Wersja archiwalna z dnia 2012-01-25 10:22:05
|
Do zadań stanowiska do spraw Rozwoju Lokalnego, Promocji Gminy i Obsługi Informatycznej należy:
a) analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich, b) gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz, c) organizowanie współpracy z innymi jednostkami w kraju i za granicą, d) opracowywanie programów gospodarczych w tym wykonywania prac prognostycznych, e) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Opatowiec, f) analizowanie programów pomocowych Unii Europejskiej, g) przygotowywanie wniosków w zakresie uzyskania dofinansowania Gminy ze środków Unii Europejskiej, h) obsługa informatyczna Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy. i) prowadzenie zaopatrzenia materiałowego na potrzeby Urzędu Gminy.
|