Stanowisko ds.organizacyjnychDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2012-05-09 12:19:33

Kontakt:

Tel.41-25-18-052

E-mail:sekretariat@opatowiec.pl

 

Do zadań samodzielnego stanowiska do spraw Organizacyjnych należy:

1) prowadzenie kancelarii Urzędu w tym:
a) prowadzenie ewidencji korespondencji,
b) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz
i wewnątrz Urzędu,
c) zamawianie pieczęci, stempli i szyldów dla Urzędu,
d) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
e) protokołowanie spotkań i zebrań z pracownikami organizowanych
przez Wójta i Sekretarza,
f) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz
organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem bądź
kierowanie ich do właściwych pracowników.
g) prowadzenie centralnego rejestru skarg , wniosków oraz petycji
wpływających do Urzędu,
h) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
i) nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach
zajmowanych przez Urząd,
j) nadzór nad dekorowaniem Urzędu z okazji świąt państwowych, rocznic
i świąt regionalnych.
2) w zakresie organizacyjnym i kadrowym:
a) kompletowanie protokołów i wystąpień pokontrolnych z kontroli
zewnętrznych prowadzonych w Urzędzie,
b) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników
gminnych jednostek organizacyjnych,
c) przygotowywanie materiałów do przeprowadzenia okresowych ocen
kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
d) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
e) kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych,
f) współpraca z Referatem Finansowym w sprawach wynagrodzeń
pracowników,
g) wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
h) prowadzenie książki kontroli Urzędu oraz książki kontroli sanitarnej,
i) techniczna obsługa tablic informacyjnych Urzędu,
j) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych oraz ewidencji nieobecności
w pracy wyjść prywatnych i służbowych,
k) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych oraz
prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności pracowników,
l) prowadzenie rejestru aktów prawnych,
m) współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania
bezpieczeństwa i porządku publicznego.
3) w zakresie obsługi Rady Gminy i jej organów:
a) kompletowanie i wysyłanie radnym materiałów na Sesję Rady Gminy,
b) protokołowanie obrad Sesji Rady Gminy i jej komisji,
c) prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
d) gromadzenie dokumentacji z działalności Rady Gminy, Komisji Rady Gminy oraz rad sołeckich,
e) organizowanie obiegu informacji pomiędzy radnymi a organami gminy,
f) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i interpelacji,
g) obsługa kancelaryjno-techniczna Przewodniczącego Rady Gminy,
4) w zakresie działalności gospodarczej:
a) prowadzenie spraw dotyczących wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
b) prowadzenie spraw związanych z opłatami za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
c) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących usytuowania miejsc i warunków sprzedaży napojów alkoholowych,

 

 



Powrót