Adres: Gnojno nr 145, 28-114 Gnojno
Kontakt: tel. 041 353 20 38, fax. 041 353 20 38
E-mail: ug_gnojno@go2.pl, Strona www: www.gnojno.gminy.com.pl
Numer ID: 99
Data publikacji: 2009-02-10 14:25:28
Transport odpadów komunalnych stałych wraz załadunkiem i rozładunkiem z poszczególnych miejscowości Gminy Gnojno na składowisko odpadów w Raczycach
Numer ogłoszenia: 23460 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , Gnojno 147, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3532038, faks 041 3532038.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport odpadów komunalnych stałych wraz załadunkiem i rozładunkiem z poszczególnych miejscowości Gminy Gnojno na składowisko odpadów w Raczycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Transport odpadów komunalnych stałych wraz załadunkiem i rozładunkiem z poszczególnych miejscowości Gminy Gnojno na składowisko odpadów w Raczycach . 1.Transport odpadów odbywać się będzie raz na kwartał z 26 miejscowości Gminy Gnojno zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów. 2.Odpady komunalne będą wystawione w workach przed każdą posesję w poszczególnych miejscowościach. 3. Szacunkowa ilość odpadów 400 ton w ciągu roku . 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wywożonych odpadów komunalnych stałych . W przypadku zmniejszenia ilości wywożonych odpadów komunalnych stałych Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne winni złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony druk Formularz oferty cenowej, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - Zał. Nr 1. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Zał. Nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4.Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Kopie dokumentów muszą być czytelne i zgodne z oryginałem, tj. zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy itd.., które figurują na oryginale. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy pełnomocnictwo określające jego zakres, W razie złożenia oferty łącznej przez kilku wykonawców oferta musi być podpisana przez wszystkich wykonawców (przez osoby uprawnione do reprezentacji) lub zgodnie z załączonym do oferty pełnomocnictwem. Sposób poświadczania dokumentów: Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające. Poświadczenie dokumentu musi nastąpić z użyciem formuły: za zgodność z oryginałem lub równoważnej na każdej stronie kopii. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 11 (sekretariat).
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Kierownik ZGK
Mariusz Lasota
Załączone pliki |
Załącznik nr 1 - Formularz oferty cenowej (Formularz_oferty_cenowej_zalacznik_nr_1.pdf - 80.718 KB) | |
Data publikacji: 2009-02-10 14:35:14 Redaktor: Bożena Wawszczyk | |
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy (Oswiadczenie_wykonawcy_zalacznik_nr_2.pdf - 46.476 KB) | |
Data publikacji: 2009-02-10 14:35:47 Redaktor: Bożena Wawszczyk | |
Załącznik nr 3 - Wzór umowy (Wzor_umowy_zalacznik_nr_3.pdf - 55.656 KB) | |
Data publikacji: 2009-02-10 14:37:35 Redaktor: Bożena Wawszczyk | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (Siwz_transport_odpady.pdf - 171.818 KB) | |
Data publikacji: 2009-02-10 14:55:22 Redaktor: Bożena Wawszczyk |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 1908 |
Wprowadził do systemu: Bożena Wawszczyk, data: 2009-02-10 14:25:28 Opublikował: Bożena Wawszczyk, data publikacji: 2009-02-10 14:38:46 Ostatnia zmiana: Bożena Wawszczyk, data: 2009-02-10 14:52:25 |
Gmina Gnojno |