Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 83

Data publikacji:
2013-08-26 10:48:47

Przedmiot: Usługa polegająca na zorganizowaniu wycieczek i wyjazdów dla uczestników zajęć organizowanych w ramach projektów Mierzymy w stronę gwiazd oraz Z wiedzą do Europy

Treść przetargu:

271.10.2013

Opatowiec: Usługa polegająca na zorganizowaniu wycieczek i wyjazdów dla uczestników zajęć organizowanych w ramach projektów Mierzymy w stronę gwiazd oraz Z wiedzą do Europy
Numer ogłoszenia: 342156 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052, faks 41 35 18 034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na zorganizowaniu wycieczek i wyjazdów dla uczestników zajęć organizowanych w ramach projektów Mierzymy w stronę gwiazd oraz Z wiedzą do Europy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 10 wycieczek oraz wyjazdów w ramach realizowanych projektów Mierzymy w stronę gwiazd oraz Z wiedza do Europy. Zakres zamówienia obejmuje: - 2-dniowa wycieczka edukacyjna do Wrocławia dla 83 uczniów i uczennic Gimnazjum w Zespole Szkół w Opatowcu, - 2-dniowa wycieczka edukacyjna do Warszawy dla 83 uczniów i uczennic Gimnazjum w Zespole Szkół w Opatowcu, - 2-dniowa wycieczka edukacyjna do Warszawy dla 44 uczniów i uczennic klas III, IV, V, VI Szkoły Podstawowej w Krzczonowie, - 1-dniowa wycieczka edukacyjna do Krakowa dla 44 uczniów i uczennic klas III, IV, V, VI Szkoły Podstawowej w Krzczonowie, - 1-dniowa wycieczka edukacyjna do Krakowa dla 40 uczniów i uczennic klas 0, I, II Szkoły Podstawowej w Krzczonowie, - 1-dniowa wycieczka edukacyjna do Kielc dla 40 uczniów i uczennic klas 0, I, II Szkoły Podstawowej w Krzczonowie, - 1-dniowy wyjazd edukacyjny do Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie dla 40 uczniów i uczennic klas 0, I, II Szkoły Podstawowej w Krzczonowie, - 1-dniowy wyjazd edukacyjny do Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie dla 44 uczniów i uczennic klas III-VI Szkoły Podstawowej w Krzczonowie, - 1-dniowy wyjazd edukacyjny do kina w Krakowie dla 40 uczniów i uczennic klas 0-II Szkoły Podstawowej w Krzczonowie, - 1-dniowy wyjazd edukacyjny do kina w Krakowie dla 44 uczniów i uczennic klas III-VI Szkoły Podstawowej w Krzczonowie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonania zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł(dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie postawionego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał przynajmniej: - dwie zakończone wycieczki 2-dniowe - dwie zakończone wycieczki 1-dniowe, W każdej z wycieczek uczestniczyło po min. 40 uczniów, sumaryczna wartości to minimum 40 000,00 zł. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z zapisami w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opatowiec, ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Opatowiec, ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektów POKL pn. Mierzymy w stronę gwiazd oraz Z wiedzą do Europy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie o zamówieniu

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

 

Informacja nr 1 dla wykonawców

 

Informacja nr 2 dla wykonawców

 

Informacja nr 3 dla wykonawców

 

Informacja nr 4 dla  wykonawców

 

Informacja z otwarcia ofert

 

 

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1213
Wprowadził do systemu: Winicjusz Włosowicz, data: 2013-08-26 10:48:47
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2013-09-10 15:09:18
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu