Stanowisko ds. obsługi organów gminy i działalności gospodarczejDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2012-01-23 13:37:31

Do zadań stanowiska pracy do spraw Obsługi Organów Gminy i Działalności Gospodarczej należy:
1. w zakresie obsługi Rady Gminy i jej organów:
a) przygotowywanie i wysyłanie radnym kompletu materiałów na SesjęRady Gminy,
b) protokołowanie obrad sesji, sporządzanie protokołu oraz udostępnianie go do wglądu radnym,
c) prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
d) gromadzenie dokumentacji z działalności Rady Gminy,
e) gromadzenie dokumentacji samorządu Gminy oraz rad sołeckich, nadawanie biegu uchwałom podjętym przez te samorządy,
f) organizowanie obiegu informacji pomiędzy radnymi, a organami gminy,
g) sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji Rady Gminy,
h) przekazywanie Wójtowi Gminy wniosków z posiedzeń Rady i jej organów,
i) gromadzenie dokumentacji z działalności komisji stałych Rady i doraźnych,
j) prowadzenie obsługi kancelaryjno-technicznej Przewodniczącego Rady Gminy,
k) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i interpelacji,
l) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady Gminy i jej komisji,
m) organizowanie szkoleń radnych,
2. w zakresie działalności gospodarczej:
a) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
b) prowadzenie spraw dotyczących wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
c) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących usytuowania miejsc i warunków sprzedaŜy napojów alkoholowych,
d) kontrola placówek gastronomicznych i handlowych w zakresie przestrzegania zasad obrotu napojami alkoholowymi,
e) prowadzenie spraw związanych z opłatami za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.


Powrót