Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Opatowiec

Adres:
ul. Rynek 3
28-520 Opatowiec

Kontakt:
tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail:gmina@opatowiec.pl
Strona www: www.opatowiec.pl

Numer ID: 109

Data publikacji:
2016-04-15 08:41:18

Przedmiot: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Opatowiec w miejscowościach Rzemienowice, Kobiela, Krzczonów, Mistrzowice, Kamienna

Treść przetargu:


Opatowiec: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Opatowiec w miejscowościach Rzemienowice, Kobiela, Krzczonów, Mistrzowice, Kamienna
Numer ogłoszenia: 90536 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V
   

zamówienia publicznego

   

zawarcia umowy ramowej

   

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052, faks 41 35 18 034.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Opatowiec w miejscowościach Rzemienowice, Kobiela, Krzczonów, Mistrzowice, Kamienna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi w Rzemienowicach dz. nr 224 od km 0+000 do km 0+300.
1. Mechaniczne wyrównanie nierówności przy użyciu równiarki w istniejącej podbudowie.
2. Roboty ziemne (ścięcie poboczy) wykonane koparkami o poj. łyżki 0,6m3 grunt. kat. III z transportem samochodem do 1 km.
3. Koryto wykonane na poszerzeniu jezdni o głębokości 20 cm w gruntach kategorii II_IV. Wykop i odwóz nadmiaru gruntu.
4. Przepust rurowy pod drogą zbrojony o średnicy Ø 60 na ławie z kruszywa naturalnego z murkami czołowymi dł. 5 m.
5. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.
6. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.
7. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
8. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna grubości 5 cm 125 kg/m2. Ruch KR-2.
9. Profilowanie poboczy szer.0.3 m kruszywem łamanym gr.35 cm po zagęszczeniu + zjazdy.
Przebudowa drogi gminnej nr 357030T Kobiela do pól nr 1 dz. nr 171 od km 0+000 do km 0+114.
1. Roboty ziemne (ścięcie poboczy) wykonane koparkami o poj. łyżki 0,6 m3 grunt. kat. III z transportem samochodem do 1 km.
2. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
3. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
4. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej - warstwa profilowa grubości 5 cm 125 kg/m2. Ruch KR-2.
5. Profilowanie poboczy szer.0.5 m kruszywem łamanym gr.5 cm po zagęszczeniu.
Przebudowa drogi gminnej nr 357060T Krzczonów - Do oczyszczalni dz. nr 849/3, 831 od km 0+000 do km 0+324.
1. Roboty ziemne - ścięcie poboczy wykonane koparkami o poj. łyżki 0,6m3 grunt. kat. III z transportem samochodem do 1 km.
2. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
3. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm.
4. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna grubości 5 cm 125 kg/m2. Ruch KR-2.
5. Profilowanie poboczy szer.0.5 m kruszywem łamanym gr.30 cm po zagęszczeniu.
Przebudowa drogi w miejscowości Mistrzowice dz. nr 151 od km 0+000 do km 0+143.
1. Roboty ziemne (ścięcie poboczy, przycięcie skarpy) wykonane koparkami o poj. łyżki 0,6 m3 grunt. kat. III z transportem samochodem do 1 km.
2. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
3. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
4. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej - warstwa profilowa grubości 5 cm 125 kg/m2. Ruch KR-2.
5. Profilowanie poboczy szer.0.5 m kruszywem łamanym gr.30 cm po zagęszczeniu + zjazdy na posesje.
Przebudowa drogi w Kamiennej dz. nr 171/1 od km 0+000 do km 0+110.
1. Mechaniczne wyrównanie nierówności przy użyciu równiarki w istniejącej podbudowie.
2. Roboty ziemne ( ścięcie poboczy) wykonane koparkami o poj. łyżki 0,6m3 grunt. kat. III z transportem samochodem do 1 km.
3. Koryto wykonane na poszerzeniu jezdni o głębokości 20 cm w gruntach kategorii II_IV. Wykop i odwóz nadmiaru gruntu.
4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.
5. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm.
6. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
7. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna grubości 5 cm 125 kg/m2. Ruch KR-2.
8. Profilowanie poboczy szer.0.5m kruszywem łamanym gr.30 cm po zagęszczeniu + zjazdy.
.

II.1.5)

 
   

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 800,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00 100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
*pieniądzu,
*poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
*gwarancjach bankowych,
*gwarancjach ubezpieczeniowych,
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Kielcach o/Nowy Korczyn Filia Opatowiec Nr 66 8493 0004 0179 0300 0404 0003 z dopiskiem:
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Opatowiec w miejscowościach Rzemienowice, Kobiela, Krzczonów, Mistrzowice, Kamienna.
Nr referencyjny postępowania 271.2.2016
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
*Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
*Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
*zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
        Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była budowa, przebudowa, odbudowa lub remont dróg o wartości robót minimum 200 000,00 złotych brutto każda.
    III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
        Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje:
        Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej oraz doświadczenie na co najmniej jednej zrealizowanej inwestycji jako kierownik budowy. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
        - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
        - opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 złotych.
        Jeżeli Wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.
        Uwaga 1
        Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
        Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
        Jeżeli Wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza Wykonawca lub ten podmiot.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1 - Cena - 90
    2 - Rękojmia i gwarancja - 10

IV.2.2)

 
   

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
*Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy,a w szczególności zmiany przepisów podatkowych.
*Zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej - przekształceniem.
*Wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
*Zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
*Wstrzymania robot budowlanych przez uprawniony organ.
*Zmiany osób, które będą kierować wykonaniem zamówienie. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
- niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
- jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja.
Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
Podpisanie umowy z Wykonawcą nastąpi po dacie podpisania umowy między Zamawiającym (Gmina Opatowiec), a Instytucją Wdrażającą, nie później niż 60 dni od daty składania ofert.
Przewiduje się unieważnienie postępowania w przypadku nie otrzymania dofinansowania w ramach złożonego wniosku o przyznanie pomocy na operację typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatowcu ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pok. nr 5, Stanisław Kurek tel. 41 35-18-052 w. 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Opatowcu ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pok. nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączone pliki
Dokumentacje_Techniczne_271_2_2016.zipDokumentacja Techniczna 271.2.2016 (Dokumentacje_Techniczne_271_2_2016.zip - 7604.996 KB)
Data publikacji: 2016-04-15 08:43:37 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
Kosztorysy_ofertowe_271_2_2016.zipKosztorysy ofertowe 271.2.2016 (Kosztorysy_ofertowe_271_2_2016.zip - 43.642 KB)
Data publikacji: 2016-04-15 08:44:03 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
Przedmiary_271_2_2016.zipPrzedmiary 271.2.2016 (Przedmiary_271_2_2016.zip - 666.103 KB)
Data publikacji: 2016-04-15 08:44:30 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
STWiOR_271_2_2016.zipSpecyfikacja Techniczna Warunków i Odbioru Robót Budowlanych 271.2.2016 (STWiOR_271_2_2016.zip - 1120.96 KB)
Data publikacji: 2016-04-15 08:45:24 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
siwz_271_2_2016_z_zalacznikami.pdfSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załacznikami 271.2.2016 (siwz_271_2_2016_z_zalacznikami.pdf - 1435.75 KB)
Data publikacji: 2016-04-15 08:46:26 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
ogloszenie_o_zamowieniu_271_2_2016.pdfOgłoszenie o zamówieniu 271.2.2016 (ogloszenie_o_zamowieniu_271_2_2016.pdf - 308.136 KB)
Data publikacji: 2016-04-15 08:46:52 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
informacja_z_otwarcia_ofert_271_2_2016.pdfinformacja z otwarcia ofert 271.2.2016 (informacja_z_otwarcia_ofert_271_2_2016.pdf - 379.764 KB)
Data publikacji: 2016-05-04 15:32:23 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 954
Wprowadził do systemu: Radosław Fitek, data: 2016-04-15 08:41:18
Opublikował: Radosław Fitek, data publikacji: 2016-04-15 10:34:15
Ostatnia zmiana: Radosław Fitek, data: 2016-05-04 15:32:23
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu