Wersja archiwalna z dnia 2006-02-20 09:27:12
|
WÓJT GMINY O P A T O W I E C
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY :
INFORMATYK
1. Wymagania :
wykształcenie wyższe
znajomość programowania w HTML ,PHP i C++
modernizacja techniczna komputera
administracja komputerową siecią lokalną
umiejętność wykonywania prac w zakresie techniki komputerowej w jednostkach samorządu terytorialnego
znajomość baz danych MySQL
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· opracowywanie programów gospodarczych w tym wykonywania prac prognostycznych
· analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich
· gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz
· prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Opatowiec
· prowadzenie obsługi informatycznej Urzędu Gminy
· analizowanie programów pomocowych Unii Europejskiej
· przygotowywanie wniosków w zakresie uzyskania dofinansowania zadań Gminy ze środków Unii Europejskiej
· organizowanie współpracy Gminy z zagranicą.
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys / CV/
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie
d) kwestionariusz osobowy
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy do dnia 17 lutego 2006 roku. Aplikacje ,które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Opatowcu.
|