Sekretarz Gminy OpatowiecDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2010-12-13 07:46:30

Sekretarz Gminy Opatowiec - Bożena Zbertek

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:

1. Opracowywanie projektów zmian Regulaminu,                

2. Opracowywanie projektów podziału Referatów na stanowiska pracy, 

3. Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,

4. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,

5. Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,

6. Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał,

7. Wykonywanie   funkcji   zwierzchnika   służbowego   wobec   pracowników bezpośrednio mu podległych

8. Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,

9. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,

10. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu.

11. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

 



Powrót