Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 47

Data publikacji:
2009-01-22 09:43:00

Przedmiot: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH KOBIELA, CHRUSTOWICE, ROGÓW GÓRNY, ROGÓW, WYSZOGRÓD, URZUTY, ŁAWY W GMINIE OPATOWIEC..

Treść przetargu:

Opatowiec: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH KOBIELA, CHRUSTOWICE, ROGÓW GÓRNY, ROGÓW, WYSZOGRÓD, URZUTY, ŁAWY W GMINIE OPATOWIEC.
Numer ogłoszenia: 24763 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 3/3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3518052 w. 14, faks 041 3518031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH KOBIELA, CHRUSTOWICE, ROGÓW GÓRNY, ROGÓW, WYSZOGRÓD, URZUTY, ŁAWY W GMINIE OPATOWIEC..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kobiela, Chrustowice, Rogów Górny, Rogów, Wyszogród, Urzuty, Ławy w Gminie Opatowiec. W skład budowanej sieci wodociągowej o łącznej długości 17 847 mb wchodzą następujące elementy:
1.sieć wodociągowa z rur PCV Ø 90/3,5 mm o łącznej długości 5 288 mb,
2.sieć wodociągowa z rur PCV Ø 90/4,3 mm o łącznej długości 3 909 mb,
3.sieć wodociągowa z rur PCV Ø 110/4,2 mm o łącznej długości 4 283 mb,
4.sieć wodociągowa z rur PCV Ø 110/5,3 mm o łącznej długości 4 302 mb,
5.sieć wodociągowa z rur PCV Ø 50 mm o łącznej długości 65 mb.
Zakres prac obejmuje zewnętrzne roboty w branżach: budowlano - konstrukcyjnej i sieci sanitarnych. Szczegółowy zakres robot i sposoby wykonania robot objętych zamówieniem przedstawiają dane zawarte w projektach technicznych, przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot - stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji udzielonej na całość wykonanych prac - minimum 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane w kwocie 40 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie:
    1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
    a) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 3 roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych sieci wodociągowych a wartość każdej z tych robot wyniosła minimum 1 000 000 zł brutto (każda);
    b) Dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, t.j. - 1 osobą (kierownik budowy), która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod-kan., a ponadto osoba ta posiada co najmniej 5 -letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) oraz przynależą do właściwej izby zawodowej.
    2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
    a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych),
    b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych (słownie: jeden milion złotych). WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), Żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych) jest oparty na zasadzie (spełnia - nie spełnia), na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 i 3.3, jeżeli pełnomocnictwo jest konieczne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Dokumenty wymagane do złożenia w terminie składania ofert.
    1) (OFERTA) sporządzona zgodnie z treścią załącznika nr 1, określająca na podstawie FORMULARZA CENOWEGO cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w pkt 4 SIWZ.
    2) (OŚWIADCZENIE) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2.
    Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów:
    a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    c) Wykaz zamówień, o których mowa w pkt 2.1.a), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ;
    d) Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione w wykazie (zał.nr 3) roboty budowlane zostały wykonane należycie;
    e) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 2.1.b) wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji - załącznik nr 4 do SIWZ;
    f) Uprawnienia budowlane odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - (zał. Nr 4) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej - uwaga - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami, które uzyskały uprawnienia budowlane w każdej z powyższych specjalności: - bez ograniczeń - na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub - na podstawie § 5 ust.1 lub § 5 ust.2 rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20 lutego 1975r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub - na podstawie (odpowiednio dla specjalności) § 5 ust1, §6 ust.1, § 8 ust.1, § 9 ust.1 lub § 11ust.1, § 14 ust.1, § 13 ust.1 rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu Budownictwa Urbanistyki i Architektury z dnia 10 września 1962r. w sprawie kwalifikacji fachowych osób wykonujących funkcje techniczne w budownictwie powszechnym.
    g) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt 2.2.a) lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ,
    h) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt 2.2.b), aktualną na dzień składania ofert.
    3) Jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji WYKONAWCY na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 3.2.a, wymaga się od WYKONAWCY załączenia pełnomocnictwa do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.
    4) WYKONAWCA, który nie spełni wymagań ustalonych w pkt 8.2, dotyczących dokumentów określonych w pkt 3.2, nie spełni warunków ustalonych w pkt 2, bądź złoży (np. zawrze w ww. dokumentach) nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z pkt 8.3.c, d, a jego oferta będzie odrzucona, zgodnie z pkt 8.5.e.
    5) ZAMAWIAJĄCY odrzuci każdą ofertę, której treść nie odpowiada treści SIWZ, a zwłaszcza postanowieniom pkt 3.1 w związku z pkt 1, albo ofertę nieważną na podstawie odrębnych przepisów. Zestawienie okoliczności odrzucenia ofert zawarto w pkt 8.5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W OPATOWCU ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec pokój nr.2..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 24763-2009 z dnia 2009-01-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Opatowiec
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kobiela, Chrustowice, Rogów Górny, Rogów, Wyszogród, Urzuty, Ławy w Gminie Opatowiec. W skład budowanej sieci wodociągowej o łącznej długości 17 847 mb...
Termin składania ofert: 2009-02-12
Numer ogłoszenia: 26825 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 24763 - 2009 data 22.01.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Rynek 3/3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3518052 w. 14, fax. 041 3518031.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2 pkt1.
* W ogłoszeniu jest:
a) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 3 roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych sieci wodociągowych a wartość każdej z tych robot wyniosła minimum 1 000 000 zł brutto (każda);.
* W ogłoszeniu powinno być:
a) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 3 roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych sieci wodociągowych a wartość każdej z tych robot wyniosła minimum 700 000 zł brutto (każda);.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ INNE WYMAGANE DOKUMENTY DOSTĘPNE SĄ W ZAKŁADCE OBWIESZCZENIA NA STRONIE GŁÓWNEJ BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ POD ADRESEM WWW.BIP.GMINY.COM.PL/OPATOWIEC

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2513
Wprowadził do systemu: Winicjusz Włosowicz, data: 2009-01-22 09:43:00
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2009-02-20 11:42:17
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu