Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Opatowiec

Adres:
ul. Rynek 3
28-520 Opatowiec

Kontakt:
tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail:gmina@opatowiec.pl
Strona www: www.opatowiec.pl

Numer ID: 123

Data publikacji:
2017-07-13 15:09:11

Przedmiot: „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja budynku przedszkola wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami technicznymi zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, prace inwestycyjne przewidziane do realizacji na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr 46, 47/2 w miejscowości Krzczonów, 28-520 Opatowiec"

Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 550731-N-2017 z dnia 2017-07-13 r.

Gmina Opatowiec: „PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI INSTALACJAMI I URZĄDZENIAMI TECHNICZNYMI ZAPEWNIAJĄCYMI MOŻLIWOŚĆ UŻYTKOWANIA OBIEKTU ZGODNIE Z JEGO PRZEZNACZENIEM, PRACE INWESTYCYJNE PRZEWIDZIANE DO REALIZACJI NA DZIAŁKACH OZNACZONYCH W EWIDENCJI GRUNTÓW NR 46, 47/2 W MIEJSCOWOŚCI KRZCZONÓW, 28-520 OPATOWIEC”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Sprawne usługi publiczne Działanie 7.4 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec, krajowy numer identyfikacyjny 29101052400000, ul. Rynek  3 , 28520   Opatowiec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 35 18 052, , e-mailinformatyk@opatowiec.pl, , faks 41 35 18 034.
Adres strony internetowej (URL): www.opatowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
Gmina Opatowiec, ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI INSTALACJAMI I URZĄDZENIAMI TECHNICZNYMI ZAPEWNIAJĄCYMI MOŻLIWOŚĆ UŻYTKOWANIA OBIEKTU ZGODNIE Z JEGO PRZEZNACZENIEM, PRACE INWESTYCYJNE PRZEWIDZIANE DO REALIZACJI NA DZIAŁKACH OZNACZONYCH W EWIDENCJI GRUNTÓW NR 46, 47/2 W MIEJSCOWOŚCI KRZCZONÓW, 28-520 OPATOWIEC”
Numer referencyjny: 271.10.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zakresu robót zadania pn. „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja budynku przedszkola wraz z niezbędnymi instalacjami i urządzeniami technicznymi zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, prace inwestycyjne przewidziane do realizacji na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr 46, 47/2 w miejscowości Krzczonów, 28-520 Opatowiec”, określonego poniżej: 1. Roboty rozbiórkowe - Rozebranie pokrycia dachowego z płyt eternitowych wraz z utylizacją - Rozebranie konstrukcji drewnianej więźby dachowej - Rozebranie stropu nad parterem drewnianego - Rozebranie ścian szczytowych i ścian parteru - Rozebranie posadzki na gruncie - Rozebranie ław fundamentowych - Wywiezienie gruzu z rozbiórki - długość budynku = 15,01 m - szerokość budynku = 10,0 m - wysokość budynku = 6,75 m - wysokość pomieszczeń parteru = 3,1 m - powierzchnia zabudowy = 166,50 m2 - kubatura budynku = 840,31 m3 2. Roboty montażowe konstrukcyjno-budowlane - Wykonanie ław fundamentowych żelbetowych - Wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych zakończonych wieńcem żelbetowym - Wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych ścian parteru z pustaków Porotherm - Wykonanie wieńców i stropu żelbetowego gr 15 cm - Wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej - Budowa kominów wentylacyjnych murowanych z bloczków wentylacyjnych firmy Leier o wymiarach kanału 12 x 17 cm, obmurowanych na poddaszu cegłą pełną 12 cm a nad połacią dachową cegłą klinkierową na zaprawie do klinkieru. - Pokrycie dachu blachą stalową powlekaną dachówkopodobną - Wykonanie tynków wewnętrznych - Wstawienie stolarki okiennej i drzwiowej - Wykonanie robót posadzkarskich i glazurniczych - Roboty malarskie - Elewacja z tynku silikonowo – silikatowego z ociepleniem ścian styropianem gr 12 cm - Utwardzenie terenu (opaska + chodniki) z kostki brukowej 3. Roboty montażowe w branży sanitarnej - Wykonanie przyłącza zasilającego projektowaną wewnętrzną instalację c.o. (grzejnikową) z kotłowni szkolnej do projektowanego budynku przedszkola (rury preizolowane ziemią) - Wykonanie przyłącza zimnej wody (w wykopie wraz z przyłączem c.o.) do projektowanej wewnętrznej instalacji wody z kotłowni szkolnej do projektowanego budynku przedszkola (ciepła woda przygotowywana w pojemnościowych elektrycznych podgrzewaczach wody. - Wykonanie przyłącza energetycznego z budynku szkoły - Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. grzejnikowej - Wykonanie wewnętrznej instalacji wody (ciepła woda przygotowywana w pojemnościowych elektrycznych podgrzewaczach wody) - Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z włączeniem do studzienki istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej Projektowany budynek będzie użytkowany jako przedszkole dwuoddziałowe dla dzieci młodszych w przedziale wiekowym 2 – 3 lat, oraz dla dzieci starszych w przedziale wiekowym 4 – 6 lat.. Wszystkie pomieszczenia przedszkola zlokalizowane są na parterze budynku. 4. Parametry techniczne projektowanego budynku Przedszkola w Krzczonowie • Kubatura budynku = 1 220,0 m3 • Powierzchnia zabudowy budynkiem = 213,86 m2 • Wysokość budynku = 7,60 m • Długość budynku przedszkola = 16,75 m • Szerokość budynku przedszkola = 11,67 m • Powierzchnia użytkowa budynku przedszkola = 157,80 m2. • Poddasze nieużytkowe UWAGA! Zamawiający informuje, że zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostaw wyposażenia przedszkola opisanego w dokumentacji dlatego tez nie należy go uwzględniać w zaoferowanej cenie.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45100000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż – 100 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż – 400 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową budynku/-ów użyteczności publicznej*. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 400 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. * budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: 1) Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie lub przebudowie lub rozbudowie (od rozpoczęcia do zakończenia inwestycji) co najmniej 1 budynku/-ów o charakterze edukacyjnym dla dzieci do 12 r. ż. (żłobek, przedszkole, szkoła podstawowa). Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.4 siwz, składa odpowiednio dokumenty potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ 3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 4. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych i 00/100 groszy) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
Cena brutto    60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości    30,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia    10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH





 


 

Załączone pliki
SIWZ.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ.doc - 333.824 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:14:13 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_1_Formularz_oferty..docFormularz ofertowy (Zalacznik_nr_1_Formularz_oferty..doc - 150.016 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:19:08 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_1a informacja o podwykonawcach..docInformacja o podwykonawcach (Zalacznik_nr_1a informacja o podwykonawcach..doc - 83.456 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:20:20 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_1b_Wykaz_osob_do _punktacji.docWykaz osób do punktacji (Zalacznik_nr_1b_Wykaz_osob_do _punktacji.doc - 144.384 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:22:20 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_2_istotne_postanowienia.docIstotne postanowienia (Zalacznik_nr_2_istotne_postanowienia.doc - 138.24 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:22:40 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_warunki_udzialu.docxOświadczenie - warunki udziału (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_warunki_udzialu.docx - 84.322 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:23:19 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia.docx.docxOświadczenie podstway wykluczenia (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_podstawy_wykluczenia.docx.docx - 87.339 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:23:49 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_5_grupakapitalowa.docGrupa kapitałowa (Zalacznik_nr_5_grupakapitalowa.doc - 95.232 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:24:07 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_6_Wykaz_osob..docWykaz osób (Zalacznik_nr_6_Wykaz_osob..doc - 144.384 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:25:35 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_7_Wzor_umowy-1.pdfWzór umowy (Zalacznik_nr_7_Wzor_umowy-1.pdf - 1198.561 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:26:03 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 1-19.pdfProjekt budowlany str 1-19 (strony 1-19.pdf - 1730 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:08:13 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 19A.JPGProjekt budowlany str 19a (strony 19A.JPG - 13734.911 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:11:31 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 20.JPGProjekt budowlany str 20 (strony 20.JPG - 14500.565 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:14:21 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 21-49.pdfProjekt budowlany str 21-49 (strony 21-49.pdf - 1855.046 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:15:17 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 49a.JPGProjekt budowlany str 49a (strony 49a.JPG - 14186.468 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:18:05 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 50.JPGProjekt budowlany str 50 (strony 50.JPG - 13816.809 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:21:22 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 51.JPGProjekt budowlany str 51 (strony 51.JPG - 13464.271 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:22:16 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 52.JPGProjekt budowlany str 52 (strony 52.JPG - 13491.982 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:27:22 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 54.JPGProjekt budowlany str 54 (strony 54.JPG - 13985.578 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:32:46 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 55-64.pdfProjekt budowy str 55-64 (strony 55-64.pdf - 378.911 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:33:50 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 65.JPGProjekt budowlany str 65 (strony 65.JPG - 13456.949 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:37:34 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 66.JPGProjekt budowlany str 66 (strony 66.JPG - 13767.934 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:38:22 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 67-83.pdfProjekt budowlany str 67-83 (strony 67-83.pdf - 1000.202 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:38:42 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 84.JPGProjekt budowlany str 84 (strony 84.JPG - 13621.149 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:42:28 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 85.JPGProjekt budowlany str 85 (strony 85.JPG - 13254.784 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:44:23 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 86 (2).JPGProjekt budowlany str 86 (strony 86 (2).JPG - 2905.566 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:44:40 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 87 (2).JPGProjekt budowlany str 87 (strony 87 (2).JPG - 2545.413 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:45:27 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 88-128.pdfProjekt budowlany str 88-128 (strony 88-128.pdf - 2069.711 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:46:09 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 129.pdfProjekt budowlany str 129 (strony 129.pdf - 1633.664 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:46:36 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 130-141.pdfProjekt budowlany str 130-141 (strony 130-141.pdf - 1247.258 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:47:13 Redaktor: Bartosz Jasiński
ogloszenie_o_zamowieniu.pdfOgłoszenie o zamówieniu. (ogloszenie_o_zamowieniu.pdf - 385.211 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:53:42 Redaktor: Bartosz Jasiński
Specyfikacja_Wykonania_i_Odbioru_Robot Budowlanych_Przedszkole_w_Krzczonowie.pdfSpecyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych (Specyfikacja_Wykonania_i_Odbioru_Robot Budowlanych_Przedszkole_w_Krzczonowie.pdf - 1107.376 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 16:58:48 Redaktor: Bartosz Jasiński
Przedszkole_w_Krzczonowie_Przedmiar_robot.pdfPrzedmiar robót (Przedszkole_w_Krzczonowie_Przedmiar_robot.pdf - 486.542 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 15:27:31 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zalacznik_nr_8_Wykaz_robot..docwykaz robót (Zalacznik_nr_8_Wykaz_robot..doc - 142.336 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 17:24:16 Redaktor: Bartosz Jasiński
strony 53,.JPGProjekt budowlany str 53 (strony 53,.JPG - 12807.867 KB)
Data publikacji: 2017-07-13 17:39:11 Redaktor: Bartosz Jasiński
informacja_dla_wykonawcow.pdfInformacja dla wykonawców nr 1 (informacja_dla_wykonawcow.pdf - 571.46 KB)
Data publikacji: 2017-07-20 14:19:22 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zestawienie ofert-1.pdfZestawienie ofert (Zestawienie ofert-1.pdf - 884.998 KB)
Data publikacji: 2017-07-28 20:47:23 Redaktor: Bartosz Jasiński
Zestawienie_ofert_271_10_2017_sprostowanie.pdfZestawienie ofert 271.10.2017 - sprostowanie (Zestawienie_ofert_271_10_2017_sprostowanie.pdf - 473.006 KB)
Data publikacji: 2017-08-08 09:14:38 Redaktor: Radosław Fitek

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1166
Wprowadził do systemu: Bartosz Jasiński, data: 2017-07-13 15:09:11
Opublikował: Bartosz Jasiński, data publikacji: 2017-07-13 17:26:35
Ostatnia zmiana: Radosław Fitek, data: 2017-08-08 09:14:38
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu