Zaproszenie do sk³adania ofertDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2021-03-26 08:22:49

 

 

ZAPROSZENIE DO SK£ADANIA OFERT NA

Us³ugi integracji spo³ecznej

Gmina Gnojno

 

 

 

 

W ramach ¶rodków uzyskanych przez Rz±d Rzeczypospolitej z kredytu Miêdzynarodowego Banku  Odbudowy i Rozwoju (Bank ¦wiatowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Gnojno uzyska³a dotacjê w wysoko¶ci 230.346,48 PLN, czê¶æ tej dotacji 70.782,00 PLN(1/3 ¶rodków przyznanych) przeznacza na realizacjê ni¿ej okre¶lonych us³ug.

 

1. ZAMAWIAJ¡CY

Wójt Gminy Gnojno (zwany dalej Zamawiaj±cym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych us³ugodawców do sk³adania ofert na ¶wiadczenie wszystkich lub wybranych us³ug integracji spo³ecznej mieszkañcom Gminy spo¶ród us³ug opisanych poni¿ej.

 

2. SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych us³ugodawców odbêdzie siê w Urzêdzie Gminy Gnojno, dnia 26.06.2008r. o godzinie 13.30

 

3. PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o wspó³pracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiêdzy Zarz±dem Województwa, w zwi±zku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2007, Nr 223 poz. 1665) wybór us³ugodawców odbywaæ siê bêdzie w oparciu                      o procedurê CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udzia³ spo³eczno¶ci w zamówieniach) Banku ¦wiatowego opisan± w Podrêczniku Realizacji Programu Integracji Spo³ecznej dostêpnym pod nastêpuj±cym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. oraz na stronie podmiotowej Biuletyn Informacji Publicznej www.falkow.asi.pl . Podrêcznik zawiera równie¿ informacje nt. kosztów kwalifikowanych , podmiotów uprawnionych do ¶wiadczenia us³ug jak równie¿ formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

 

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓ£OWY OPIS POSZCZCZEGÓLNYCH CZʦCI)

 

OFERTY CZʦCIOWE

Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Oferent mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej czê¶ci. Je¿eli oferent pragnie z³o¿yæ ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ, jest zobowi±zany do z³o¿enia odrêbnych ofert techniczno – finansowych na ka¿d± czê¶æ. Wybór jest dokonywany odrêbnie w stosunku do ka¿dej czê¶ci.

 

WARIANTY

Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych

 

I.                  US£UGI DLA DZIECI I M£ODZIE¯Y

 

1)      Czê¶æ I

 

Zajêcia sportowo - rekreacyjne dla dzieci i m³odzie¿y w wieku od 7-18 lat dla grupy do 20 osób:

- zapewnienie opieki pedagogiczno-psychologicznej,

- organizacja wypoczynku w czasie wolnym od nauki,

- poprawa kondycji fizycznej dzieci i m³odzie¿y,

- nabywanie umiejêtno¶ci wspó³dzia³ania w grupie

- ¶wiadczone us³ugi w pomieszczeniach posiadanych na podstawie tytu³u w³asno¶ci, umowy dzier¿awy, najmu, u¿yczenia, itp., oraz odpowiednie zaadaptowanie ich na potrzeby dzieci i m³odzie¿y.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osobogodzina us³ug opiekuñczych

Termin realizacji us³ugi: od15.07.2008 do 10.12.2008.

 

2)      Czê¶æ II

 

Organizacja wyjazdów i wycieczek (kino, teatr, muzea, zabytki, miejsca pamiêci, itp.)

- zapewnienie opieki pedagogiczno-psychologicznej,

      - organizacja wypoczynku w czasie wolnym od nauki,

      -organizacja wyjazdów i wycieczek (obejmuj±ca: transport, koszty zg³oszeñ, biletów, posi³ków itp.),

      - mobilizacja do nauki, uzupe³nianie wiedzy i zdobywanie nowych do¶wiadczeñ,

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 wyjazd na wycieczkê.

Termin wykonania zamówienia od 15.07.2008 do 10.12.2008.

 

3)      Czê¶æ III

 

Korekta wad postawy- gimnastyka korekcyjna

      -zorganizowanie grup rehabilitacyjnych w oparciu o grupy wad- grupy do 12 osób

(8 grup),

      - prowadzenie zajêæ w grupach-korygowanie wad,

      - usprawnianie zaburzonych czynno¶ci organizmu zgodnie z zaleceniami lekarskimi,

      - realizowanie zaleceñ specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej i fizjoterapii;

      - ¶wiadczenie us³ug w pomieszczeniach wyposa¿onych w odpowiedni sprzêt niezbêdny do prowadzenia æwiczeñ rehabilitacyjnych (na podstawie: tytu³u w³asno¶ci, umowy dzier¿awy, najmu, u¿yczenia).

Sugerowany koszt jednostkowy:1 osobogodzina pracy rehabilitanta

Termin wykonania zamówienia od 15.07.2008 do 10.12.2008.

 

4)      Czê¶æ IV

 

  Pó³kolonie dla dzieci w wieku 6-13 lat

 

      - zapewnienie opieki pedagogiczno-psychologicznej,

      - zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i m³odzie¿y,

      - prowadzenie zajêæ maj±cych na celu wspieranie procesu dydaktycznego,

      - poszerzanie horyzontów ¶wiatopogl±dowych dzieci i m³odzie¿y (organizowanie spotkañ z ciekawymi lud¼mi, ko³a dyskusyjne itp.)

      - organizowanie gier i zabaw sportowo-ruchowych.

      - us³ugi opiekuñcze ¶wiadczone byæ powinny przez wykwalifikowan± kadrê.

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osobogodzina us³ug opiekuñczych

Termin wykonania zamówienia od 15.07.2008 do 10.12.2008.

 

5)      Czê¶æ V

 

Miêdzyszkolne rozgrywki pi³karskie i m³odzie¿owa liga wakacyjna dla dzieci i m³odzie¿y

 

      - zadanie obejmuje zorganizowanie rozgrywek pi³karskich dru¿yn szkolnych na terenie gminy, zapewnieniu transportu do obiektów sportowych na których bêd± prowadzone rozgrywki, zapewnieniu opieki na obiektach sportowych jak i podczas transportu.

      - zapewnienie niezbêdnego sprzêtu sportowego do prowadzenia rozgrywek,

      - przygotowanie nagród oraz drobnych upominków dla uczestników zawodów.

 Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osobogodzina us³ug opiekuñczych, 1 wyjazd

Termin wykonania zamówienia od 15.07.2008 do 10.12.2008.

 

6)      Cze¶æ VI

 

Wszechstronne rozpoznanie historii spo³eczno¶ci lokalnej ROOTS/korzenie/-poznawanie faktów historycznych, tradycji, obyczajów, zmian kulturowych

 

            - organizacja spotkañ z przedstawicielami spo³eczno¶ci lokalnej

- wspieranie procesu dydaktycznego poprzez poznawanie: historii, tradycji, obyczajów, zmian kulturowych w³asnego regionu,

            - budowanie wiêzi z regionem i patriotyzmu lokalnego

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osobogodzina us³ug opiekuñczych, 1 spotkanie

Termin wykonania zamówienia od 15.07.2008 do 10.12.2008.

 

 

 

 

II.               US£UGI DLA RODZIN

 

7)    Czê¶æ VII

 

Poradnictwo prawne i psychologiczne

 

- ¶wiadczenie porad przez odpowiednio wykwalifikowan± kadrê, z zakresu np: psychologii, prawa, ubezpieczeñ, finansów itp.,

- ¶wiadczenie us³ug na terenie Gminy Gnojno, w zorganizowanym punkcie poradnictwa (na podstawie: tytu³u w³asno¶ci, umowy dzier¿awy, najmu, u¿yczenia itp.)

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 godzina pracy punktu poradnictwa

Termin wykonania zamówienia od 15.07.2008 do 10.12.2008.

 

8)      Czê¶æ VIII

 

Organizacja wyjazdów i wycieczek

 

- organizacja wyjazdów rodzinnych, udzia³ w imprezach plenerowych (obejmuj±cych: transport, bilety wstêpu, wy¿ywienie itp.)

- organizacja wycieczek: zwiedzanie zabytków, parki rozrywki, parki krajobrazowe itp.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 wyjazd

Termin wykonania zamówienia od 15.07.2008 do 10.12.2008.

       

 

III US£UGI DLA OSÓB STARSZYCH

 

9)      Czê¶æ IX

 

Zorganizowanie klubu seniora

 

            - zorganizowanie spo³eczno¶ci ludzi starszych w celu otwarcia klubu seniora,                   - organizacja wypoczynku w czasie wolnym,

            - zapewnienie pomocy i mobilizacja do prowadzenia aktywnego stylu ¿ycia,

      - ¶wiadczenie us³ug w pomieszczeniach posiadanych na podstawie tytu³u w³asno¶ci, umowy dzier¿awy, najmu, u¿yczenia itp., oraz odpowiednie zaadaptowanie ich na potrzeby klubu seniora

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 miesi±c funkcjonowania klubu

Termin wykonania zamówienia od 15.07.2008 do 10.12.2008.

 

·        Us³ugodawca zobowi±zany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji us³ug, przewidywanych dzia³añ informacyjnych, jak równie¿ informacji dotycz±cych zapewnienia trwa³o¶ci podejmowanych dzia³añ.

 

·        Podstaw± dla p³atno¶ci na rzecz us³ugodawcy bêdzie rzeczywi¶cie zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 1 godzina pracy us³ugodawcy i/lub wykonanie us³ug ( us³ugi) opisanych powy¿ej na rzecz jednego beneficjenta.

 

Us³ugodawcy mog± sk³adaæ oferty, gdy spe³niony jest jeden z poni¿szych warunków:

·        us³uga nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu dzia³añ realizowanych przez danego us³ugodawcê, lub te¿ dotyczy us³ug ¶wiadczonych przez tego us³ugodawcê na rzecz dodatkowych beneficjentów;

·         us³uga bêdzie realizowana w partnerstwie z innymi us³ugodawcami

 

 

5.) UPRAWNIENI US£UGODAWCY

 

Podmiotami  uprawnionymi do ubiegania siê o zamówienie w ramach niniejszej procedury s±:

  1. Organizacjê pozarz±dowe (NGOS)
  2. Organizacje ko¶cielne
  3. Prywatni us³ugodawcy: firmy, osoby fizyczne, spó³dzielnie socjalne,
  4. Samorz±dy zawodowe, organizacje samorz±du gospodarczego, izby rolnicze,
  5. Jednostki organizacyjne samorz±du terytorialnego, stowarzyszenia JST i im podleg³e jednostki organizacyjne.

 

6.KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

 

I   US£UGI DLA DZIECI I M£ODZIE¯Y

 

w odniesieniu do czê¶ci I (pkt.4.1)

Zajêcia sportowo - rekreacyjne dla dzieci i m³odzie¿y w wieku od 7-18 lat dla grupy do 20 osób:

 

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow±, obiektami sportowymi, rekreacyjnymi niezbêdnymi do realizacji zadañ,

-dysponowanie odpowiednim sprzêtem

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr±, wzglêdem prowadzonych zajêæ ich rodzaju i charakteru,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zajêæ.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych             w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a)      oferta techniczna ,

b)      potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem ( pomieszczeniami) do prowadzonych zajêæ,

c)      o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ                 (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d)      konspekt zajêæ lub inne tego typu dokumenty.

 

w odniesieniu do czê¶ci II (pkt. 4.1)

Organizacja wyjazdów i wycieczek (kino, teatr, muzea, zabytki, miejsca pamiêci, itp.)

 

 -zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

 -dysponowanie kadr± o odpowiednich kwalifikacjach

 -przedstawienie spójnego programu realizowanych zadañ.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych w                      oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a)      oferta techniczna ,

b)      o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ                    (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

c)      konspekt zajêæ (scenariusz spotkañ) lub inne tego typu dokumenty.

 

 W odniesieniu do czê¶ci III (pkt.4.1)

 Korekta wad postawy- gimnastyka korekcyjna

 

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiednim pomieszczeniem (pomieszczeniami) do realizacji tego typu     zadania,

-dysponowanie kadr± o odpowiednich wzglêdem prowadzonych zajêæ kwalifikacjach,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zadania.

 

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a)      oferta techniczna,

b)      potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem (pomieszczeniami) do realizacji zadania,

c)      o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d)     przedstawienie spójnego programu (planu) realizacji zadania.

 

W odniesieniu do czê¶ci IV (pkt.4.1)

`Pó³kolonie dla dzieci w wieku 6-13 lat

 

- zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow±, obiektami sportowymi, rekreacyjnymi niezbêdnymi do realizacji zadañ,

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr±, wzglêdem prowadzonych zajêæ ich rodzaju i charakteru,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zajêæ,

-zapewnienie opieki pedagogiczno- psychologicznej,

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych             w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a)      oferta techniczna ,

b)      potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem ( pomieszczeniami) do prowadzonych zajêæ,

c)      o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ                 (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d)      konspekt zajêæ (scenariusz spotkañ) lub inne tego typu dokumenty.

 

 

W odniesieniu do czê¶ci V (pkt.4.1)

Miêdzyszkolne rozgrywki pi³karskie i m³odzie¿owa liga wakacyjna dla dzieci i m³odzie¿y

           

- zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow±, obiektami sportowymi,

-posiadanie odpowiedniego sprzêtu sportowego,

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr±, wzglêdem prowadzonych zajêæ ich rodzaju i charakteru,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zajêæ.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych             w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a)      oferta techniczna ,

b)      potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem ( pomieszczeniami) do prowadzonych zajêæ,

c)      o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ                 (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d)     przedstawienie spójnego programu realizacji zadania.

 

W odniesieniu do czê¶ci VI (pkt.4.1)

Wszechstronne rozpoznanie historii spo³eczno¶ci lokalnej ROOTS/korzenie/-poznawanie faktów historycznych, tradycji, obyczajów, zmian kulturowych

 

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow±,

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr±, wzglêdem prowadzonych zajêæ ich rodzaju i charakteru,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zajêæ,

-przedstawienie konspektów (realizowanie zajêæ, program spotkañ itp.)

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych             w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a)      oferta techniczna ,

b)      potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem ( pomieszczeniami) do prowadzonych zajêæ,

c)      o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ                 (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d)      konspekt zajêæ (scenariusz spotkañ) lub inne tego typu dokumenty.

 

III.           US£UGI DLA RODZIN

 

W odniesieniu do czê¶ci VII (pkt.4.1)

Poradnictwo prawne i psychologiczne

 

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow± (zorganizowanie punktu poradnictwa na terenie gminy),

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr±, wzglêdem prowadzonej poradni,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zajêæ.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych             w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a)      oferta techniczna ,

b)      potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem ( pomieszczeniami) do prowadzonych poradni,

c)      o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ                 (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d)      konspekt zajêæ (scenariusz spotkañ) lub inne tego typu dokumenty.

 

W odniesieniu do czê¶ci VIII (pkt.4.1)

Organizacja wyjazdów i wycieczek

 

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr± (osoby o odpowiednich zdolno¶ciach organizacyjnych z udokumentowanym do¶wiadczeniem w organizacji tego typu przedsiêwziêæ)

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zajêæ.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych             w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a)      oferta techniczna ,

b)      o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ                 (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

konspekt zajêæ (scenariusz spotkañ) lub inne tego typu dokumenty

 

W odniesieniu do czê¶ci IX (pkt.4.1)

Zorganizowanie klubu seniora

 

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow±, obiektami sportowymi

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr±, posiadaj±c± do¶wiadczenie ze wspó³pracy, opieki, rehabilitacji ludzi starszych,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych utworzenia klubu seniora.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych             w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a)      oferta techniczna ,

b)      potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem ( pomieszczeniami) do zorganizowania klubu seniora,

c)      o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ                 (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

konspekt zajêæ (scenariusz spotkañ) lub inne tego typu dokumenty

 

·        Us³ugodawca zobowi±zany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych us³ug, sposobu monitorowania realizacji us³ug, przewidywanych dzia³añ informacyjnych, jak równie¿ informacji dotycz±cych zapewnienia trwa³o¶ci podejmowanych dzia³añ.

 

 

7. PROCEDURY SK£ADANIA I OCENY OFERT

 

SK£ADANIE OFERT

 

a) oferty techniczno – finansowe przygotowane z u¿yciem formularzy za³±czonych do niniejszego og³oszenia, nale¿y sk³adaæ w zaklejonej kopercie osobi¶cie lub za  po¶rednictwem poczty do Urzêdu Gminy w Gnojnie, 28-114 Gnojno, Gnojno 145.

W terminie do 08 lipca 2008. Terminem z³o¿enia oferty jest termin wp³ywu oferty do Urzêdu Gminy.

b) oferta winna byæ wa¿na przez co najmniej 30 dni od daty okre¶lonej w punkcie „a”,

     c) oferta winna byæ dostarczona w zamkniêtej kopercie z dopiskiem:

„Oferta  na ¶wiadczenie us³ug: (tytu³ us³ugi taki jak pkt. 4)”, ponadto na kopercie winny zostaæ umieszczone dane adresowe Us³ugodawcy.

 

OCENA OFERT  

  1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywaæ siê bêdzie w 3 etapach:
  1. Ocena spe³niania minimalnych kryteriów technicznych okre¶lonych w pkt. 6
  2. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja bêdzie bra³a pod uwagê zapisy przedstawionej oferty, wspó³pracê z partnerami lokalnymi, oferowana jako¶æ us³ug, ich innowacyjno¶æ (rozwój istniej±cych inicjatyw, nowe metody pracy itp.), trwa³o¶æ( np. kontynuacja us³ugi po zakoñczeniu realizacji projektu), dostêpno¶æ do ¶wiadczenia us³ug dla potencjalnych beneficjentów, oraz ekonomiczno¶æ  i efektywno¶æ dzia³añ zaproponowanych przez Wykonawcê.
  3. Negocjacje szczegó³ów umowy z wybranym(i) Us³ugodawc±(-ami) ( je¶li takie negocjacje oka¿± siê niezbêdne),
  1. Ostateczna decyzja dotycz±ca z³o¿onych wniosków zostanie og³oszona w ci±gu 14 dni od wyznaczonego terminu zakoñczenia sk³adania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzêdu Gminy oraz na tablicy og³oszeñ.
  2. Decyzja zamawiaj±cego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwo³awczym. Je¶li Us³ugodawca nie zgadza siê z decyzj± Zamawiaj±cego, winien z³o¿yæ umotywowany wniosek do zamawiaj±cego z kopi± do Dyrektora Regionalnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej. Zamawiaj±cy winien do³o¿yæ wszelkich starañ do polubownego rozwi±zania sporu.
  3. Z wybranym(i) oferentem(- ami) zostanie zawarta umowa / porozumienie oparte na wzorach za³±czonych do niniejszego og³oszenia.

 

8. KONTAKT Z ZAMAWIAJ¡CYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji. Zainteresowani proszeni s± o skontaktowanie siê z p. Sebastianem Kiciñskim, do Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Gnojnie , tel 041 3532036, e- mail : gops_gnojno@poczta.onet.pl. Zaproszenie do sk³adania ofert wraz  za³±cznikami mo¿na pobraæ nieodp³atnie ze strony internetowej http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/ w zak³adce Jednostki Organizacyjne - GOPS

 

 



Powrót