Zamawiający:
Gmina Opatowiec
Adres:
ul. Rynek 3
28-520 Opatowiec
Kontakt:
tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail:gmina@opatowiec.pl
Strona www: www.opatowiec.pl
Numer ID: 105
Data publikacji:
2015-07-23 15:00:19
Przedmiot: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Krzczonowie
Treść przetargu:
Opatowiec: Dowóz uczniów do
Szkoły Podstawowej w Krzczonowie
Numer ogłoszenia: 109775 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052, faks 41 35 18 034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Krzczonowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przywóz uczniów na zajęcia szkolne i odwóz uczniów
po zajęciach szkolnych do Szkoły Podstawowej w Krzczonowie wg. załączonego do
SIWZ Harmonogramu.
Harmonogram
dowozu i odwozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Krzczonowie na rok szkolny
2015-2016
PRZYWÓZ
(w godz. od 7:00 do 7:50)
Szkoła - Rzemienowice -Trębaczów - szkoła = 8km Szkoła - Charbinowice - Szkoła
= 8km Szkoła - Kocina - Kocina (Kresy) - Szkoła = 8km
Razem przywóz: 24 km.
ODWÓZ
(w godz. od 12:20 do 15:00)
Szkoła - Kamienna - Pisarka - Kocina - Kocina (Kresy)- Szkoła = 14 km Szkoła -
Trębaczów- Rzemienowice - Szkoła = 8 km Szkoła - Charbinowice - Kamienna -
Szkoła = 12 km Szkoła - Kamienna - Kocina - Szkoła = 9 km
Razem odwóz: 43 km.
Łączna ilość przejechanych kilometrów w ciągu dnia = 67..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz koncesję, zezwolenie lub licencję.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy
złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu,
jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie wykonał co najmniej jedną usługę dotyczącą przewozu osób o wartości
minimum 25.000,00 złotych brutto.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy
złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz informację o
pojazdach wraz z załączonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych i polisami
ubezpieczeniowymi wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający wymaga aby pojazd świadczący usługi przewozowe był wyposażony w co
najmniej 21 miejsc siedzących.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy
złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z
zał. nr 6 do niniejszej specyfikacji.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy
złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga
się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.
Uwaga 1
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia.
Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych
podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy następujących przypadkach:
1)Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w
szczególności zmiany przepisów podatkowych.
2)Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno
prawnej - przekształceniem.
3)Zmiany harmonogramu przewozu uczniów, jeżeli uzasadniona potrzeba zostanie
zgłoszona przez dyrektora Szkoły Podstawowej w Krzczonowie.
Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne
uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na
piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy, ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec, pok. nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Opatowcu, pokój nr 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączone pliki |
ogłoszenie 271.9.2015 (ogloszenie_271_9_2015.pdf - 391.17 KB) | |
Data publikacji: 2015-07-23 15:03:05 Redaktor: Radosław Fitek | |
Opis: plik w formacie pdf | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 271.9.2015 (SIWZ_271_9_2015.pdf - 653.192 KB) | |
Data publikacji: 2015-07-23 15:03:36 Redaktor: Radosław Fitek | |
Opis: plik w formacie pdf | |
Formularze ofertowe 271.9.2015 (formularze_ofertowe_271_9_2015.doc - 70.144 KB) | |
Data publikacji: 2015-07-23 15:04:03 Redaktor: Radosław Fitek | |
Opis: plik w formacie doc | |
Wzór umowy 271.9.2015 (wzor_umowy_271_9_2015.pdf - 169.942 KB) | |
Data publikacji: 2015-07-23 15:04:26 Redaktor: Radosław Fitek | |
Opis: plik w formacie pdf | |
informacja z otwarcia ofert 271.9.2015 (informacja_z_otwarcia_ofert_271_9_2015.pdf - 198.803 KB) | |
Data publikacji: 2015-07-31 13:25:48 Redaktor: Radosław Fitek | |
Opis: plik w formacie pdf |
Opublikował: Radosław Fitek, data publikacji: 2015-07-23 15:07:43
Ostatnia zmiana: Radosław Fitek, data: 2015-07-31 13:20:13
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu