Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Opatowiec

Adres:
ul. Rynek 3
28-520 Opatowiec

Kontakt:
tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail:gmina@opatowiec.pl
Strona www: www.opatowiec.pl

Numer ID: 106

Data publikacji:
2015-10-09 11:26:07

Przedmiot: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach - Wyszogród – Morawianki Nr 357020 T od km 0+000 do km 0+780, Rogów – błonie Nr T 002585 od km 0+000 do km 0+667, Rzemienowice na pagórek dz. nr 36 od km 0+000 do km 0+300 , Ksany – Ksany – Góry Chwalibogowickie Nr 357025 T od km 0+430 do km 0+ 830 ; w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2015 roku

Treść przetargu:

Opatowiec:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach - Wyszogród - Morawianki Nr 357020 T od km 0+000 do km 0+780,
Rogów - błonie Nr T 002585 od km 0+000 do km 0+667,
Rzemienowice na pagórek dz. nr 36 od km 0+000 do km 0+300 ,
Ksany - Ksany - Góry Chwalibogowickie Nr 357025 T od km 0+430 do km 0+ 830 ;
w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2015 roku

Numer ogłoszenia: 267656 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052, faks 41 35 18 034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach - Wyszogród - Morawianki Nr 357020 T od km 0+000 do km 0+780,
Rogów - błonie Nr T 002585 od km 0+000 do km 0+667,
Rzemienowice na pagórek dz. nr 36 od km 0+000 do km 0+300 ,
Ksany - Ksany - Góry Chwalibogowickie Nr 357025 T od km 0+430 do km 0+ 830 ;
w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W części I:
Przebudowa drogi gminnej Wyszogród - Morawianki Nr 357020 T od km 0+000 do km 0+780
1. Roboty ziemne - ścięcie poboczy, przycięcie skarpy wykonanie koparkami o poj. łyżki 0,6 m3 grunt. klasy III z transportem do 1 km
2. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej- warstwa ścieralna grubość 5 cm 125 kg/m2. Ruch KR-2
3. Profilowanie poboczy na szer. 0,4 m kruszywem łamanym gr. 5 cm po zagęszczeniu.
W części II:
Przebudowa drogi gminnej Rogów - błonie Nr T 002585 od km 0+000 do km 0+667
1. Roboty ziemne - ścięcie poboczy koparkami o poj. łyżki 0,6 m3 grunt. klasy III z transportem samochodem do 1 km
2. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa profilowa grubość 4 cm 100 kg/m². Ruch KR-2
3. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej- warstwa ścieralna grubość 4 cm 100 kg/m2. Ruch KR-2
4. Profilowanie poboczy kruszywem łamanym gr 8 cm po zagęszczeniu
W części III:
Przebudowa drogi gminnej Rzemienowice na pagórek dz. nr 36 od km 0+000 do km 0+300
1. Mechaniczne wyrównanie nierównaści przy użyciu równiarki w istniejącej podbudowie
2. Roboty ziemne - ścięcie poboczy(przycięcie skarpy) koparkami o poj. łyżki 0,6 m3 grunt. klasy III z transportem samochodem do 1 km
3.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm
4. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm
5. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa profilowa grubość 4 cm 100 kg/m². Ruch KR-2
6. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej- warstwa ścieralna grubość 5 cm 125 kg/m2. Ruch KR-2
7. Profilowanie poboczy kruszywem łamanym gr 8 cm po zagęszczeniu
W części IV:
Przebudowa drogi gminnej Ksany - Ksany - Góry Chwalibogowickie Nr 357025 T od km 0+430 do km 0+ 830
1. Roboty ziemne - ścięcie poboczy wykonane koparkami o poj. łyżki 0,6 m3 grunt. klasy III z transportem samochodem do 1 km
2.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm
3. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm
4. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa profilowa grubość 4 cm 100 kg/m². Ruch KR-2
5. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej- warstwa ścieralna grubość 4 cm 100 kg/m2. Ruch KR-2
6. Profilowanie poboczy szer 0,5 kruszywem łamanym gr 25 cm po zagęszczeniu
.

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki,
    o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
    i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium na część I zamówienia w wysokości 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium na część II zamówienia w wysokości 4 100,00 PLN (słownie: cztery tysiące sto złotych ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium na część III zamówienia w wysokości 1 900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
Wadium na część IV zamówienia w wysokości 2 300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
*pieniądzu;
*poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
*gwarancjach bankowych;
*gwarancjach ubezpieczeniowych;
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Kielcach o/Nowy Korczyn Filia Opatowiec Nr 66 8493 0004 0179 0300 0404 0003 z dopiskiem:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach - Wyszogród - Morawianki Nr 357020 T od km 0+000 do km 0+780, Rogów - błonie Nr T 002585 od km 0+000 do km 0+667, Rzemienowice na pagórek dz. nr 36 od km 0+000 do km 0+300 , Ksany - Ksany - Góry Chwalibogowickie Nr 357025 T od km 0+430 do km 0+ 830 ; w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2015 roku
Nr referencyjny postępowania 271.10.2015.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
*wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
*wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
*zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
      Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była budowa, przebudowa, odbudowa lub remont dróg o wartości robót minimum 200 000,00 złotych brutto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
      Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje:
      Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej oraz doświadczenie na jednej zrealizowanej inwestycji jako kierownik budowy.
      Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
      *oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
      *opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 złotych.
      Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.
      Uwaga 1
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
      Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - potwierdzający postawiony warunek w pkt. 5.2.1).b). Dowodami tymi są poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Rękojmia i gwarancja - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy następujących przypadkach:
1) Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych.
2) Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem.
3) Wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4) Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
a) Zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
b) Wstrzymania robot budowlanych przez uprawniony organ
c) Zmiany osób, które będą kierować wykonaniem zamówienie. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
- niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
- jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja.
Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatowcu ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opatowcu ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączone pliki
dok_tech_271_10_2015.zipDokumentacja techniczna przetargu 271.10.2015 (dok_tech_271_10_2015.zip - 6657.154 KB)
Data publikacji: 2015-10-09 11:39:40 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
kosztorysy_271_10_2015.zipKosztorysy do przetargu 271.10.2015 (kosztorysy_271_10_2015.zip - 31.47 KB)
Data publikacji: 2015-10-09 11:40:34 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
ogloszenie_o_zamowieniu_271_10_2015.pdfOgłoszenie o zamówieniu 271.10.2015 (ogloszenie_o_zamowieniu_271_10_2015.pdf - 303.455 KB)
Data publikacji: 2015-10-09 11:41:01 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
przedmiary_271_10_2015.zipPrzedmiary 271.10.2015 (przedmiary_271_10_2015.zip - 517.836 KB)
Data publikacji: 2015-10-09 11:41:21 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
siwz_drogi_271_10_2015.pdfSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 271.10.2015 (siwz_drogi_271_10_2015.pdf - 743.12 KB)
Data publikacji: 2015-10-09 11:41:50 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
STWiOR_271.10.2015.zipSpecyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 271.10.2015 (STWiOR_271.10.2015.zip - 579.7 KB)
Data publikacji: 2015-10-09 11:42:12 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
informacja_z_otwarcia_ofert_271_10_2015.pdfInformacja z otwarcia ofert 271.10.2015 (informacja_z_otwarcia_ofert_271_10_2015.pdf - 277.639 KB)
Data publikacji: 2015-10-23 12:30:40 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1025
Wprowadził do systemu: Radosław Fitek, data: 2015-10-09 11:26:07
Opublikował: Radosław Fitek, data publikacji: 2015-10-09 11:43:44
Ostatnia zmiana: Radosław Fitek, data: 2015-10-23 12:30:40
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu