Og³oszenie o naborze na wolne stanowisko urzêdnicze w Urzêdzie Gminy w Gnojnie

2020-01-10 09:15:44 Og³oszenia o naborze

WÓJT GMINY GNOJNO OG£ASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Podinspektor ds. ogólnoorganizacyjnych w Referacie Organizacyjnym

1. Nazwa i adres jednostki:

Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno

2. Stanowisko pracy:

podinspektor ds. ogólnoorganizacyjnych w Referacie Organizacyjnym

3. Wymagania niezbêdne:

1)   obywatelstwo polskie;
2)  
pe³na zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych oraz korzystanie z pe³ni praw publicznych;
3)  
brak skazania prawomocnym wyrokiem s±du za umy¶lne przestêpstwo ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe;
4)  
stan zdrowia pozwalaj±cy na zatrudnienie na danym stanowisku;
5)  
wykszta³cenie co najmniej ¶rednie o profilu administracyjnym;
6)  
umiejêtno¶æ obs³ugi komputera (¶rodowiska Windows, pakietu biurowego) i innych urz±dzeñ biurowych;
7)  
nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

1)   znajomo¶æ zagadnieñ zwi±zanych z funkcjonowaniem administracji samorz±dowej;
2)  
znajomo¶æ aktów prawnych niezbêdnych do w³a¶ciwego wykonywania obowi±zków na stanowisku, w tym ustaw: o samorz±dzie gminnym, o pracownikach samorz±dowych, kodeks postêpowania administracyjnego, kodeks pracy;
3)  
prawo jazdy kat. B;
4)  
umiejêtno¶æ pracy w zespole, obowi±zkowo¶æ, rzetelno¶æ, staranno¶æ, terminowo¶æ.

5. Zakres wykonywanych zadañ na stanowisku:

1)   obs³uga sekretariatu Urzêdu Gminy w Gnojnie;
2)  
prowadzenie spraw kadrowych;
3)  
koordynowanie dzia³añ zwi±zanych z badaniami mammograficznymi i cytologicznymi realizowanymi przez podmioty zewnêtrzne;
4)  
prowadzenie archiwum zak³adowego oraz przekazywanie akt do archiwum pañstwowego;
5)  
planowanie  i organizacja  zaopatrzenia  urzêdu  w materia³y  biurowe  i ¶rodki  czysto¶ci oraz prowadzenie stosownej ewidencji w tym zakresie;
6)  
wykonywanie innych zadañ przewidzianych przepisami prawa zleconych przez wójta lub prze³o¿onego.

6. Warunki pracy:

wymiar czasu pracy: pe³ny etat (40 godzin tygodniowo),

wynagrodzenie: ustalane zgodnie z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorz±dowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzêdu Gminy w Gnojnie,

charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadañ: praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzêdu, praca poza siedzib± urzêdu (teren gminy), system jednozmianowy, praca przy komputerze powy¿ej 4 godzin dziennie, praca w zespole, szkolenia,

otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: komputer, sprzêt biurowy, bezpieczne warunki pracy na stanowisku; budynek piêtrowy z ograniczon± mo¿liwo¶ci± poruszania siê po ca³ym budynku ze wzglêdu na ró¿nice poziomów (schody nie posiadaj± urz±dzeñ umo¿liwiaj±cych pokonywanie ich przez osoby niepe³nosprawne, w tym poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich).

7. Wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych:

W miesi±cu poprzedzaj±cym datê upublicznienia og³oszenia wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, wyniós³ mniej ni¿ 6%.

8. Wymagane dokumenty:

1)        podanie o przyjêcie na stanowisko objête konkursem (list motywacyjny);
2)       
¿yciorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV);
3)       
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj±cej siê o zatrudnienie*;
4)       
kopie dokumentów potwierdzaj±cych wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe;
5)       
kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejêtno¶ciach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ niezbêdnych i dodatkowych;
6)       
o¶wiadczenia kandydata o posiadanym obywatelstwie, o posiadaniu pe³nej zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych, o korzystaniu z pe³ni praw publicznych oraz o niekaralno¶ci;*
(o¶wiadczenia powinny zawieraæ klauzulê wynikaj±c± z art. 233 k.k.)
7)      
o¶wiadczenie o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru o tre¶ci „Wyra¿am zgodê na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbêdnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustaw± z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz±dowych (t.j. Dz.U.  z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).”
8)       
za¶wiadczenie lekarskie o braku przeciwwskazañ zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku wystawione przez lekarza medycyny pracy;
9)       
kopia dokumentu potwierdzaj±cego niepe³nosprawno¶æ – dotyczy kandydatów, którzy zamierzaj± skorzystaæ z preferencji okre¶lonych w art. 13a ustawy o pracownikach samorz±dowych.

*    dokument mo¿na pobraæ ze strony bip.gminy.com.pl/gnojno (zak³adka Wzory dokumentów) lub w sekretariacie urzêdu

Kopie dokumentów powinny byæ potwierdzone przez kandydata za zgodno¶æ z orygina³em.
List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz pozosta³e o¶wiadczenia powinny byæ opatrzone w³asnorêcznym podpisem kandydata.

9. Termin i miejsce sk³adania dokumentów:

Wymagane dokumenty nale¿y sk³adaæ w sekretariacie Urzêdu Gminy w Gnojnie lub przes³aæ w terminie do dnia 23 stycznia 2020 r. do godz. 15.30 na adres: Urz±d Gminy w Gnojnie, Gnojno 145, 28-114 Gnojno, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzêdniczepodinspektor ds. ogólnoorganizacyjnych” (decyduje data wp³ywu do urzêdu). Oferty, które wp³yn± po wy¿ej okre¶lonym terminie nie bêd± rozpatrywane.

10. Dodatkowe informacje:

1)     Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Gnojnie pod adresem e-mail: lukasz.chodor.iodo@gmail.com. Szczegó³owe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zawiera tre¶æ informacji umieszczonej na stronie internetowej: gnojno.com.pl (zak³adka: O GMINIE à Ochrona Danych Osobowych.

2)     Kandydaci, którzy spe³ni± wymagania formalne okre¶lone w og³oszeniu oraz zakwalifikuj± siê do dalszego postêpowania zostan± poinformowani i zaproszeni na rozmowê kwalifikacyjn± telefonicznie lub mailem.

3)     Z regulaminem naboru mo¿na siê zapoznaæ w Urzêdzie Gminy w Gnojnie (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminy.com.pl/gnojno/) w zak³adce „Regulamin organizacyjny Urzêdu Gminy w Gnojnie”.

4)     Dokumenty rekrutacyjne z³o¿one po terminie nie bêd± rozpatrywane, dokumenty niekompletne podlegaj± odrzuceniu w procesie rekrutacji a kandydat nie zostanie dopuszczony do dalszego postêpowania.

5)     Nie ma mo¿liwo¶ci uzupe³nienia dokumentów po up³ywie terminu sk³adania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza og³oszeniem.

6)     Dokumenty sk³adane w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

7)     Informacja o rozstrzygniêciu naboru bêdzie podana do publicznej wiadomo¶ci na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Gnojno (http://bip.gminy.com.pl/gnojno) oraz na tablicy informacyjnej Urzêdu Gminy w Gnojnie.

Dodatkowe informacje mo¿na uzyskaæ pod numerem telefonu (041) 3532038. 

Wójt 

/-/ Zbigniew Janik

Gnojno, dnia 10 stycznia 2020 r.

Zobacz równie¿: