Zamawiający:
Numer ID: 86
Data publikacji:
2013-11-26 13:26:21
Przedmiot:
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Opatowiec w wysokości 1 160 000,00 PLN
Treść przetargu:
Znak sprawy: 271.11.2013
Opatowiec: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Opatowiec w wysokości 1 160 000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 484628 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052, faks 41 35 18 034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Opatowiec w wysokości 1 160 000,00 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Kwota kredytu:
- długoterminowego 1 160 000,00 PLN
(słownie: jeden milion sto sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100 ) .
Kredyt przeznacza się na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Opatowiec.
2.Wymagany okres kredytowania do 31 grudnia 2025 roku, tj. 145 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy
3.Postawienie kredytu w do dyspozycji zamawiającego - kredytobiorcy (w okresie od 15.12.2013 do 31.12.2013) w transzach,
4.Kredyt spłacany będzie w latach 2014 - 2025 w ratach miesięcznych. Pierwsza rata w dniu 31 stycznia 2015 roku. Ostatnia rata w dniu 31 grudnia 2025 roku według harmonogramu spłat przedstawionego w części B SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2025.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w formie pieniężnej w wysokości 5 000,00 zł. - do dnia 3 grudnia 2013 roku. Dokonując wpłaty wadium należy uwzględnić okres przepływu środków w taki sposób, aby znalazły się one na rachunku bankowym zamawiającego do dnia 3 grudnia 2013. Należy je wpłacić przelewem na konto - Nr:66 8493 0004 0179 0300 0404 0003 w Banku Spółdzielczym w Kielcach O/Nowy Korczyn, z dopiskiem (udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Opatowiec)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Aby spełnić ten warunek Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. ( według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego ) oraz w doręczonej Zamawiającemu ofercie przedłoży dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego warunku, tj. koncesje, zezwolenia lub licencję punkt 2.1.2 litera a SIWZ.
Nie podleganie wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust.1 PZP Aby spełnić ten warunek Wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 PZP według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i do formularza ofertowego.Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy złożą także dokumenty o spełnieniu tego warunku, zgodnie z punktem 2.1.1 oraz 2.1.2 do SIWZ.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec,pok. nr 2, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
Załaczniki do SIWZ (wersja edytowalna)
Uchwała Nr 84/2013 RIO w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Opatowiec
Uchwała Nr 24/2013 RIO w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Opatowiec
Uchwała Nr 29/2012 RIO w sprawie opinii o sprawozdaniach z wykonania budżetu gminy za 2011 rok
Uchwała Nr 246/2012 RIO w sprawie opinni o projekcie budżetu Gminy Opatowiec na 2013 rok
Sprawozdania z wykonania budżetu
Informacja Nr 1 dla wykonawców
Informacja Nr 2 dla wykonawców
Informacja Nr 3 dla wykonawców
Informacja Nr 4 dla wykonawców
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2013-12-06 14:41:15
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu