Wyprawka szkolna-dofinansowanie podręczników w 2011r. | ||
O g ł o s z e n i e – „Wyprawka szkolna” Od 1 sierpnia 2011r. rozpoczęło się przyjmowanie wniosków o dofinansowanie zakupu podręczników uczniom rozpoczynającym naukę w roku szkolnym 2011/2012, które potrwa do 15 września 2011r.INFORMACJA DOTYCZĄCA WYPRAWKI SZKOLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 Zgodnie z Rządowym programem pomocy uczniom w 2011r. - „Wyprawka szkolna ” o dofinansowanie zakupu podręczników mogą ubiegać się rodzice uczniów rozpoczynających w roku szkolnym 2011/2012 naukę w szkołach na terenie Gminy Opatowiec: - klasa I –III szkoły podstawowej - klasa III gimnazjum Ponadto rodzice mogą wnioskować o dofinansowanie zakupu podręczników do kształcenia ogólnego, w tym specjalnego dla uczniów posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalistycznego realizujących w roku szkolnym 2011/2012 obowiązek szkolny lub obowiązek nauki: - słabo widzących, - niesłyszących, - z niepełnosprawnościami sprzężonymi w przypadku, gdy jedna z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej Dodatkowym warunkiem do otrzymania „Wyprawki szkolnej” jest spełnienie kryterium dochodowego w wysokości nie przekraczającej 351 zł miesięcznie na osobę w rodzinie. Rodzice zainteresowani pozyskaniem dofinansowania powinni po wniosek zgłosić się do Dyrektora Szkoły Podstawowej w Opatowcu i Krzczonowie, oraz Dyrektora Gimnazjum w Opatowcu bądź pobrać go na naszej stronie internetowej . Do wniosku należy dołączyć: 1). zaświadczenie o dochodach netto, za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku, 2). zaświadczenie z KRUS lub ZUS o otrzymywanych świadczeniach lub odcinek renty/emerytury z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku, 3). dokumenty potwierdzające posiadanie statusu osoby bezrobotnej, 4). zaświadczenie o pobieraniu zasiłku dla bezrobotnych za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku, 5). decyzja o przyznaniu dodatku mieszkaniowego, 6). decyzja o przyznaniu zasiłku stałego, 7). zaświadczenie o pobieraniu zasiłku rodzinnego, oraz pobieranych dodatkach do zasiłku rodzinnego, a także zasiłku pielęgnacyjnego, 8). dokument stwierdzający wysokość otrzymywanych alimentów w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku, 9). zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o dochodach uzyskanych z pozarolniczej działalności gospodarczej, 10). zaświadczenie z Urzędu Gminy o wysokości posiadanego gospodarstwa rolnego w hektarach przeliczeniowych, 11). oświadczenie o dochodach uzyskanych z pracy dorywczej, W przypadku korzystania ze świadczeń pomocy społeczne należy przedłożyć zaświadczenie z GOPS
Wszelkich dodatkowych informacji dotyczących „Wyprawki szkolnej” udzielają: - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Opatowcu - tel. 41 351 80 10 - do 31 sierpnia 2011r. - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Krzczonowie – tel. 41 351 70 08 - Dyrektor Gimnazjum w Opatowcu – tel. 41 351 80 50 - do 31 sierpnia 2011r. - Podinspektor Oświaty i Sł. Zdrowia w Opatowcu – tel. 41 351 83 35 Od 1 września Dyrektor Zespołu Szkół w Opatowcu - tel. 41 351 80 10 wniosek |
Powrót |