Stanowisko ds. rozwoju lokalnego,promocji gminy i obsługi informatycznej
Wersja archiwalna z dnia 2012-01-23 13:37:14
Do zadań stanowiska do spraw Rozwoju Lokalnego, Promocji Gminy i Obsługi Informatycznej należy:
a) analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych
występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich,
b) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących
Gminę na zewnątrz,
c) organizowanie współpracy z innymi jednostkami w kraju i za granicą,
d) opracowywanie programów gospodarczych w tym wykonywania prac
prognostycznych,
e) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Opatowiec,
f) analizowanie programów pomocowych Unii Europejskiej,
g) przygotowywanie wniosków w zakresie uzyskania dofinansowania Gminy ze
środków Unii Europejskiej,
h) obsługa informatyczna Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych
Gminy.
Ta strona używa plików cookies, zapisywanych i odczytywanych z Twojego urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wszystkie szczegóły na ten temat znajdziesz w naszej
Polityce Prywatności