Og³oszenie o naborze na wolne stanowisko urzêdnicze w Urzêdzie Gminy w Gnojnie
2020-01-10 09:15:44 Og³oszenia o naborze
WÓJT GMINY GNOJNO OG£ASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Podinspektor ds. ogólnoorganizacyjnych w Referacie Organizacyjnym
1. Nazwa i adres jednostki:
Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno
2. Stanowisko pracy:
podinspektor ds. ogólnoorganizacyjnych w Referacie Organizacyjnym
3. Wymagania niezbêdne:
1)
obywatelstwo
polskie;
2)
pe³na
zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych oraz korzystanie z pe³ni praw publicznych;
3)
brak
skazania prawomocnym wyrokiem s±du za umy¶lne przestêpstwo ¶cigane
z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe;
4)
stan
zdrowia pozwalaj±cy na zatrudnienie na danym stanowisku;
5)
wykszta³cenie
co najmniej ¶rednie o profilu administracyjnym;
6)
umiejêtno¶æ
obs³ugi komputera (¶rodowiska Windows, pakietu biurowego) i innych urz±dzeñ
biurowych;
7)
nieposzlakowana
opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
1)
znajomo¶æ
zagadnieñ zwi±zanych z funkcjonowaniem administracji samorz±dowej;
2)
znajomo¶æ
aktów prawnych niezbêdnych do w³a¶ciwego wykonywania obowi±zków na stanowisku,
w tym ustaw: o samorz±dzie gminnym, o pracownikach samorz±dowych, kodeks
postêpowania administracyjnego, kodeks pracy;
3)
prawo
jazdy kat. B;
4)
umiejêtno¶æ
pracy w zespole, obowi±zkowo¶æ, rzetelno¶æ, staranno¶æ, terminowo¶æ.
5. Zakres wykonywanych zadañ na stanowisku:
1)
obs³uga
sekretariatu Urzêdu Gminy w Gnojnie;
2)
prowadzenie
spraw kadrowych;
3)
koordynowanie
dzia³añ zwi±zanych z badaniami mammograficznymi i cytologicznymi realizowanymi
przez podmioty zewnêtrzne;
4)
prowadzenie
archiwum zak³adowego oraz przekazywanie akt do archiwum pañstwowego;
5)
planowanie i organizacja
zaopatrzenia urzêdu w materia³y
biurowe i ¶rodki czysto¶ci oraz prowadzenie stosownej
ewidencji w tym zakresie;
6)
wykonywanie
innych zadañ przewidzianych przepisami prawa zleconych przez wójta lub
prze³o¿onego.
6. Warunki pracy:
wymiar czasu pracy: pe³ny etat (40 godzin tygodniowo),
wynagrodzenie: ustalane zgodnie z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorz±dowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzêdu Gminy w Gnojnie,
charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadañ: praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzêdu, praca poza siedzib± urzêdu (teren gminy), system jednozmianowy, praca przy komputerze powy¿ej 4 godzin dziennie, praca w zespole, szkolenia,
otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: komputer, sprzêt biurowy, bezpieczne warunki pracy na stanowisku; budynek piêtrowy z ograniczon± mo¿liwo¶ci± poruszania siê po ca³ym budynku ze wzglêdu na ró¿nice poziomów (schody nie posiadaj± urz±dzeñ umo¿liwiaj±cych pokonywanie ich przez osoby niepe³nosprawne, w tym poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich).
7. Wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych:
W miesi±cu poprzedzaj±cym datê upublicznienia og³oszenia wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, wyniós³ mniej ni¿ 6%.
8. Wymagane dokumenty:
1)
podanie
o przyjêcie na stanowisko objête konkursem (list motywacyjny);
2)
¿yciorys
z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV);
3)
kwestionariusz
osobowy dla osoby ubiegaj±cej siê o zatrudnienie*;
4)
kopie
dokumentów potwierdzaj±cych wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe;
5)
kopie
innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejêtno¶ciach, uprawnieniach,
jednoznacznie potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ niezbêdnych i dodatkowych;
6)
o¶wiadczenia
kandydata o posiadanym obywatelstwie, o posiadaniu pe³nej zdolno¶ci do czynno¶ci
prawnych, o korzystaniu z pe³ni praw publicznych oraz o niekaralno¶ci;*
(o¶wiadczenia
powinny zawieraæ klauzulê wynikaj±c± z art. 233 k.k.)
7)
o¶wiadczenie
o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
o tre¶ci „Wyra¿am zgodê na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbêdnych
do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustaw± z
dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz±dowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).”
8)
za¶wiadczenie
lekarskie o braku przeciwwskazañ zdrowotnych do wykonywania pracy na danym
stanowisku wystawione przez lekarza medycyny pracy;
9)
kopia
dokumentu potwierdzaj±cego niepe³nosprawno¶æ – dotyczy kandydatów, którzy
zamierzaj± skorzystaæ z preferencji okre¶lonych w art. 13a ustawy o
pracownikach samorz±dowych.
* dokument mo¿na pobraæ ze strony bip.gminy.com.pl/gnojno (zak³adka Wzory dokumentów) lub w sekretariacie urzêdu
Kopie
dokumentów powinny byæ potwierdzone przez kandydata za zgodno¶æ
z orygina³em.
List
motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz pozosta³e o¶wiadczenia powinny byæ
opatrzone w³asnorêcznym podpisem kandydata.
9. Termin i miejsce sk³adania dokumentów:
Wymagane dokumenty nale¿y sk³adaæ w sekretariacie Urzêdu Gminy w Gnojnie lub przes³aæ w terminie do dnia 23 stycznia 2020 r. do godz. 15.30 na adres: Urz±d Gminy w Gnojnie, Gnojno 145, 28-114 Gnojno, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzêdnicze – podinspektor ds. ogólnoorganizacyjnych” (decyduje data wp³ywu do urzêdu). Oferty, które wp³yn± po wy¿ej okre¶lonym terminie nie bêd± rozpatrywane.
10. Dodatkowe informacje:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Gnojnie pod adresem e-mail: lukasz.chodor.iodo@gmail.com. Szczegó³owe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zawiera tre¶æ informacji umieszczonej na stronie internetowej: gnojno.com.pl (zak³adka: O GMINIE à Ochrona Danych Osobowych.
2) Kandydaci, którzy spe³ni± wymagania formalne okre¶lone w og³oszeniu oraz zakwalifikuj± siê do dalszego postêpowania zostan± poinformowani i zaproszeni na rozmowê kwalifikacyjn± telefonicznie lub mailem.
3) Z regulaminem naboru mo¿na siê zapoznaæ w Urzêdzie Gminy w Gnojnie (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminy.com.pl/gnojno/) w zak³adce „Regulamin organizacyjny Urzêdu Gminy w Gnojnie”.
4) Dokumenty rekrutacyjne z³o¿one po terminie nie bêd± rozpatrywane, dokumenty niekompletne podlegaj± odrzuceniu w procesie rekrutacji a kandydat nie zostanie dopuszczony do dalszego postêpowania.
5) Nie ma mo¿liwo¶ci uzupe³nienia dokumentów po up³ywie terminu sk³adania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza og³oszeniem.
6) Dokumenty sk³adane w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
7) Informacja o rozstrzygniêciu naboru bêdzie podana do publicznej wiadomo¶ci na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Gnojno (http://bip.gminy.com.pl/gnojno) oraz na tablicy informacyjnej Urzêdu Gminy w Gnojnie.
Dodatkowe informacje mo¿na uzyskaæ pod numerem telefonu (041) 3532038.
Wójt
/-/ Zbigniew Janik
Gnojno, dnia 10 stycznia 2020 r.
Zobacz równie¿:
- Informacja Gminnej Komisji Wyborczej w Gnojnie - 2024-03-13 17:09:42
- Nowy obwód g³osowania - 2024-02-20 09:34:07
- Wa¿na informacja! - 2024-01-02 09:50:31
- Wa¿na informacja dla mieszkañców gminy Gnojno - 2023-11-16 14:38:27
- Informacja - 2023-10-23 14:11:16
- Zapytanie ofertowe - kolejne zaproszenie do sk³adania ofert - 2023-10-20 13:53:44
- Informacja o organizacje bezp³atnego transportu w dniu wyborów - 2023-10-05 15:33:03
- Zapytanie ofertowe - zaproszenie do sk³adania ofert - 2023-09-07 12:52:23
- Zawiadomienie Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - 2023-08-29 09:10:30
- Informacja Pañstwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - 2023-08-29 08:51:34