Elektroniczna skrzynka podawczaDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2008-05-12 11:10:58

Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do
Urzędu Gminy w Opatowcu



Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Urzędzie Gminy w Opatowcu uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.

Adres elektronicznej skrzynki podawczej:
kancelaria@opatowiec.nazwa.pl

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Urząd Gminy w Opatowcu akceptuje formaty poczty elektronicznej ewentualnie z załącznikami w formatach wymienionych ww. Rozporządzeniu.
W szczególności przy danych tekstowych przyjmowane będą wszystkie możliwe formaty danych zapisane w oprogramowaniu opendocument (openoffice 2.0)oraz pdf,doc. Przy danych zawierających informację graficzną przyjmowane będą formaty danych: .jpg, .gif,bmp, dla danych skompresowanych np.: .zip, .rar.


Inne wymagania
  • Dokumenty elektroniczne doręczane do Urzędu Gminy w Opatowcu muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  • Dokumenty elektroniczne doręczane do Urzędu Gminy w Opatowcu zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
  • Urzędowe poświadczenie odbioru doręczonych dokumentów elektronicznych będzie wydawane w godzinach funkcjonowania Urzędu Gminy w Opatowcu w Sekretariacie - I piętro (Urzędu Gminy w Opatowcu; ul.Rynek 3, 28-520 Opatowiec).


Powrót