Stanowisko ds. rozwoju lokalnego,promocji gminy i obsługi informatycznej Do druku
Wersja archiwalna z dnia 2012-01-23 13:37:14

Do zadań stanowiska do spraw Rozwoju Lokalnego, Promocji Gminy i Obsługi Informatycznej należy:
a) analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich,
b) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz,
c) organizowanie współpracy z innymi jednostkami w kraju i za granicą,
d) opracowywanie programów gospodarczych w tym wykonywania prac prognostycznych,
e) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Opatowiec,
f) analizowanie programów pomocowych Unii Europejskiej,
g) przygotowywanie wniosków w zakresie uzyskania dofinansowania Gminy ze środków Unii Europejskiej,
h) obsługa informatyczna Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy.


Powrót