Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Opatowiec

Adres:
ul. Rynek 3
28-520 Opatowiec

Kontakt:
tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail:gmina@opatowiec.pl
Strona www: www.opatowiec.pl

Numer ID: 115

Data publikacji:
2016-07-08 15:01:52

Przedmiot: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Ośrodka Zdrowia w Opatowcu oraz wykonanie i montaż pochylni dostosowanej dla osób niepełnosprawnych przy Ośrodku Zdrowia w Krzczonowie

Treść przetargu:
Opatowiec: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Ośrodka Zdrowia w Opatowcu oraz wykonanie i montaż pochylni dostosowanej dla osób niepełnosprawnych przy Ośrodku Zdrowia w Krzczonowie
Numer ogłoszenia: 127733 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V    zamówienia publicznego
    zawarcia umowy ramowej
    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052, faks 41 35 18 034.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Ośrodka Zdrowia w Opatowcu oraz wykonanie i montaż pochylni dostosowanej dla osób niepełnosprawnych przy Ośrodku Zdrowia w Krzczonowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Wymiana pokrycia dachowego na budynku Ośrodka Zdrowia w Opatowcu:
1. Rozebranie obróbek attyk i murów ogniowych z blachy nie nadającej się do użytku.
2. Rozebranie rynien z blachy nie nadających się do użytku.
3. Rozebranie obróbek pasów podrynnowych i nadrynnowych z blachy nie nadających się do użytku.
4. Rozebranie rur spustowych nie nadających się do użytku.
5. Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z pręta mocowanego na dachu płaskim przy pomocy wsporników betonowych klejonych do połaci dachowej.
6. Rozebranie betonowych czapek na kominach wentylacyjnych o gr. 7 cm.
7. Skucie odspojonego tynku zewnętrznego na kominach.
8. Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0.5 m3. Nadmurowanie kominów wraz z podniesieniem otworów wentylacyjnych.
9. Tynki zewnętrzne zwykłe kat. III. Tynki cementowo-wapienne kominów wykonywane ręcznie.
10. Nakrywy kominów o średniej grubości 7 cm. Wylanie nowych nakryw kominowych żelbetowych.
11. Kratki osadzone w ścianach o powierzchni elementu do 0,1 m2. Montaż nowych kratek wentylacyjnych z tworzywa sztucznego na otworach kominowych.
12. Demontaż końcówek żeliwnych (odcięcie) przewodów napowietrzających instalację kanalizacyjną wraz z późniejszym uzupełnieniem elementami PCV.
13. Wywietrzaki dachowe instalacji sanitarnej. Wywietrzaki dachowe z tworzywa sztucznego w kompakcie z podstawami dachowymi o regulowanym spadku (do blachy trapezowej). Kolor brązowy.
14. Nadmurowanie ścianek attykowych i ogniomurowych z bloczków grubości 25 cm.
15 Rygle i przekrycia ścian w ścianach murowanych dwustronnie deskowane szerokość przewiązek do 0.4 m. Zwieńczenie murów wieńcem żelbetowym 25 x 20 cm.
16. Podwaliny, murłaty - przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej.
17. Krokwie zwykłe, długość ponad 4.5 m przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej.
18. Folie wstępnego krycia (FWK) układane na krokwiach - rozstaw kontrłat 1,0 m.
19. Ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm, o rozstawie ponad 24 cm z tarcicy nasyconej.
20. Deska okapowa z tarcicy nasyconej.
21. Izolacje cieplne i przeciw dźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - jedna warstwa. Wełna mineralna twarda o gr. 15 cm.
22. Pokrycie dachów blachą stalową trapezową powlekaną o pow. arkuszy ponad 4.00 m2 na łatach.
23. Akcesoria do pokryć dachowych - taśma pod gąsiory. Taśma ołowiano - bitumiczna uszczelniająca pod gąsior (firma Wabis).
24. Akcesoria do pokryć dachowych - taśma kominowa. Taśma ołowiano - bitumiczna uszczelniająca przy kominach z wsunięciem w nacięcie w kominie i listwą dociskową. (firma Wabis).
25. Akcesoria do pokryć dachowych - listwa kominowa. Listwa dociskowa. (firma Wabis).
26. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm. Obróbka blacharska pasa podrynnowego. Blacha stalowa 0,55 mm, powlekana. Kolor brązowy.
27. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu do 25 cm. Pas nadrynnowy. Blacha stalowa 0,55 mm, powlekana. Kolor brązowy.
28. Rynny dachowe półokrągłe z blachy powlekanej (kolor brązowy) o śr. 150 mm - dostawa i montaż rynien.
29. Rynny dachowe o śr. 150 mm - montaż lejów spustowych.
30. Rynny dachowe półokrągłe o śr. 150 mm - montaż denek rynnowych.
31. Rury spustowe okrągłe z blachy powlekanej o śr. 110 mm.
32. Rury spustowe okrągłe - kolanka o śr. 110 mm.
33. Podbitka okapów z blachy trapezowej o niskim profilu, mocowana do krokiew. Kolor blachy brązowy. Szerokość arkusza blachy 80 cm.
34. Obróbki blacharskie attyk i murów ogniowych z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm.
35. Montaż zwodów poziomych nienaprężanych z pręta o śr. 8 mm na dachu płaskim na wspornikach do blachy.
36. Łączenie pręta o śr. do 10 mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych.
37. Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 20 m.
38. Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy.
Część II - Wykonanie i montaż pochylni dostosowanej dla osób niepełnosprawnych przy Ośrodku Zdrowia w Krzczonowie:
1. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm. Oczyszczenie terenu. Rozebranie opaski i elementów utwardzenia betonowych. Usunięcie warstwy humusu. Docelowa głębokość wykorytowania 20 cm.
2. Ręczne wykopy fundamentowe z transportem urobku samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km (kat. gr.IV). Wykopy pod ławy.
3. Podsypka filtracyjna gr 10 cm. z piasku w gotowym suchym wykopie.
4. Ręczny załadunek i wyładunek materiałów budowlanych - samochody lub przyczepy skrzyniowe, kategoria ładunku III.
5. Przewóz materiałów budowlanych na odległość do 1 km po drodze o nawierzchni kl. I.
6. Przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych budowli - pręty żebrowane o śr. 8-14 mm. Zbrojenie ław pochylni.
7. Ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe - ręczne układanie betonu.
8. Konstrukcje podparć z kształtownika zamkniętego 120 x 80 mm.
9. Konstrukcje podparć z kątownika równoramiennego 50 x 50 x 4.
10. Montaż konstrukcji stalowych lekkich prostych o ciężarze do 200 kg. Nawierzchnia pochylni z kraty stalowej ocynkowanej ogniowo 33 x 32 mm x 40 mm (1200 mm x 1000 mm).
11. Balustrady pochylni z podwójnym pochwytem na wysokości 75 cm i 90 cm.
12. Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zaprawą.cem.
13. Warstwa odcinająca wykonana z piasku, zagęszczana mechanicznie - 6 cm grubość po zagęszczeniu.
14. Nawierzchnie żwirowe, gr. 15 cm z kruszywa rozścielanego ręcznie.
.
II.1.5)
V    przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
•    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.26.10.00-4, 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.11.00-5, 45.26.14.10-1, 93.95.00.00-2, 45.22.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00 100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Kielcach o Nowy Korczyn Filia Opatowiec Nr 66 8493 0004 0179 0300 0404 0003 z dopiskiem:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Ośrodka Zdrowia w Opatowcu oraz wykonanie i montaż pochylni dostosowanej dla osób niepełnosprawnych przy Ośrodku Zdrowia w Krzczonowie.
Nr referencyjny postępowania 271.8.2016
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa dachu o wartości robót minimum 100 000,00 złotych brutto.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno -budowlanej oraz doświadczenie na co najmniej jednej zrealizowanej inwestycji jako kierownik budowy.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
- oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,br> - opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 złotych.
Jeżeli Wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.
Uwaga 1
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawcaw takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza Wykonawca lub ten podmiot.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•    potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
•    wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
•    1 - Cena - 90
•    2 - rękojmia i gwarancja - 10
IV.2.2)
     przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy, a w szczególności zmiany przepisów podatkowych.
2) Zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej - przekształceniem.
3) Wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4) Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
a) Zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
b) Wstrzymania robot budowlanych przez uprawniony organ.
c) Zmiany osób, które będą kierować wykonaniem zamówienie. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
- niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
- jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja.
Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatowcu ul. Rynek 3 28-520 Opatowiec, pok. 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Opatowcu, ul. Rynek 3 28-520 Opatowiec , pokój nr 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
dok_tech_271_8_2016.zipDokumentacja Techniczna 271.8.2016 (dok_tech_271_8_2016.zip - 5956.211 KB)
Data publikacji: 2016-07-08 15:06:26 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
przedmiary_271_8_2016.zipPrzedmiary 271.8.2016 (przedmiary_271_8_2016.zip - 3030.407 KB)
Data publikacji: 2016-07-08 15:07:36 Redaktor: Radosław Fitek
ogloszenie_o_zamowieniu_271_8_2016.pdfOgłoszenie o zamówieniu 271.8.2016 (ogloszenie_o_zamowieniu_271_8_2016.pdf - 311.482 KB)
Data publikacji: 2016-07-08 15:10:03 Redaktor: Radosław Fitek
siwz_271_8_2016.pdfSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 271.8.2016 (wraz z załącznikami) (siwz_271_8_2016.pdf - 746.89 KB)
Data publikacji: 2016-07-08 15:10:50 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .
STWIOR_271_8_2016.zipSpecyfikacja Techniczna Warunków i Odboiru Robót Budowlanych 271.8.2016 (STWIOR_271_8_2016.zip - 253.023 KB)
Data publikacji: 2016-07-08 15:11:29 Redaktor: Radosław Fitek
Opis: .

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 962
Wprowadził do systemu: Radosław Fitek, data: 2016-07-08 15:01:52
Opublikował: Radosław Fitek, data publikacji: 2016-07-08 15:13:47
Ostatnia zmiana: Radosław Fitek, data: 2016-07-08 15:13:47
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu