Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 63

Data publikacji:
2011-09-27 14:19:45

Przedmiot: Zakup i dostawa węgla, koksu i miału do budynków: Urzędu Gminy w Opatowcu, Domu Kultury w Opatowcu, Zespołu Szkół w Opatowcu, Szkoły Podstawowej w Krzczonowie oraz budynku mienia gminnego w Krzczonowie

Treść przetargu:

Nr sprawy: 271.09.2011

Opatowiec: Zakup i dostawa węgla, koksu i miału do budynków: Urzędu Gminy w Opatowcu, Domu Kultury w Opatowcu, Zespołu Szkół w Opatowcu, Szkoły Podstawowej w Krzczonowie oraz budynku mienia gminnego w Krzczonowie
Numer ogłoszenia: 307976 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052, faks 41 35 18 034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa węgla, koksu i miału do budynków: Urzędu Gminy w Opatowcu, Domu Kultury w Opatowcu, Zespołu Szkół w Opatowcu, Szkoły Podstawowej w Krzczonowie oraz budynku mienia gminnego w Krzczonowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla, koksu i miału do budynków: Urzędu Gminy w Opatowcu, Domu Kultury w Opatowcu, Zespołu Szkół w Opatowcu, Szkoły Podstawowej w Krzczonowie oraz budynku mienia gminnego w Krzczonowie w następujących ilościach:
- Eco - groszek - węgiel kamienny sortymentu groszek, o granulacji 5÷25 mm (groszek energetyczny, płukany, typ 31.2 o nazwie handlowej (eco - groszek) wartość opałowa równa lub powyżej 28 KJ(kg, wilgotność do 12 % popiół - równy lub poniżej - 8%, siarka - równa lub poniżej - 0,8% , temperatura stapiania popiołu mniejsza niż 1150 stopni C, niskie pęcznienie węgla - węgiel nie powinien zlepiać się podczas spalania, zawartość części lotnych do 30% - 70 ton,
- węgiel orzech I o kaloryczności równej lub powyżej 28 KJ(kg, popiół - równy lub poniżej - 7%, siarka - równa lub poniżej - 0,8%- 41 ton,
- węgiel kostka (gruby) o kaloryczności równej lub powyżej 28 KJ(kg , popiół - równy lub poniżej - 7%, siarka - równa lub poniżej - 0,8%, granulacja 60 - 200 mm - 22 ton,
- miał o kaloryczności równej lub powyżej 25 KJ(kg , popiół - równy lub poniżej - 10%, siarka - równa lub poniżej - 0,8% , wilgotność do 12 %, granulacja od 0 - 40 mm- 18 ton
- koks gruby - wartość opałowa min. 27 KJ(kg, granulacja powyżej 40 mm, zawartość wody do 8 %, zawartość popiołu do 12%, zawartość siarki do 0,7% - 6 ton
Dostawa do poszczególnych placówek przedstawia się następująco:
Urząd Gminy w Opatowcu - 6 ton węgiel kamienny kostka (gruby)
6 ton węgiel kamienny orzech I
Dom Kultury w Opatowcu - 22 tony eco-groszek
Zespół Szkół w Opatowcu - 26 ton eco-groszek
10 ton węgiel kostka (gruby)
35 ton węgiel orzech I
6 ton koksu.

Szkoła Podstawowa w Krzczonowie - 22 tony eco-groszek
6 ton węgiel kostka (gruby).
Budynek mienia gminnego w Krzczonowie - miał węglowy - 18 ton
Zamawiający z uwagi na nieprzewidziane zmiany w zużyciu opału zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości niż podane powyżej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o       
Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r Nr 113, poz.759 z późn. zm.)

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Wykonawca musi złożyć oświadczenie że posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ.
2 Posiadający wiedzę i doświadczenie lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Wykonawca musi złożyć oświadczenie że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ.
3 Dysponujący potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi złożyć oświadczenie że posiada potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ.
4 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Wykonawca musi złożyć oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ.
Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen: spełnia - nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pok. nr.5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, sekretariat pok.nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ INNE WYMAGANE DOKUMENTY DOSTĘPNE SĄ W ZAKŁADCE TABLICA OGŁOSZEŃ NA STRONIE GŁÓWNEJ BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ POD ADRESEM

http://www.bip.gminy.com.pl/opatowiec/page.php?id=489

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1381
Wprowadził do systemu: Winicjusz Włosowicz, data: 2011-09-27 14:19:45
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2011-10-07 09:14:47
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu