Wersja archiwalna z dnia 2010-12-13 07:46:30
|
Sekretarz Gminy Opatowiec - Bożena Zbertek
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:
1. Opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
2. Opracowywanie projektów podziału Referatów na stanowiska pracy,
3. Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
4. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
5. Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
6. Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał,
7. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych
8. Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
9. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
10. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu.
11. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
|