Adres: ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec
Kontakt: tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail: gmina@opatowiec.pl, Strona www: www.opatowiec.pl
Numer ID: 139
Data publikacji: 2018-02-26 13:07:34
Ogłoszenie nr 523338-N-2018 z dnia 2018-02-26 r.
Gmina Opatowiec: „Termomodernizacja i
remont budynku Urzędu Gminy w Opatowcu”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
„Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata
2014-2020 Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi
Priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia Działanie 3.3 Poprawa efektywności
energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym
i mieszkaniowym dla projektów realizowanych w zakresie głębokiej modernizacji
energetycznej budynków użyteczności publicznej”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec, krajowy numer
identyfikacyjny 29101052400000,
ul. Rynek 3 , 28520 Opatowiec,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 35 18 052,
e-mailinformatyk@opatowiec.pl, faks 41 35 18 034.
Adres strony internetowej (URL): http://ug.opatowiec.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie,
czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Gmina Opatowiec, ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Termomodernizacja
i remont budynku Urzędu Gminy w Opatowcu”
Numer referencyjny: 271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i remont
budynku Urzędu Gminy w Opatowcu Zakres robót: Branża
architektoniczno-budowlana: • Roboty fundamentowe • Roboty murowe – wykonanie
zewnętrznych ścian osłonowych, ścian działowych • Roboty montażowe – montaż
drzwi, itp. • Roboty wykończeniowe – tynkowanie, malowanie, montaż sufitów
podwieszanych, usuwanie wypełnień stropowych (polepa) • Roboty wyburzeniowe
Branża sanitarna: • Roboty związane z wykonaniem instalacji centralnego
ogrzewania • Roboty związane z wykonaniem instalacji wody zimnej, ciepłej i
cyrkulacji – do celów higieniczno-sanitarnych • Roboty związane z wykonaniem
kanalizacji sanitarnej Branża elektryczna: • Roboty związane z wykonaniem
instalacji elektrycznych • Wewnętrzne linie zasilające • Tablice bezpiecznikowe
• Instalacja oświetlenia • Instalacja gniazd wtykowych • Instalacja ochronna •
Instalacja ekwipotencjalizacji • Instalacja odgromowa • Instalacja ochrony od
porażeń, wyrównawcza i przepięciowa • Montaż zestawu paneli fotowoltaicznych na
dachu „Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata
2014-2020 Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi
Priorytetowej 3 Efektywna i zielona energia Działanie 3.3 Poprawa efektywności
energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze
publicznym i mieszkaniowym dla projektów realizowanych w zakresie głębokiej
modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej”
II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45000000-7 |
45100000-8 |
45111300-1 |
45410000-4 |
45421146-9 |
44112310-4 |
45431200-9 |
45421000-4 |
45421160-3 |
45442100-8 |
45111213-4 |
45233200-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia
zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót
stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-07-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Załączone pliki |
Ogłoszenie o zamówieniu (Ogloszenie_o__zamowieniu.docx - 29.392 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:08:55 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
SIWZ (SIWZ_Termomodernizacja.doc - 323.072 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:09:28 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Formularz oferty (Zalacznik_nr__1_Formularz_oferty.doc - 145.408 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:12:23 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Informacja o podwykonawcach (Zalacznik_nr__1a_informacja_o_podwykonawcach.doc - 94.72 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:13:14 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Oświadczenie o niezaleganiu (Zalacznik_nr__2_oswiadczenie_o_niezaleganiu.docx - 84.728 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:14:24 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Oświadczenie warunki udziału postępowania (Zalacznik_nr__3_oswiadczenie_warunki_udzialu_postepowanie.docx - 84.026 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:15:25 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Oświadczenie podstawy wykluczenia (Zalacznik_nr__4_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia.docx - 86.489 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:16:16 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Grupa kapitałowa (Zalacznik_nr__5_grupa_kapitalowa.doc - 97.28 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:17:57 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Wykaz osób (Zalacznik_nr__6_wykaz_osob.doc - 140.288 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:18:47 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Wzór umowy (Zalacznik_nr__7_wzor_umowy.docx - 119.621 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:20:15 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Wykaz robót (Zalacznik_nr__8_Wykaz_robot.doc - 140.288 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 13:21:18 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Dokumentacja projektowa cz. 1 (Projekt_architektoniczny_UG.pdf - 2101.096 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 15:05:12 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Dokumentacja projektowa cz. 2 (Projekt_instalacji_elektrycznych_UG.pdf - 1670.199 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 15:06:03 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Dokumentacja projektowa cz. 3 (Projekt_sanitarny_UG.pdf - 1235.575 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 15:06:41 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Przedmiar cz.1 (Przedmiary_I.zip - 2225.075 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 15:07:32 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Przedmiar cz. 2 (Przedmiary_II.zip - 1100.842 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 15:08:15 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Istotne postanowienia (Zalacznik_nr__11_istotne_postanowienia.doc - 139.776 KB) | |
Data publikacji: 2018-02-26 15:09:11 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Informacja z otwarcia ofert (SKMBT_C25318031421150.pdf - 314.366 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-14 15:03:31 Redaktor: Bartosz Jasiński |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 1069 |
Wprowadził do systemu: Bartosz Jasiński, data: 2018-02-26 13:07:34 Opublikował: Bartosz Jasiński, data publikacji: 2018-02-26 15:14:02 Rejestr zmian bieżącej strony Archiwalne wersje przetargu |