Sekretarz | ||
Funkcję Sekretarza pełni Bożena Zbertek tel 41-35-18-031, e-mail: bozena.zbertek@opatowiec.pl
Do zadań sekretarza należy: 1) prowadzenie spraw powierzonych przez Wójta, 2) zapewnienie sprawnej organizacji i prawidłowego funkcjonowania Urzędu, 3) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy, 4) nadzór nad przygotowaniem oraz kontrola materiałów będących przedmiotem 5) nadzór nad prowadzeniem dokumentacji pracy Rady Gminy, 6) współpraca z Radą Gminy i jej komisjami, 7) opracowywanie projektów uchwał dotyczących statutu Gminy i statutów rad 8) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o 9) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy 10) opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu i jego 11) opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy, 12) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów oraz 13) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw 14) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy 15) organizowanie szkoleń i doskonaleń zawodowych pracowników, 16) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta, 17) Sekretarz jest organizatorem i koordynatorem zadań obronnych realizowanych przez Urząd oraz podległe jednostki organizacyjne, pełni funkcję Kierownika Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego. 18) Sekretarz nadzoruje bezpośrednio działalność następujących samodzielnych stanowisk pracy oraz innych równorzędnych komórek organizacyjnych: a) Samodzielne stanowisko do spraw Organizacyjnych b) Samodzielne stanowisko do spraw Obywatelskich, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego, c) Samodzielne stanowisko do spraw Geodezji, Gospodarki Gruntami i Budownictwa Drogowego, d) Samodzielne stanowisko do spraw Rolnictwa, Profilaktyki uzależnień, Kultury fizycznej i Sportu. e) Samodzielne stanowisko do spraw Rozwoju Lokalnego, Promocji Gminy i f) Samodzielne stanowisko do spraw oświaty i służby zdrowia,
|
Powrót |