Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 36

Data publikacji:
2007-03-28 13:38:53

Przedmiot: Transport kruszywa hutniczego wielkopiecowego z Firmy Slag Recycling Sp. z o.o. Nowa Huta ul. Igołomska 28 a na drogi gminne w Gminie Opatowiec.

Treść przetargu:
Opatowiec2007-03-28

O G Ł O S Z E N I E O PRZETARGU OFERTOWYM NIEOGRANICZONYM


Wójt Gminy Opatowiec , woj. świętokrzyskie działający na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r. Nr 19) zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ofertowego nieograniczonego . Przedmiotem zamówienia jest :


Transport kruszywa hutniczego wielkopiecowego z Firmy Slag Recycling Sp. z o.o. Nowa Huta ul. Igołomska 28 a na drogi gminne w Gminie Opatowiec.


Szczegółowe warunki transportu kruszywa określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w sekretariacie Urzędu Gminy. Formularze specyfikacji istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście lub za zaliczniem pocztowym w sekretariacie Urzędu Gminy w Opatowcu.


W przetargu mogą brać udział wykonawcy ,którzy : -spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.

Termin realizacji zamówienia : do 31.12.2007 roku . Wartość zamówienia określa się na kwotę do 60 000,00zł.

Zamkniętą kopertę w sposób opisany w specyfikacji zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Opatowcu ul. Rynek 3. W ofercie należy podać cenę netto + Vat według obowiązujących przepisów za 1 tonę kruszywa na teren Gminy Opatowiec wyżej wymienionych frakcji.

Termin składania ofert: 5.04.2007r. do godz.1500 . Otwarcie ofert nastąpi: dnia 5.04.2007r. o godz.1505 w siedzibie Zamawiającego. Kryterium oceny oferty będzie najniższa cena . Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Wykonawcy przysługuje prawo złożenia protestu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Bliższych informacji udziela pracownik Urzędu Gminy P. Barbara Mystek tel.041 - 351 80 52 wew.18.


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ INNE WYMAGANE DOKUMENTY DOSTĘPNE W ZAKŁADCE OBWIESZCZENIA NA STRONIE GŁÓWNEJ BIULETYNU

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2961
Wprowadził do systemu: Winicjusz Włosowicz, data: 2007-03-28 13:38:53
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2007-04-06 09:23:17
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu