· Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2004 r. Nr 92, poz. 880); · Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami); · Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2086); · Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych (Dz.U. z 1986 r. Nr 6, poz. 33 z późniejszymi zmianami); · Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2001 r. Nr 115, poz. 1229 z późniejszymi zmianami);
II. Wymagane wnioski · wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów zgodny z art.. 83 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody.
III. Wymagane załączniki · Wykaz drzew wskazanych do wycinki (dla większej ilości drzew)
IV. Dokumenty do wglądu · zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - dotyczy przedsiębiorców w rozumieniu ustawy Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. z 1999 r. Nr 101 poz. 1178 z późn. zm.) · tytuł własności (akt notarialny)
V. Opłaty - brak
VI. Termin załatwienia sprawy · 1 miesiąc
VII. Miejsce załatwienia sprawy · ul. 3-go Maja 10b tel.:(41) 357 38 71
VIII. Jednostka odpowiedzialna · Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Mieniem
IX. Tryb odwoławczy · do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
X. Opłaty za odwołanie · brak
XI. Uwagi · Przy zgłaszaniu wniosku o usuniecie drzew rosnących na granicy dwóch nieruchomości wymagane jest wystąpienie właścicieli obydwu posesji. · Nie jest wymagane uzyskanie zezwolenie organu gminy na wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych.
Ta strona używa plików cookies, zapisywanych i odczytywanych z Twojego urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wszystkie szczegóły na ten temat znajdziesz w naszej
Polityce Prywatności