Wersja archiwalna z dnia 2012-05-09 12:19:33
|
Kontakt:
Tel.41-25-18-052
E-mail:sekretariat@opatowiec.pl
Do zadań samodzielnego stanowiska do spraw Organizacyjnych należy:
1) prowadzenie kancelarii Urzędu w tym: a) prowadzenie ewidencji korespondencji, b) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, c) zamawianie pieczęci, stempli i szyldów dla Urzędu, d) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, e) protokołowanie spotkań i zebrań z pracownikami organizowanych przez Wójta i Sekretarza, f) przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników. g) prowadzenie centralnego rejestru skarg , wniosków oraz petycji wpływających do Urzędu, h) prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, i) nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd, j) nadzór nad dekorowaniem Urzędu z okazji świąt państwowych, rocznic i świąt regionalnych. 2) w zakresie organizacyjnym i kadrowym: a) kompletowanie protokołów i wystąpień pokontrolnych z kontroli zewnętrznych prowadzonych w Urzędzie, b) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, c) przygotowywanie materiałów do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu, d) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy, e) kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych, f) współpraca z Referatem Finansowym w sprawach wynagrodzeń pracowników, g) wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, h) prowadzenie książki kontroli Urzędu oraz książki kontroli sanitarnej, i) techniczna obsługa tablic informacyjnych Urzędu, j) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych oraz ewidencji nieobecności w pracy wyjść prywatnych i służbowych, k) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych oraz prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności pracowników, l) prowadzenie rejestru aktów prawnych, m) współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego. 3) w zakresie obsługi Rady Gminy i jej organów: a) kompletowanie i wysyłanie radnym materiałów na Sesję Rady Gminy, b) protokołowanie obrad Sesji Rady Gminy i jej komisji, c) prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy, d) gromadzenie dokumentacji z działalności Rady Gminy, Komisji Rady Gminy oraz rad sołeckich, e) organizowanie obiegu informacji pomiędzy radnymi a organami gminy, f) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i interpelacji, g) obsługa kancelaryjno-techniczna Przewodniczącego Rady Gminy, 4) w zakresie działalności gospodarczej: a) prowadzenie spraw dotyczących wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, b) prowadzenie spraw związanych z opłatami za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, c) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących usytuowania miejsc i warunków sprzedaży napojów alkoholowych,
|