10-10 14:04:57

Przedmiot: „Zakup i dostawa kruszywa drogowego do gminy Gnojno
w 2007 roku”

Treść przetargu:

Gnojno: Zakup i dostawa kruszywa drogowego do gminy Gnojno w 2007 roku
Numer ogłoszenia: 189367 - 2007; data zamieszczenia: 10.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 0413532038, fax 0413532038.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa kruszywa drogowego do gminy Gnojno w 2007 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa kruszywa drogowego łamanego do gminy Gnojno w następujących ilościach i asortymentach: 1. mieszanka kruszyw (niesort) - 0 - 31,5 mm - 900 ton 2. mieszanka kruszyw (niesort) - 0 - 63 mm - 500 ton wraz z załadunkiem i wyrównaniem na drogi gminne położone na terenie gminy Gnojno. Kruszywo to będzie wykorzystywane na remonty istniejących nawierzchni tłuczniowych oraz na wykonywanie podbudowy dróg, które w początkowym okresie będą spełniały rolę nawierzchni. Kruszywo powinno być dostarczone odpowiednim środkiem transportu i wyrównane na drogi wskazane przez Zamawiającego. Podana wielkość kruszywa drogowego łamanego jest ilością przewidywaną i może ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia w/w ilości Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 60.10.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2007r. - Prawo Zamówień Publicznych (DZ. U. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, tzn: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. Materiały kamienne - oferowane do przetargu winny spełniać wymagania Polskich Norm w zakresie drogownictwa. 4. Posiadają lub mają zapewniony dostęp przez (dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób) sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia tych warunków zerojedynkowa.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie winni złożyć w formie określonej w niniejszej SIWZ następujące dokumenty: 1.Formularz oferty wg załącznika nr 1 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: A. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 B. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). C. świadectwo jakości kruszywa dla poszczególnych frakcji zgodne z wymaganiami Polskich Norm w zakresie drogownictwa. D. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu własnej kopalni bądź dostarczeniu umowy z kopalnią - w brzmieniu wynikającym z oświadczenia wg. załącznik nr 3 E. wykaz sprzętu niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 4 F. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) G. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Gnojnie, Gnojno nr 145, 28 - 114 Gnojno, w godz. 800 - 1500..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28 - 114 Gnojno pokój nr 11 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

                                                                                                          Wójt Gminy Gnojno

                                                                                                          Zbigniew Janik

 

                                                                                  

 

                                                                                                         

                                                                                                                                          


Załączone pliki
SIWZ_kruszywo_P.pdfSIWZ kruszywo (SIWZ_kruszywo_P.pdf - 116.531 KB)
Data publikacji: 2007-10-10 14:05:41 Redaktor: Maria Woźniak
formularz_ofertowy_Zalacznik_Nr_1_kruszywo_P.pdfFormularz ofertowy - załącznik nr 1 kruszywo (formularz_ofertowy_Zalacznik_Nr_1_kruszywo_P.pdf - 66.502 KB)
Data publikacji: 2007-10-10 14:06:09 Redaktor: Maria Woźniak
Oswiadczenie_Wykonawcy_Zalacznik_Nr_2_kruszywo_P.pdfOswiadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 kruszywo (Oswiadczenie_Wykonawcy_Zalacznik_Nr_2_kruszywo_P.pdf - 54.095 KB)
Data publikacji: 2007-10-10 14:06:43 Redaktor: Maria Woźniak
Oswiadczenie_Wykonawcy_Zalacznik_Nr_3_kruszywo_P.pdfOświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 kruszywo (Oswiadczenie_Wykonawcy_Zalacznik_Nr_3_kruszywo_P.pdf - 49.573 KB)
Data publikacji: 2007-10-10 14:08:47 Redaktor: Maria Woźniak
Wykaz_sprzetu_Zalacznik_Nr_4_kruszywo_P.pdfWykaz sprzętu - załącznik nr 4 kruszywo (Wykaz_sprzetu_Zalacznik_Nr_4_kruszywo_P.pdf - 46.041 KB)
Data publikacji: 2007-10-10 14:09:23 Redaktor: Maria Woźniak
Wzor_umowy_zalacznik_nr_5_kruszywo_P.pdfWzór umowy - załącznik nr 5 kruszywo (Wzor_umowy_zalacznik_nr_5_kruszywo_P.pdf - 73.796 KB)
Data publikacji: 2007-10-10 14:10:14 Redaktor: Maria Woźniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2754
Wprowadził do systemu: Maria Woźniak, data: 2007-10-10 14:04:57
Opublikował: Maria Woźniak, data publikacji: 2007-10-10 14:13:15
Ostatnia zmiana: Maria Woźniak, data: 2007-10-10 14:13:15

Gmina Gnojno
Gnojno 145, Gnojno
tel. 41 353 20 38 w. 31 fax. 41 353 20 38
www.gnojno.com.pl