Zamawiający:
Gmina Opatowiec
Adres:
ul. Rynek 3
28-520 Opatowiec
Kontakt:
tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail:gmina@opatowiec.pl
Strona www: www.opatowiec.pl
Numer ID: 180
Data publikacji:
2020-07-31 15:35:32
Przedmiot:
DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁÓW SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYCH NA TERENIE GMINY OPATOWIEC W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 569036-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.
Gmina Opatowiec: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁÓW
SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYCH NA TERENIE GMINY OPATOWIEC W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu
zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec, krajowy numer identyfikacyjny
29101052400000, ul. Rynek 3 , 28-520 Opatowiec, woj.
świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 35 18 052, e-mail
informatyk@opatowiec.pl, faks 41 35 18 034.
Adres strony internetowej (URL): www.opatowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert
lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Opatowiec ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO
ZESPOŁÓW SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYCH NA TERENIE GMINY OPATOWIEC W ROKU SZKOLNYM
2020/2021
Numer referencyjny: 271.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest: dowóz uczniów do Zespołów Szkolno-Przedszkolnych na terenie
gminy Opatowiec oraz odwóz po zakończonych zajęciach szkolnych w roku szkolnym
2020/2021. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Dowóz
uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Opatowcu oraz odwóz po zakończonych
zajęciach w roku szkolnym 2020/2021 – według załączonego do SIWZ harmonogramu.
Część II: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Krzczonowie oraz
odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2020/2021 – według załączonego
do SIWZ harmonogramu.
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60130000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2021-06-25 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia
określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z
odrębnych przepisów. Wykonawca spełni ten warunek przedstawiając aktualną
licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub
zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o
transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 późn. zm.),
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca
wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę
dotyczącą przewozu osób o wartości brutto: - Część I – minimum 90.000,00 zł –
(zał. Nr 5 do SIWZ). - Część II – minimum 30.000,00 zł – (zał. Nr 5 do SIWZ).
b) wykaz pojazdów przystosowanych do przewozu uczniów, którymi dysponuje
Wykonawca, przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego wraz z
informacją o podstawie do dysponowania. Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w przypadku
realizacji części I zamówienia dwoma autobusami, w tym jednym wyposażonym w co
najmniej 50 miejsc siedzących i jednym wyposażonym w co najmniej 53 miejsca
siedzące, oraz jednym autobusem rezerwowym zapewniającym prawidłową realizację
zamówienia, natomiast w przypadku II części zamówienia pojazdem wyposażonym w
co najmniej 31 miejsc siedzących oraz pojazdem rezerwowym umożliwiającym
prawidłową realizację zamówienia. Do wykazu należy załączyć kopie dowodów
rejestracyjnych pojazdów wraz z ważnymi badaniami technicznymi oraz aktualnymi
polisami ubezpieczeniowymi (załącznik nr 6 do SIWZ). c) wykaz osób skierowanych
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, posiadających uprawnienia do kierowania autobusami, wraz z
informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności i informacją o podstawie dysponowania tymi
osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczesniczyć w wykonywaniu
zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a
ustawy PZP (załącznik nr 7 do SIWZ). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) w stosunku do żadnego z nich nie
zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art.
24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy PZP, b) każdy z osobna posiada kompetencje
i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, c) wspólnie muszą wykazać, że spełniają
warunki dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, oraz dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia; d) wspólnie muszą wykazać, że spełniają warunki dotyczące sytuacji
ekonomicznej i finansowej; e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania. 5. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom, b) Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy
udziale podwykonawców, zobowiązany jest do wskazania w ofercie części
zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom (załącznik nr 8 do SIWZ),
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia
przez podwykonawcę. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych
lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ). 8. Zamawiający ocenia,
czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie
przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24
ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 9. W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 10.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do
udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą
wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie
ponosi winy. 11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja
ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzają
spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec
tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie
określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części
zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
finansową lub ekonomiczną. 12. Podstawy wykluczenia z postępowania, o których
mowa w art. 24 ust. 5 ustawy PZP. Z postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę: a) w stosunku do którego otwarto
likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu
restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację
jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1
ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. z 2020 r.,
poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po
ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu,
jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku
upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust.
1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U. z 2020 r.,
poz. 1228), b) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie
wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o
którym mowa w ust. 1 pkt 15 ustawy PZP, chyba że Wykonawca dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty
tych należności. 13. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy PZP, może przedstawić
dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej
przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynien
Załączone pliki |
Ogłoszenie o przetargu (ogloszenie_ozamowieniu_271_15_2020.pdf - 394.766 KB) | |
Data publikacji: 2020-07-31 15:36:04 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
SIWZ z załącznikami (Siwz_zalacznikami_271_15_2020.zip - 664.561 KB) | |
Data publikacji: 2020-07-31 15:36:38 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (zmiana_o_ogloszeniu_2020_271.pdf - 218.136 KB) | |
Data publikacji: 2020-08-07 14:18:38 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Informacja dla wykonawców nr 1 (SKMBT_C22020080713550.pdf - 218.503 KB) | |
Data publikacji: 2020-08-07 14:19:24 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Informacja z otwarcia ofert (SKMBT_C22020081113390.pdf - 409.092 KB) | |
Data publikacji: 2020-08-11 14:29:05 Redaktor: Bartosz Jasiński |
Opublikował: Bartosz Jasiński, data publikacji: 2020-07-31 15:36:56
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu