REFERAT ORGANIZACYJNY, SPRAW ORGANIZACYJNYCH i URZĘDU STANU CYWILNEGODo druku
Wersja archiwalna z dnia 2005-03-07 14:23:53

Do zadań Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich oraz Urzędu Stanu Cywilnego należy:

l . Prowadzenie kancelarii w tym:

a) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,

b) prowadzenie ewidencji korespondencji,

c) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu,

d) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań zebrań organizowanych przez Wójta 

i Sekretarza,

e) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,

f) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,

g) prowadzenie archiwum zakładowego,

h) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych wydziałów,

i) prowadzenie spraw osobowych i kadrowych pracowników Urzędu,

j) zapewnienie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd,

k) zapewnienie prawidłowych warunków pracy bhp i p-poż,

l) prowadzenie rejestru aktów prawnych,

ł) wspópraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymanie bezpieczeństwa i porządku publicznego,

 

2.Obsługa administracyjno - gospodarcza Urzędu, a w szczególności:

a) utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,

b) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne,

c) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych.

3. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

4. Nadzór nad działalnością stowarzyszeń i organizacji społecznych

5. Prowadzenie spraw Obrony Cywilnej i Spraw Wojskowych a w szczególności:

a) przygotowania ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,

b) współdziałanie z organami wojskowymi,

c) administracji rezerw osobowych w tym rejestracji ,poboru i ewidencji,

 



Powrót