Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 22

Data publikacji:
2006-08-09 14:03:47

Przedmiot: Remont nawierzchni drogi gminnej nr 002574 T Trębaczów - Rzemienowice

Treść przetargu:

Zn.341/ 6/06                                                                                            

Opatowiec2006-08-07

 

 

Zamawiający :

Gmina Opatowiec

Ul.Rynek 3,  28-520 Opatowiec

tel. 041 3518052  ;  faks.041 3518031

e-mail:ugopatowiec@wp.pl

strona internetowa: www.opatowiec.com.pl . lub   www.bip.gminy.com.pl/opatowiec

 

 

O G Ł A S Z A

  PRZETARG    NIEOGRANICZONY

 

o  wartości szacunkowej poniżej równowartości 60 000EURO realizowany na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.19  , poz.177 z póżń. zmianami ) zwanej dalej „ustawą” na :

Remont nawierzchni drogi gminnej nr 002574 T Trębaczów - Rzemienowice                       we wsi Rzemienowice  poprzez wykonanie nawierzchni  z  mieszanki                              mineralno - asfaltowej.

1.      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia   (SIWZ) w wersji drukowanej znajduje się do odbioru  w sekretariacie Urzędu Gminy  w pokoju nr 1.

2.       Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w wersji elektronicznej dostępna jest na stronie internetowej :

3.      Przedmiot przetargu obejmuje : remont nawierzchni drogi gminnej we wsi Rzemienowice na odcinku 1000mb i szerokości 4mb

4.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania oferty wariantowej .

5.      Termin wykonania zamówienia 10.10.2006r.

6.      Warunki wymagane od wykonawców:

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :

- spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

- spełniają warunki określone w art.22  oraz  nie podlegają wykluczeniu na podstawie  art.24 ust. 1 i 2 ustawy  Prawo Zamówień Publicznych z  dnia 29 stycznia 2004r. z póżń. zm.

7.      Kryteria i sposób oceny ofert :  100% ceny .

8.      Miejsce i termin składania ofert .

Zamkniętą kopertę w sposób opisany w specyfikacji zawierającą ofertę   należy złożyć                   w sekretariacie Urzędu Gminy  w  Opatowcu  ul. Rynek 3 ,pok.1 w terminie do 18.08.2006r. do godz.14-tej.

9.      Miejsce  i termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy w Opatowcu ,ul.Rynek 3 pok..3                            w dniu 18.08.2006r. o godz.15-tej.

10.  Termin związania ofertą:  30 dni liczć od dnia upływu terminu składania ofert.

11.  Wadium :  nie jest wymagane.

W ofercie należy podać cenę netto + Vat  .

Wykonawcy przysługuje prawo złożenia protestu  zgodnie z ustawą Prawo  zamówień  publicznych.

Bliższych  informacji udziela  P. Barbara Mystek  tel..041-  351 80 52 w.18

 

UWAGA!!!

Załączniki i specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostepne w zakładce obwieszczenia 

 

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2840
Wprowadził do systemu: Winicjusz Włosowicz, data: 2006-08-09 14:03:47
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2006-08-23 07:51:06
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu