Organizacja UrzêduDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2011-01-26 07:50:01

1. Urz±d jest jednostk± bud¿etow± Gminy.
2. Urz±d jest pracodawc± dla zatrudnionych w nim pracowników.
3. Siedzib± Urzêdu jest Gnojno
4. Urz±d jest czynny w dniach roboczych tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 730 - 1530
5. Urz±d stanowi aparat pomocniczy Wójta, Rady i jej komisji oraz innych organów funkcjonuj±cych w strukturze Gminy.

Kierownikiem Urzêdu i zwierzchnikiem s³u¿bowym wszystkich pracowników jest Wójt.

Wójt kieruje Urzêdem przy pomocy Sekretarza i Skarbnika.


ORGANIZACJA URZÊDU GMINY


W sk³ad Urzêdu wchodz± nastêpuj±ce referaty i stanowiska pracy:

1. Referat Organizacyjny

- sekretarz gminy - mgr Piotr Bêbas

- sekretarka - Agnieszka Pasternak 

- stanowisko ds. obs³ugi Rady Gminy i jej kimisji, pe³nomocnik ds. przeciwdzia³ania alkoholozmowi - Barbara Czarnecka

- kierowca - Tadeusz Radomski

- sprz±taczka - Ewa Pasternak


2. Referat Finansowy  

- skarbnik gminy - Ilona Piwowarska

- stanowisko ds. ksiêgowo¶ci bud¿etowej - Maria Ma³asiñska
- stanowisko ds. ksiêgowo¶ci podatkowej - Gra¿yna Musia³
- stanowisko ds. podatków i op³at -  Helena Mularczyk, mgr Kamila Krawczyk

- stanowiska ds. obs³ugi kasowej i ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - Maria Nowak


3. Urz±d Stanu Cywilnego i spraw obronnych


Kierownik - Adam Stêpieñ


4. Referat Inwestycji, Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego

P. O. kierownika  - Halina Skwark - stanowisko ds. budownictwa, gospodarki mieszkaniowej i planowania przestrzennego

-stanowisko ds. ochrony ¶rodowiska i promocji - Barbara Krawczyk

- stanowisko ds. zamówieñ publicznych - mgr Bo¿ena Wawszczyk

- stanowisko ds. inwestycji - mgr  in¿. Joanna Go³êbiowska

- stanowisko ds. pozyskiwania i zarz±dzania funduszami europejskimi - in¿. Sebastian Kiciñski

 

5. Stanowisko ds. ewidencji ludno¶ci, dowodów osobistych - Henryka Bana¶

6. Radca prawny - Mariusz Grunt

 

 


 



 



Powrót