Wersja archiwalna z dnia 2022-01-03 14:37:36
|
Zarządzenie Nr 114/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Opatowiec z dnia 23 października 2020r.
w sprawie ograniczenia funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy w Opatowcu
Na podstawie art. 33 ust. ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713), § 21 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 878), § 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020, poz.374, 567, 568, 695, 875, 1086, 1106, 1422, 1423, 1478, 1493 i 1639) oraz art. 207 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320), zarządzam co następuje::
§ 1.
1. W okresie od 26 października 2020 roku do odwołania ograniczam funkcjonowanie Urzędu Miasta i Gminy w Opatowcu do wykonania zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom. 2.Wyłączam bezpośrednią obsługę interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy za wyjątkiem spraw z zakresu : a/ wydawania dowodów osobistych, b/ wydawania aktów zgonu. Po uprzednim ustaleniu terminu wizyty mailowo lub telefonicznie.
3.Zalecam mieszkańcom Gminy Opatowiec korzystanie z możliwości załatwiania spraw administracyjnych przez internet, e-PUAP, drogą mailową na adres: gmina@opatowiec.pl lub telefonicznie pod nr telefonu 41 3518052.
§ 2.
Zarządzenie podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Opatowcu.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta i Gminy Opatowiec Sławomir Kowalczyk - Zarządzenie 114/2020 Burmistrza miasta i Gminy Opatowiec z dnia 23 października 2020 r. w sprawie ograniczenia funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Opatowiec
|