Adres: ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec
Kontakt: tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail: gmina@opatowiec.pl, Strona www: www.opatowiec.pl
Numer ID: 140
Data publikacji: 2018-03-06 10:23:34
Ogłoszenie nr 527022-N-2018 z dnia 2018-03-06 r.
Gmina Opatowiec: „Remont drogi gminnej Kocina do pól nr 1 nr 357054 T, dz.
nr 832/1 od km 0+000 do km 0+550, celem zabezpieczenia dna skarp i wąwozu”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na
temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Opatowiec, krajowy numer identyfikacyjny 29101052400000, ul. Rynek 3 , 28520
Opatowiec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 35 18 052,
e-mail informatyk@opatowiec.pl, faks 41 35 18 034.
Adres strony internetowej (URL):
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Gmina Opatowiec ul. Rynek 3 28-520 Opatowiec
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont drogi gminnej
Kocina do pól nr 1 nr 357054 T, dz. nr 832/1 od km 0+000 do km 0+550, celem
zabezpieczenia dna skarp i wąwozu”
Numer referencyjny: 271.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1.
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej Kocina do pól nr 1 nr 357054
T, dz. nr 832/1 od km 0+000 do km 0+550, celem zabezpieczenia dna skarp i
wąwozu”. Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I. Roboty ziemne i
przygotowawcze: 1) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 30 cm, szerokość 0,5 m z
wywozem urobku do 3 km 550x2x0,5m II. Zjazdy do posesji i na pola 1)
Utwardzenie zjazdów w granicach pasa drogowego materiałem kamiennym 0-31,5 mm,
gr.10 cm.(5mx0,5m)x8 szt.;(5mx2m)x 1 szt. III. Elementy odwodnieniowe 1)
Ułożenie ścieku przy krawędzi jezdni z korytek prefabrykowanych trapezowych
50x50x20cm na ławie betonowej C12/15 gr.15 cm km 0+000 – 0+500 SP 2) Wykonanie
przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych o średnicy Ø 40 cm na ławie z
kruszywa gr.15 cm. 6m. IV. Podbudowa 1) Koryto gł. 25 cm wykonywane w gruntach
kat. II-IV na całej szerokości jezdni przy użyciu koparki podsiębiernej, ziemia
na uzupełnienie poboczy oraz przestrzeni za ażurami nadmiar ziemi z odwozem
samochodami na odległość do 1 km. Od km 0+500 do km 0+550, 50,0x3,7 mb. 2)
Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm warstwa dolna o grubości 25 cm po
zagęszczeniu. Od km 0+000 do km 0+500 , 500 mbx3,2 m Od km 0+500 do km 0+550,
50,0x3,7 mb rozjazd z dr. powiatową 15,5 mb 3) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-
31,5 warstwa górna o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Od km 0+000 do km 0+500 ,
500 mbx3,2 m Od km 0+500 do km 0+550- 50,0x3,7 mb rozjazd z dr. powiatową 15,5
m2 V. Nawierzchnia 1) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość
warstwy po zagęszczeniu 5 cm, ruch KR-1,ciąg główny: 1650m2 + skrzyżowania 15,5
m² VI. Roboty wykończeniowe – pobocza 1) Umocnienie skarpy płytami ażurowymi
60x40x10 typ „krata” na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5 cm. 2)
Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 10 cm, szer. 0,2m i szer.
O,5 m. ; od km 0+000 do km 0+550 SL szer.0,2 m od km 0+500 do km 0+550 SP
szer.0,5 m 3) Powierzchniowe podwójne utrwalanie nawierzchni drogowych (na
poboczach) emulsją asfaltową przy użyciu grysu kamiennego frakcji 5-8. 0+000 do
km 0+550 SL szer.0,2 m 0+500 do km 0+550 SP szer.0,5 m
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233200-1 |
45233000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia
zamówienia podstawowego, o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót
stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-07-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z
założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z
założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku
należy złożyć wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,
że w tym okresie wykonał: dwie roboty budowlane każda związana z budową lub
przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej
lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z
mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch wykonanych
robót budowlanych wynosiła minimum – 150 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji
wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w
sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie
niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane
do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz •minimum 2 osobami
zatrudnionymi przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu
pracy na umowę o pracę, którzy bezpośrednio będą związani z wykonywanymi
robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu) Do
oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy,
że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej
izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo
budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z
dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze
zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od
obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej
lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż
do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie
jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani n
Załączone pliki |
SIWZ (SIWZ_5.2018_Kocina_do_pol_nr_1_wawoz.doc - 239.104 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:25:17 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Formularz ofertowy (Zalacznik__nr_1_formularz_oferty.doc - 81.92 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:26:03 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Zalacznik__nr_2_oswiadczenie_warunki_udzialu_postepowanie.docx - 19.734 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:26:48 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Oświadczenie wykonawcy o wykluczeniu (Zalacznik__nr_3_oswiadczenie-podstawy-wykluczenia.docx - 21.531 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:27:18 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (Zalacznik__nr_4_grupa_kapitalowa.doc - 34.304 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:27:46 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Wykaz osób (Zalacznik__nr_5_wykaz_osob.doc - 81.408 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:28:07 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Wzór umowy (Zalacznik__nr_6_wzor_umowy.doc - 186.368 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:28:53 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Wykaz robót budowlanych (Zalacznik__nr_7_wykaz_robot.doc - 81.408 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:29:26 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
STWiOR (zal_nr_8_STWIOR_271_5_2018.zip - 2064.378 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:30:11 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Dokumentacja projektowa, przedmiar robót (zal_9_dokumentacja_techniczna_271_5-2018.zip - 1159.456 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:32:21 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Istotne postanowienia umowy o podwykonastwo (Zalacznik__nr_10_istotne_postawnowienia.doc - 74.752 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:32:56 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Ogłoszenie o zamówieniu (Ogloszenie_nr_527022.docx - 26.517 KB) | |
Data publikacji: 2018-03-06 10:44:12 Redaktor: Bartosz Jasiński |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 1041 |
Wprowadził do systemu: Bartosz Jasiński, data: 2018-03-06 10:23:34 Opublikował: Bartosz Jasiński, data publikacji: 2018-03-06 10:47:42 Rejestr zmian bieżącej strony Archiwalne wersje przetargu |