Adres: ,
Kontakt: tel. , fax.
E-mail: , Strona www:
Numer ID: 58
Data publikacji: 2011-04-27 15:30:17
Opatowiec: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH NA BUDOWĘ PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GMINIE OPATOWIEC
Numer ogłoszenia: 93114 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 3/3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3518052 w. 14, faks 41 3518031.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH NA BUDOWĘ PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GMINIE OPATOWIEC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na budowę oczyszczalni przydomowych w gminie Opatowiec.
Należy zaprojektować:
a. 162 szt. przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Opatowiec w indywidualnych gospodarstwach domowych,
b. 4 szt. przydomowych oczyszczalni dla:
- wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Opatowcu - 41 osób / 18 rodzin/,
- budynek Szkoły Podstawowej w Opatowcu - 228 dzieci, 36 osób zatrudnionych
- Urząd Gminy w Opatowcu - 19 osób zatrudnionych,
- SZPOZ - Ośrodek Zdrowia w Opatowcu
Szczegółowy wykaz nieruchomości z podziałem na miejscowości, dla których należy opracować dokumentację zostanie przekazany Wykonawcy z dniem podpisania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM - WADIUM WYMAGANE W KWOCIE 1500zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.1.1.Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2007r. Nr 223, poz. 1655), czyli:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
3.1.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3.1.3.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 3.1.2., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.1.4.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 3.1.2.
3.1.5.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Rynek 28-520 Opatowiec,3 Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 93234-2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamowieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:93114-2011 data 27.04.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy, ul. Rynek 3/3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3518052 w.14,fax 041 3518031
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, którt należy zmienić:
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 1888 |
Wprowadził do systemu: Winicjusz Włosowicz, data: 2011-04-27 15:30:17 Opublikował: , data publikacji: Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2011-05-13 12:33:36 Rejestr zmian bieżącej strony Archiwalne wersje przetargu |