Og³oszenie o naborze na wolne stanowisko urzêdnicze w Urzêdzie Gminy w Gnojnie
2022-06-06 14:33:37 Og³oszenia o naborze
WÓJT GMINY GNOJNO OG£ASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Podinspektor ds. obs³ugi rady gminy w Referacie Organizacyjnym
1. Nazwa i adres jednostki:
Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno
2. Stanowisko pracy:
podinspektor ds. obs³ugi rady gminy w Referacie Organizacyjnym
3. Wymagania niezbêdne:
1) wykszta³cenie wy¿sze (preferowane kierunki: administracja);2) obywatelstwo polskie;
3) pe³na zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych oraz korzystanie z pe³ni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem s±du za umy¶lne przestêpstwo ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe;
5) stan zdrowia pozwalaj±cy na zatrudnienie na danym stanowisku;
6) sta¿ pracy – co najmniej 3 lata;
7) nieposzlakowana opinia;
8) znajomo¶æ aktów prawnych niezbêdnych do w³a¶ciwego wykonywania obowi±zków, w tym ustaw:
- o samorz±dzie gminnym,
- o wychowaniu w trze¼wo¶ci i przeciwdzia³aniu alkoholizmowi,
- o przeciwdzia³aniu narkomanii,
- ustawy Kodeks postêpowania administracyjnego
oraz rozporz±dzeñ Prezesa Rady Ministrów:
- w sprawie zasad techniki prawodawczej,
- w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
4. Wymagania dodatkowe:
1) ukoñczone szkolenie dla cz³onków komisji rozwi±zywania problemów alkoholowych;2) umiejêtno¶æ obs³ugi komputera (¶rodowiska Windows, pakietu biurowego) i innych urz±dzeñ biurowych;
3) znajomo¶æ zagadnieñ zwi±zanych z funkcjonowaniem administracji samorz±dowej;
4) do¶wiadczenie w pracy w jednostkach samorz±du terytorialnego;
5) prawo jazdy kat. B;
6) umiejêtno¶æ pracy w zespole, obowi±zkowo¶æ, rzetelno¶æ, staranno¶æ, terminowo¶æ.
5. Zakres podstawowych zadañ wykonywanych na stanowisku:
1) przygotowywanie porz±dku obrad i kolejnych posiedzeñ rady gminy;2) przygotowanie materia³ów na posiedzenia Rady gminy oraz zapewnienie ich terminowego dorêczenia;
3) przekazywanie radnym niezbêdnych informacji i materia³ów dotycz±cych sesji rady i posiedzeñ komisji;
4) przekazywanie informacji o spotkaniach i terminach sesji;
5) przygotowanie organizacyjne i techniczne sesji, komisji oraz innych posiedzeñ rady;
6) przekazywanie zainteresowanym wniosków i interpelacji;
7) prowadzenie rejestru oraz zbioru uchwa³;
8) przekazywanie uchwa³ do organu nadzoru, publikacji i wiadomo¶ci publicznej oraz zainteresowanym pracownikom i instytucjom;
9) sporz±dzanie protoko³ów z posiedzeñ komisji i z sesji rady gminy;
10) udzielanie informacji publicznej w zakresie dotycz±cym pracy rady gminy;
11) opracowywanie sprawozdañ i informacji z dzia³alno¶ci rady i jej organów;
12) wspó³praca z so³tysami i radami so³eckimi;
13) realizacja zadañ wynikaj±cych z ustawy o przeciwdzia³aniu alkoholizmowi oraz z ustawy o przeciwdzia³aniu narkomanii;
14) prowadzenie spraw zwi±zanych z dzia³alno¶ci± Gminnej Komisji Rozwi±zywania Problemów Alkoholowych;
15) realizacja zadañ wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów i uchwa³ rady w zakresie kultury fizycznej.
6. Warunki pracy:
wymiar czasu pracy: pe³ny etat (40 godzin tygodniowo),
wynagrodzenie: ustalane zgodnie z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorz±dowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzêdu Gminy w Gnojnie,
charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadañ: praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzêdu, bezpo¶redni kontakt z interesantami, system jednozmianowy, praca przy komputerze powy¿ej 4 godzin dziennie, praca w zespole, szkolenia,
otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: komputer, sprzêt biurowy, bezpieczne warunki pracy na stanowisku; budynek piêtrowy z ograniczon± mo¿liwo¶ci± poruszania siê po ca³ym budynku ze wzglêdu na ró¿nice poziomów (schody nie posiadaj± urz±dzeñ umo¿liwiaj±cych pokonywanie ich przez osoby niepe³nosprawne, w tym poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich).
7. Wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych:
W miesi±cu poprzedzaj±cym datê upublicznienia og³oszenia wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, wyniós³ mniej ni¿ 6%.
8. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjêcie na stanowisko objête konkursem (list motywacyjny);2) ¿yciorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV);
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj±cej siê o zatrudnienie*;
4) kopie dokumentów potwierdzaj±cych wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe;
5) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejêtno¶ciach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ niezbêdnych i dodatkowych;
6) o¶wiadczenia kandydata o posiadanym obywatelstwie, o posiadaniu pe³nej zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych, o korzystaniu z pe³ni praw publicznych oraz o niekaralno¶ci;*
(o¶wiadczenia powinny zawieraæ klauzulê wynikaj±c± z art. 233 k.k.)
7) o¶wiadczenie o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru o tre¶ci „Wyra¿am zgodê na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbêdnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustaw± z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz±dowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).”
8) za¶wiadczenie lekarskie o braku przeciwwskazañ zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku wystawione przez lekarza medycyny pracy;
9) kopia dokumentu potwierdzaj±cego niepe³nosprawno¶æ – dotyczy kandydatów, którzy zamierzaj± skorzystaæ z preferencji okre¶lonych w art. 13a ustawy o pracownikach samorz±dowych.
* dokumenty mo¿na pobraæ ze strony bip.gminy.com.pl/gnojno (zak³adka Wzory dokumentów) lub w sekretariacie urzêdu
Kopie dokumentów powinny byæ potwierdzone przez kandydata za zgodno¶æ z orygina³em.
List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz pozosta³e o¶wiadczenia powinny byæ opatrzone w³asnorêcznym podpisem kandydata.
9. Termin i miejsce sk³adania dokumentów:
Wymagane dokumenty nale¿y sk³adaæ w sekretariacie Urzêdu Gminy w Gnojnie lub przes³aæ w terminie do dnia 20 czerwca 2022 r. do godz. 14:00 na adres:
Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzêdnicze – podinspektor ds. obs³ugi rady gminy” (decyduje data wp³ywu do urzêdu). Oferty, które wp³yn± po wy¿ej okre¶lonym terminie nie bêd± rozpatrywane.
10. Dodatkowe informacje:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Gnojnie pod adresem e-mail: lukasz.chodor.iodo@gmail.com. Szczegó³owe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zawiera tre¶æ informacji umieszczonej na stronie internetowej: gnojno.com.pl (zak³adka: O GMINIE ---> Ochrona Danych Osobowych).
2) Kandydaci, którzy spe³ni± wymagania formalne okre¶lone w og³oszeniu oraz zakwalifikuj± siê do dalszego postêpowania zostan± poinformowani i zaproszeni na rozmowê kwalifikacyjn± telefonicznie lub mailem.
3) Z regulaminem naboru mo¿na siê zapoznaæ w Urzêdzie Gminy w Gnojnie (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminy.com.pl/gnojno/) w zak³adce „Regulamin organizacyjny Urzêdu Gminy w Gnojnie”.
4) Dokumenty rekrutacyjne z³o¿one po terminie nie bêd± rozpatrywane, dokumenty niekompletne podlegaj± odrzuceniu w procesie rekrutacji a kandydat nie zostanie dopuszczony do dalszego postêpowania.
5) Nie ma mo¿liwo¶ci uzupe³nienia dokumentów po up³ywie terminu sk³adania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza og³oszeniem.
6) Dokumenty sk³adane w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
7) Informacja o rozstrzygniêciu naboru bêdzie podana do publicznej wiadomo¶ci na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Gnojno (http://bip.gminy.com.pl/gnojno) oraz na tablicy informacyjnej Urzêdu Gminy w Gnojnie.
8) Osoba wybrana do zatrudnienia bêdzie zobowi±zana do przedstawienia orygina³u aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Dodatkowe informacje mo¿na uzyskaæ pod numerem telefonu (041) 3532038.
Wójt
/-/ Zbigniew Janik
Gnojno, dnia 6 czerwca 2022 r.
Zobacz równie¿:
- Informacja Gminnej Komisji Wyborczej w Gnojnie - 2024-03-13 17:09:42
- Nowy obwód g³osowania - 2024-02-20 09:34:07
- Wa¿na informacja! - 2024-01-02 09:50:31
- Wa¿na informacja dla mieszkañców gminy Gnojno - 2023-11-16 14:38:27
- Informacja - 2023-10-23 14:11:16
- Zapytanie ofertowe - kolejne zaproszenie do sk³adania ofert - 2023-10-20 13:53:44
- Informacja o organizacje bezp³atnego transportu w dniu wyborów - 2023-10-05 15:33:03
- Zapytanie ofertowe - zaproszenie do sk³adania ofert - 2023-09-07 12:52:23
- Zawiadomienie Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - 2023-08-29 09:10:30
- Informacja Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - 2023-08-29 08:51:34