Zaproszenie do sk³adania ofert na rok 2010Do druku
Wersja archiwalna z dnia 2021-03-26 08:31:25

 

ZAPROSZENIE DO SK£ADANIA OFERT NA

Us³ugi integracji spo³ecznej

Gmina Gnojno

W ramach ¶rodków uzyskanych przez Rz±d Rzeczypospolitej z kredytu Miêdzynarodowego Banku  Odbudowy i Rozwoju (Bank ¦wiatowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Gnojno uzyska³a dotacjê w wysoko¶ci 241 304,89 PLN, czê¶æ tej dotacji w wysoko¶ci 10 958,41 z³, przeznacza na realizacjê ni¿ej okre¶lonych us³ug w 2010 roku.

1. ZAMAWIAJ¡CY

Wójt Gminy Gnojno (zwany dalej Zamawiaj±cym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych us³ugodawców do sk³adania ofert na ¶wiadczenie wszystkich lub wybranych us³ug integracji spo³ecznej mieszkañcom Gminy spo¶ród us³ug opisanych poni¿ej.

Us³ugodawcy mog± sk³adaæ oferty, gdy spe³niony jest jeden z poni¿szych warunków:

    • us³uga nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu dzia³añ realizowanych przez danego us³ugodawcê z udzia³em ¶rodków publicznych (nie dotyczy dzia³añ realizowanych w ramach PPWOW), lub te¿ dotyczy us³ug ¶wiadczonych przez tego us³ugodawcê na rzecz dodatkowych beneficjentów;

    • us³uga bêdzie realizowana w partnerstwie1 z innymi us³ugodawcami.

2. SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych us³ugodawców odbêdzie siê w Urzêdzie Gminy Gnojno, dnia 06.05.2010r. o godzinie 13.00

3. PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o wspó³pracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiêdzy Zarz±dem Województwa, w zwi±zku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2007, Nr 223 poz. 1665) wybór us³ugodawców odbywaæ siê bêdzie w oparciu o procedurê CPP ((ang.) Community Participation in ProcurementUdzia³ spo³eczno¶ci w zamówieniach) Banku ¦wiatowego opisan± w Podrêczniku Realizacji Programu Integracji Spo³ecznej dostêpnym pod nastêpuj±cym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podrêcznik zawiera równie¿ informacje nt. kosztów kwalifikowanych , podmiotów uprawnionych do ¶wiadczenia us³ug jak równie¿ formularze wykorzystywane w realizacji programu.



4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓ£OWY OPIS POSZCZCZEGÓLNYCH CZʦCI)

OFERTY CZʦCIOWE

Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Oferent mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej czê¶ci. Je¿eli oferent pragnie z³o¿yæ ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ, jest zobowi±zany do z³o¿enia odrêbnych ofert techniczno – finansowych na ka¿d± czê¶æ. Wybór jest dokonywany odrêbnie w stosunku do ka¿dej czê¶ci.

WARIANTY

Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych



I. US£UGI DLA DZIECI I M£ODZIE¯Y



4.1) Czê¶æ I

Zajêcia sportowo - rekreacyjne dla dzieci i m³odzie¿y w wieku od 7-18 lat dla grupy do 20 osób:

- zapewnienie opieki pedagogiczno - psychologicznej,

- organizacja wypoczynku w czasie wolnym od nauki,

- poprawa kondycji fizycznej dzieci i m³odzie¿y,

- nabywanie umiejêtno¶ci wspó³dzia³ania w grupie

-¶wiadczone us³ugi w pomieszczeniach posiadanych na podstawie tytu³u w³asno¶ci, umowy dzier¿awy, najmu, u¿yczenia, itp., oraz odpowiednie zaadaptowanie ich na potrzeby dzieci i m³odzie¿y.

 

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 osobogodzina us³ug opiekuñczych

Termin realizacji us³ugi: od 01-06-2010 do 30-09-2010 r.



4.2)      Czê¶æ II

Organizacja wyjazdów i wycieczek (kino, teatr, muzea, zabytki, miejsca pamiêci, itp.)



- zapewnienie opieki pedagogiczno - psychologicznej,

- organizacja wypoczynku w czasie wolnym od nauki,

- organizacja wyjazdów i wycieczek (obejmuj±ca: transport, koszty zg³oszeñ, biletów, posi³ków itp.),

      - mobilizacja do nauki, uzupe³nianie wiedzy i zdobywanie nowych do¶wiadczeñ,

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 wyjazd na wycieczkê.

Termin wykonania zamówienia od 01-06-2010 do 30-09-2010 r.



4.3)      Czê¶æ III

Korekta wad postawy - gimnastyka korekcyjna

      -zorganizowanie grup rehabilitacyjnych w oparciu o grupy wad - grupy do 12 osób

(8 grup),

      - prowadzenie zajêæ w grupach - korygowanie wad,

      - usprawnianie zaburzonych czynno¶ci organizmu zgodnie z zaleceniami lekarskimi,

      - realizowanie zaleceñ specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej i fizjoterapii;

      - ¶wiadczenie us³ug w pomieszczeniach wyposa¿onych w odpowiedni sprzêt niezbêdny do prowadzenia æwiczeñ rehabilitacyjnych (na podstawie: tytu³u w³asno¶ci, umowy dzier¿awy, najmu, u¿yczenia).

Sugerowany koszt jednostkowy:1 osobogodzina pracy rehabilitanta

Termin wykonania zamówienia od 01-06-2010 do 30-09-2010 r.



II.    US£UGI DLA RODZIN



4.6)    Czê¶æ IV

Poradnictwo prawne i psychologiczne

- ¶wiadczenie porad przez odpowiednio wykwalifikowan± kadrê, z zakresu np: psychologii, prawa, ubezpieczeñ, finansów itp.,

- ¶wiadczenie us³ug na terenie Gminy Gnojno, w zorganizowanym punkcie poradnictwa (na podstawie: tytu³u w³asno¶ci, umowy dzier¿awy, najmu, u¿yczenia itp.)

Sugerowany koszt jednostkowy: 1 godzina pracy punktu poradnictwa

Termin wykonania zamówienia od 01-06-2010 do 30-09-2010 r.



4.7) Czê¶æ V

Zajêcia rekreacyjno – sportowe

- zorganizowanie festynu sportowo – rekreacyjnego dla rodzin

- promowanie wypoczynku rodzinnego

- propagowanie aktywnego spêdzania czasu wolnego

- budowanie atrakcyjnego wizerunku miejscowo¶ci

Sugerowany koszt jednostkowy: zorganizowanie jednej imprezy

Termin wykonania zamówienia od 01-06-2010 do 30-09-2010 r.



III US£UGI DLA OSÓB STARSZYCH



4.8)      Czê¶æ VI

Spotkania integracyjne w klubie seniora.

         - organizacja wypoczynku, dla spo³eczno¶ci ludzi starszych.

         - zapewnienie pomocy i mobilizacja do prowadzenia aktywnego stylu ¿ycia,

   - ¶wiadczenie us³ug w pomieszczeniach posiadanych na podstawie tytu³u w³asno¶ci, umowy dzier¿awy, najmu, u¿yczenia itp., oraz odpowiednie zaadaptowanie ich na potrzeby klubu seniora

Sugerowany koszt jednostkowy: zorganizowanie jednego spotkania

Termin wykonania zamówienia od 01-06 -2010 do 30-09-2010 r.



  • Us³ugodawca zobowi±zany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji us³ug, przewidywanych dzia³añ informacyjnych, jak równie¿ informacji dotycz±cych zapewnienia trwa³o¶ci podejmowanych dzia³añ.

  • Podstaw± dla p³atno¶ci na rzecz us³ugodawcy bêdzie rzeczywi¶cie zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 1 godzina pracy us³ugodawcy i/lub wykonanie us³ug ( us³ugi) opisanych powy¿ej na rzecz jednego beneficjenta.

5.) UPRAWNIENI US£UGODAWCY

Podmiotami  uprawnionymi do ubiegania siê o zamówienie w ramach niniejszej procedury s±:

  1. Organizacjê pozarz±dowe (NGOS)

  2. Organizacje ko¶cielne

  3. Prywatni us³ugodawcy: firmy, osoby fizyczne, spó³dzielnie socjalne,

  4. Samorz±dy zawodowe, organizacje samorz±du gospodarczego, izby rolnicze,

  5. Jednostki organizacyjne samorz±du terytorialnego, stowarzyszenia JST i im podleg³e jednostki organizacyjne.

6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ



I   US£UGI DLA DZIECI I M£ODZIE¯Y

w odniesieniu do czê¶ci I (pkt.4.1)

Zajêcia sportowo - rekreacyjne dla dzieci i m³odzie¿y w wieku od 7-18 lat dla grupy do 20 osób:

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow±, obiektami sportowymi, rekreacyjnymi niezbêdnymi do realizacji zadañ,

-dysponowanie odpowiednim sprzêtem

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr±, wzglêdem prowadzonych zajêæ ich rodzaju i charakteru,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zajêæ.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych  w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a) oferta techniczna ,

b) potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem ( pomieszczeniami) do prowadzonych zajêæ,

c) o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d) konspekt zajêæ lub inne tego typu dokumenty.



W odniesieniu do czê¶ci II (pkt. 4.2)

Organizacja wyjazdów i wycieczek (kino, teatr, muzea, zabytki, miejsca pamiêci, itp.)

 -zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

 -dysponowanie kadr± o odpowiednich kwalifikacjach

 -przedstawienie spójnego programu realizowanych zadañ.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu

o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a) oferta techniczna ,

b) o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

c) konspekt zajêæ (scenariusz spotkañ) lub inne tego typu dokumenty.



 W odniesieniu do czê¶ci III (pkt.4.3)

Korekta wad postawy- gimnastyka korekcyjna

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiednim pomieszczeniem (pomieszczeniami) do realizacji tego typu     zadania,

-dysponowanie kadr± o odpowiednich wzglêdem prowadzonych zajêæ kwalifikacjach,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zadania.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a) oferta techniczna,

b) potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem (pomieszczeniami) do realizacji zadania,

c) o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d) przedstawienie spójnego programu (planu) realizacji zadania.



III. US£UGI DLA RODZIN



W odniesieniu do czê¶ci IV (pkt.4.6)



Poradnictwo prawne i psychologiczne

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow± (zorganizowanie punktu poradnictwa na terenie gminy),

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr±, wzglêdem prowadzonej poradni,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zajêæ.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a) oferta techniczna ,

b) potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem ( pomieszczeniami) do prowadzonych poradni,

c) o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ                 (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d) konspekt zajêæ (scenariusz spotkañ) lub inne tego typu dokumenty.



W odniesieniu do czê¶ci V (pkt.4.7)

Zajêcia rekreacyjno sportowe

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow±, obiektami sportowymi,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych zadania,

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a) oferta techniczna,

b) o¶wiadczenie o posiadaniu, b±d¼ zamiarze zatrudnienia osób mog±cych zrealizowaæ wy¿ej wymienione zadanie,

c) przedstawienie spójnego i realistycznego planu realizacji us³ugi,



III US£UGI DLA OSÓB STARSZYCH



W odniesieniu do czê¶ci VI (pkt.4.8)

Spotkania integracyjne w klubie seniora

-zgodno¶æ oferty z warunkami realizacji i zakresem zamawianych us³ug,

-dysponowanie odpowiedni± baz± lokalow±, obiektami sportowymi

-dysponowanie odpowiednio wykwalifikowan± kadr±, posiadaj±c± do¶wiadczenie ze wspó³pracy, opieki, rehabilitacji ludzi starszych,

-przedstawienie spójnego programu realizowanych utworzenia klubu seniora.

Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szych minimalnych kryteriów technicznych   w oparciu o nastêpuj±ce dokumenty/ o¶wiadczenia:

a) oferta techniczna ,

b) potwierdzenie o dysponowaniu pomieszczeniem ( pomieszczeniami) do zorganizowania klubu seniora,

c) o¶wiadczenie o zamiarze zatrudnienia kadry maj±cej formalnie potwierdzone kwalifikacje  lub do¶wiadczenie w realizacji podobnych tego typu zadañ  (w okresie ostatnich trzech lat) lub CV osób maj±cych realizowaæ us³ugi,

d)konspekt zajêæ (scenariusz spotkañ) lub inne tego typu dokumenty



Us³ugodawca zobowi±zany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych us³ug, sposobu monitorowania realizacji us³ug, przewidywanych dzia³añ informacyjnych, jak równie¿ informacji dotycz±cych zapewnienia trwa³o¶ci podejmowanych dzia³añ.



7. PROCEDURY SK£ADANIA I OCENY OFERT



SK£ADANIE OFERT

a) oferty techniczno – finansowe przygotowane z u¿yciem formularzy za³±czonych do niniejszego og³oszenia, nale¿y sk³adaæ w zaklejonej kopercie osobi¶cie lub za  po¶rednictwem poczty do Urzêdu Gminy w Gnojnie, 28-114 Gnojno, Gnojno 145.

W terminie do 14 maja 2010 roku. Terminem z³o¿enia oferty jest termin wp³ywu oferty do Urzêdu Gminy.

b) oferta winna byæ wa¿na przez co najmniej 30 dni od daty okre¶lonej w punkcie „a”,

     c) oferta winna byæ dostarczona w zamkniêtej kopercie z dopiskiem:

Oferta  na ¶wiadczenie us³ug: (tytu³ us³ugi taki jak pkt. 4)”, ponadto na kopercie winny zostaæ umieszczone dane adresowe Us³ugodawcy.

OCENA OFERT  

  1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywaæ siê bêdzie w 3 etapach:

a) Ocena spe³niania minimalnych kryteriów technicznych okre¶lonych w pkt. 6

b) Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja bêdzie bra³a pod uwagê zapisy przedstawionej oferty, wspó³pracê z partnerami lokalnymi, oferowana jako¶æ us³ug, ich innowacyjno¶æ (rozwój istniej±cych inicjatyw, nowe metody pracy itp.), trwa³o¶æ( np. kontynuacja us³ugi po zakoñczeniu realizacji projektu), dostêpno¶æ do ¶wiadczenia us³ug dla potencjalnych beneficjentów, oraz ekonomiczno¶æ  i efektywno¶æ dzia³añ zaproponowanych przez Wykonawcê.

c) Negocjacje szczegó³ów umowy z wybranym(i) Us³ugodawc±(-ami) ( je¶li takie negocjacje oka¿± siê niezbêdne),

  1. Ostateczna decyzja dotycz±ca z³o¿onych wniosków zostanie og³oszona w ci±gu 14 dni od wyznaczonego terminu zakoñczenia sk³adania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzêdu Gminy oraz na tablicy og³oszeñ.

  2. Decyzja zamawiaj±cego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwo³awczym. Je¶li Us³ugodawca nie zgadza siê z decyzj± Zamawiaj±cego, winien z³o¿yæ umotywowany wniosek do zamawiaj±cego z kopi± do Dyrektora Regionalnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej. Zamawiaj±cy winien do³o¿yæ wszelkich starañ do polubownego rozwi±zania sporu.

  3. Z wybranym(i) oferentem(- ami) zostanie zawarta umowa / porozumienie oparte na wzorach za³±czonych do niniejszego og³oszenia.

8. KONTAKT Z ZAMAWIAJ¡CYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji. Zainteresowani proszeni s± o skontaktowanie siê z P. Sebastianem Kiciñskim, Urz±d Gminy w Gnojnie , tel 041 353 24 33. Zaproszenie do sk³adania ofert wraz  za³±cznikami mo¿na pobraæ nieodp³atnie ze strony internetowej http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/ w zak³adce Jednostki Organizacyjne - GOPS


                                              Opracowa³:

                                                  Sebastian Kiciñski

1 Partnerzy zobowi±zani bêd± do przed³o¿enia umowy partnerskiej nie pó¼niej ni¿ w momencie podpisania umowy na realizacjê us³ug (porozumienia wewnêtrznego), na etapie konkursu wystarczaj±cym jest z³o¿enie listu intencyjnego jak równie¿ wskazanie pe³nomocnika do dzia³ania w imieniu przysz³ego partnerstwa.



Powrót