Og³oszenie o naborze na wolne stanowisko urzêdnicze w Urzêdzie Gminy w Gnojnie
2019-09-11 14:18:35 Og³oszenia o naborze
WÓJT GMINY GNOJNO OG£ASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Podinspektor ds. przygotowania i realizacji projektów w Referacie Inwestycji i Infrastruktury
1. Nazwa i adres jednostki:
Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno
2. Stanowisko pracy:
podinspektor ds. przygotowania i realizacji projektów w Referacie Inwestycji i Infrastruktury
3. Wymagania niezbêdne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pe³na zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych oraz korzystanie z
pe³ni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem s±du za umy¶lne
przestêpstwo ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo
skarbowe;
4) stan zdrowia pozwalaj±cy na zatrudnienie na danym
stanowisku;
5) wykszta³cenie co najmniej ¶rednie o profilu administracyjnym;
6) umiejêtno¶æ obs³ugi komputera (¶rodowiska Windows,
pakietu biurowego) i innych urz±dzeñ biurowych;
7) nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
1) znajomo¶æ zagadnieñ zwi±zanych z funkcjonowaniem
administracji samorz±dowej;
2) znajomo¶æ aktów prawnych niezbêdnych do w³a¶ciwego
wykonywania obowi±zków na stanowisku, w tym ustaw: o samorz±dzie gminnym,
kodeks postêpowania administracyjnego, o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,
o rozwoju lokalnym z udzia³em lokalnej spo³eczno¶ci;
3) prawo jazdy kat. B;
4) umiejêtno¶æ pracy w zespole, obowi±zkowo¶æ, rzetelno¶æ,
staranno¶æ, terminowo¶æ.
5. Zakres wykonywanych zadañ na stanowisku:
1) pomoc w przygotowaniu i obs³udze wniosków zwi±zanych z
pozyskiwaniem funduszy zewnêtrznych;
2) wspó³praca z urzêdami i instytucjami zaanga¿owanymi w
proces pozyskiwania funduszy zewnêtrznych;
3) koordynowanie publicznego transportu zbiorowego;
4) pomoc w realizacji zadañ Dziennego Domu SENIOR+;
5) przygotowywanie zestawieñ i pism;
6) prowadzenie sprawozdawczo¶ci i analiz zwi±zanych z
wykonywanymi zadaniami;
7) pomoc w kreowaniu wizerunku gminy i jej promocji;
8) wykonywanie innych zadañ przewidzianych przepisami
prawa zleconych przez wójta lub prze³o¿onego.
6. Warunki pracy:
wymiar czasu pracy: pe³ny
etat (40 godzin tygodniowo),
wynagrodzenie:
ustalane zgodnie z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w
sprawie wynagradzania pracowników samorz±dowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 ze
zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzêdu Gminy w Gnojnie,
charakter
pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadañ: praca administracyjno-biurowa
w siedzibie urzêdu, praca poza siedzib± urzêdu (teren gminy), system
jednozmianowy, praca przy komputerze powy¿ej 4 godzin dziennie, praca w
zespole, szkolenia,
otoczenie
organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: komputer, sprzêt biurowy, bezpieczne
warunki pracy na stanowisku; budynek piêtrowy z ograniczon± mo¿liwo¶ci±
poruszania siê po ca³ym budynku ze wzglêdu na ró¿nice poziomów (schody nie
posiadaj± urz±dzeñ umo¿liwiaj±cych pokonywanie ich przez osoby niepe³nosprawne,
w tym poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich).
7. Wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych:
W miesi±cu
poprzedzaj±cym datê upublicznienia og³oszenia wska¼nik zatrudnienia osób
niepe³nosprawnych w jednostce, wrozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, wyniós³ mniej ni¿
6%.
8. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjêcie na stanowisko objête konkursem (list
motywacyjny);
2) ¿yciorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV);
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj±cej siê o
zatrudnienie*;
4) kopie dokumentów potwierdzaj±cych wykszta³cenie i
kwalifikacje zawodowe;
5) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach,
umiejêtno¶ciach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ
niezbêdnych i dodatkowych;
6) o¶wiadczenia kandydata o posiadanym obywatelstwie, o
posiadaniu pe³nej zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych, o korzystaniu z pe³ni
praw publicznych oraz o niekaralno¶ci;*
(o¶wiadczenia powinny zawieraæ klauzulê wynikaj±c± z art. 233 k.k.)
7) o¶wiadczenie o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów naboru o tre¶ci „Wyra¿am
zgodê na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbêdnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw±
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz.
1000 ze zm.) oraz ustaw± z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz±dowych
(t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).”
8) za¶wiadczenie lekarskie o braku przeciwwskazañ
zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku wystawione przez lekarza
medycyny pracy;
9) kopia dokumentu potwierdzaj±cego niepe³nosprawno¶æ –
dotyczy kandydatów, którzy zamierzaj± skorzystaæ z preferencji okre¶lonych w
art. 13a ustawy o pracownikach samorz±dowych.
* dokumenty mo¿na
pobraæ ze strony bip.gminy.com.pl/gnojno (zak³adka Wzory dokumentów) lub w
sekretariacie urzêdu
Kopie dokumentów powinny byæ potwierdzone przez kandydata za zgodno¶æ z orygina³em.
List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz pozosta³e o¶wiadczenia powinny byæ opatrzone w³asnorêcznym podpisem kandydata.
9. Termin i miejsce sk³adania dokumentów:
Wymagane
dokumenty nale¿y sk³adaæ w sekretariacie Urzêdu Gminy w Gnojnie lub przes³aæ w
terminie do dnia
27 wrze¶nia 2019 r. do godz. 15.30 na adres:
Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzêdnicze – podinspektor ds. przygotowania i realizacji projektów” (decyduje data wp³ywu do urzêdu). Oferty, które wp³yn± po wy¿ej okre¶lonym terminie nie bêd± rozpatrywane.
10. Dodatkowe informacje:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy
Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w
Urzêdzie Gminy w Gnojnie pod adresem e-mail: lukasz.chodor.iodo@gmail.com.
Szczegó³owe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zawiera tre¶æ
informacji umieszczonej na stronie internetowej: gnojno.com.pl (zak³adka: O
GMINIE à
Ochrona Danych Osobowych.
2) Kandydaci, którzy spe³ni± wymagania formalne okre¶lone
w og³oszeniu oraz zakwalifikuj± siê do dalszego postêpowania zostan±
poinformowani i zaproszeni na rozmowê kwalifikacyjn± telefonicznie lub mailem.
3) Z regulaminem naboru mo¿na siê zapoznaæ w Urzêdzie
Gminy w Gnojnie (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminy.com.pl/gnojno/)
w zak³adce „Regulamin organizacyjny Urzêdu Gminy w Gnojnie”.
4) Dokumenty rekrutacyjne z³o¿one po terminie nie bêd±
rozpatrywane, dokumenty niekompletne podlegaj± odrzuceniu w procesie
rekrutacji a kandydat nie zostanie dopuszczony do dalszego postêpowania.
5) Nie ma mo¿liwo¶ci uzupe³nienia dokumentów po up³ywie
terminu sk³adania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza og³oszeniem.
6) Dokumenty sk³adane w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z
t³umaczeniem na jêzyk polski.
7) Informacja o rozstrzygniêciu naboru bêdzie podana do
publicznej wiadomo¶ci na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Gnojno (http://bip.gminy.com.pl/gnojno) oraz na
tablicy informacyjnej Urzêdu Gminy w Gnojnie.
Dodatkowe informacje mo¿na uzyskaæ pod numerem telefonu (041) 3532038.
Wójt
/-/ Zbigniew Janik
Gnojno, dnia 9 wrze¶nia 2019 r.
Zobacz równie¿:
- Informacja Gminnej Komisji Wyborczej w Gnojnie - 2024-03-13 17:09:42
- Nowy obwód g³osowania - 2024-02-20 09:34:07
- Wa¿na informacja! - 2024-01-02 09:50:31
- Wa¿na informacja dla mieszkañców gminy Gnojno - 2023-11-16 14:38:27
- Informacja - 2023-10-23 14:11:16
- Zapytanie ofertowe - kolejne zaproszenie do sk³adania ofert - 2023-10-20 13:53:44
- Informacja o organizacje bezp³atnego transportu w dniu wyborów - 2023-10-05 15:33:03
- Zapytanie ofertowe - zaproszenie do sk³adania ofert - 2023-09-07 12:52:23
- Zawiadomienie Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - 2023-08-29 09:10:30
- Informacja Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - 2023-08-29 08:51:34