Treść przetargu:
Opatowiec:
Remont dróg gminnych w miejscowościach
Charbinowice-Gościniec dz. nr 108 od km 0+000 do km 0+520;
Ksany-Chwalibogowice -Kraśniów Nr 357012T od km 1+220 do km 2+200
w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 179176 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052,
faks 41 35 18 034.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych w miejscowościach
Charbinowice-Gościniec dz. nr 108 od km 0+000 do km 0+520;
Ksany-Chwalibogowice -Kraśniów Nr 357012T od km 1+220 do km 2+200
w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2015 roku.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W części I: Remont drogi gminnej Charbinowice-Gościniec dz. nr 108 od km 0+000
do km 0+520
1.Roboty ziemne - ścięcie poboczy, przycięcie skarpy wykonanie koparkami o poj.
łyżki 0,6 m3 grunt. klasy III z transportem do 1 km
2.Górna warstwa podbudowa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu
15 cm
3.Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej- warstwa ścieralna
grubość 4 cm 100 kg/m2. Ruch KR-2
4.Profilowanie mechaniczne poboczy gruntowych na szer. 0,5 m ziemią.
W części II: Remont drogi gminnej Ksany-Chwalibogowice-Kraśniów Nr 357012T od
km 1+220 do km 2+200
1.Roboty ziemne - ścięcie poboczy, przycięcie skarpy wykonanie koparkami o poj.
łyżki 0,6 m3 grunt. klasy III z transportem do 1 km.
2.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po zagęszczeniu
15 cm.
3.Górna warstwa podbudowa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu
8 cm.
4. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej- warstwa ścieralna
grubość 4 cm 100 kg/m2. Ruch KR-2.
5. Profilowanie mechaniczne poboczy gruntowych na szer. 0,3 m ziemią.
Szczegółowy zakres robót jest zawarty w przedmiarach robót, specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej.
Wskazanie materiałów z nazwy w załączonych przedmiarach należy rozumieć jako
określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych
materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia a zamawiający
dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających te parametry
techniczne i jakościowe..
II.1.5)
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości
zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju
zamówień.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wadium na
część I zamówienia w wysokości 2 300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta
złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium na część II zamówienia w wysokości 5 400,00 PLN (słownie: pięć tysięcy
czterysta złotych ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: *pieniądzu;
*poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym;
*gwarancjach bankowych;
*gwarancjach ubezpieczeniowych;
*poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku
Spółdzielczym w Kielcach o Nowy Korczyn Filia Opatowiec Nr 66 8493 0004 0179
0300 0404 0003 z dopiskiem:
Remont dróg gminnych w miejscowościach Charbinowice-Gościniec dz. nr 108;
Ksany-Chwalibogowice -Kraśniów Nr 357012T z terenu gminy Opatowiec
w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2015r.
Nr referencyjny postępowania 271.7.2015.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46
ust. 4a. ustawy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
*wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
*wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
*zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1,
pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej
przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie niniejszego
warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie niniejszego
warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w
postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie,
którego przedmiotem była budowa, przebudowa, odbudowa lub remont dróg o
wartości robót minimum 200 000,00 złotych brutto.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie niniejszego
warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie niniejszego
warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w
postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje:
Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej oraz
doświadczenie na jednej zrealizowanej inwestycji jako kierownik budowy.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba
posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu
zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na potwierdzenie niniejszego
warunku należy złożyć:
1.oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
2.opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę minimum 100 000,00 złotych.
Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów
wymaga się przedłożenia informacji,
dotyczącej tych podmiotów.
Uwaga 1
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych
innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu,
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do
tych
podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten
podmiot.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Rękojmia i gwarancja - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1.Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w
szczególności zmiany przepisów podatkowych.
2.Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno
prawnej - przekształceniem.
3.Wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
a.Zmiany terminu realizacji zadania inwestycyjnego spowodowanego niekorzystnymi
warunkami atmosferycznymi,
b.Wstrzymania robot budowlanych przez uprawniony organ
c.Zmiany osób, które będą kierować wykonaniem zamówienie. Wykonawca zaproponuje
zmianę w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
- niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
- jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek
przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja.
Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne
uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na
piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatowcu, ul.Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pokój nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy w Opatowcu,ul.Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pokój nr 2 sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Środki na
realizację zadania pochodzą w 80% ze środków budżetowych Ministerstwa
Administracji i Cyfryzacji w ramach skutków usuwania klęsk żywiołowych..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I
- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi
gminnej Charbinowice-Gościniec dz. nr 108 od km 0+000 do km 0+520.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi gminnej Charbinowice-Gościniec dz. nr 108 od km 0+000 do km
0+520
1. Roboty ziemne - ścięcie poboczy, przycięcie skarpy wykonanie koparkami
o poj. łyżki 0,6 m3 grunt. klasy III z transportem do 1 km
2.Górna warstwa podbudowa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po
zagęszczeniu 15 cm
3. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej- warstwa
ścieralna grubość 4 cm 100 kg/m2. Ruch KR-2
4. Profilowanie mechaniczne poboczy gruntowych na szer. 0,5 m ziemią.
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 30.09.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Rękojmia i gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi
gminnej Ksany-Chwalibogowice-Kraśniów Nr 357012T od km 1+220 do km 2+200.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi gminnej Ksany-Chwalibogowice-Kraśniów Nr 357012T od km 1+220
do km 2+200
1.Roboty ziemne - ścięcie poboczy, przycięcie skarpy wykonanie koparkami o
poj. łyżki 0,6 m3 grunt. klasy III z transportem do 1 km.
2.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość warstwy po
zagęszczeniu 15 cm.
3.Górna warstwa podbudowa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po
zagęszczeniu 8 cm.
4.Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej- warstwa
ścieralna grubość 4 cm 100 kg/m2. Ruch KR-2.
5.Profilowanie mechaniczne poboczy gruntowych na szer. 0,3 m ziemią.
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 30.09.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Rękojmia i gwarancja - 10
|