Zamawiający:
Gmina Opatowiec
Adres:
ul. Rynek 3
28-520 Opatowiec
Kontakt:
tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail:gmina@opatowiec.pl
Strona www: www.opatowiec.pl
Numer ID: 161
Data publikacji:
2019-03-07 12:08:34
Przedmiot: Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650, Remont drogi gminnej nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od km 0+535 do km 1+012, Remont drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od km 0+401 do km 0+707 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2018 r.
Treść przetargu:
Ogłoszenie nr
522383-N-2019 z dnia 2019-03-07 r.
Gmina Opatowiec:
Remont drogi
gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620, Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650, Remont drogi gminnej
nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od km 0+535 do km 1+012, Remont
drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od km 0+401 do km 0+707 w
ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2018 r.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec,
krajowy numer identyfikacyjny 29101052400000,
ul. Rynek
3 , 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie,
państwo Polska,
tel. 41 35 18 052,
e-mail informatyk@opatowiec.pl,
faks 41 35 18 034.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/
Adres profilu nabywcy:
Adres
strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Urząd
Miasta i gminy Opatowiec ul. Rynek 3 28-520 Opatowiec
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr
357015 T od km 0+800 do km 1+620, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości
Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650, Remont drogi gminnej nr 357027 T w
miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od km 0+535 do km 1+012, Remont drogi gminnej
nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od km 0+401 do km 0+707 w ramach usuwania
skutków klęsk żywiołowych w 2018 r.”
Numer referencyjny: 271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem
zamówienia jest: Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620,
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km
0+650, Remont drogi gminnej nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr 388/2 od
km 0+535 do km 1+012, Remont drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice
od km 0+401 do km 0+707 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2018 r.”
3.1 Zadanie inwestycyjne zostało podzielone na cztery zadania: Zadanie nr 1 –
„Remont drogi gminnej nr 357015 T od km 0+800 do km 1+620” Zakres realizowanej
inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1) Roboty pomiarowe przy
robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,820 km II. Roboty ziemne 2)
Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych ( 820x3m) 3)
Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 20 cm, szerokość 0,5m z wywozem urobku do 3
km.(2x820x0,5) III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31.5 – 63 mm
warstwa dolna grubości 25 cm po zagęszczeniu: ciąg główny 3,0*668=2004 m2 2)
Podbudowa z kruszywa łamanego 31.5 – 63 mm warstwa dolna grubości 20 cm po
zagęszczeniu ciąg główny 4,0*152=608 m2 3) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5
warstwa górna grubości 15 cm po zagęszczeniu: ciąg główny 3,0* 668=2004 m2 4)
Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 warstwa górna grubości 10 cm po
zagęszczeniu ciąg główny 4,0* 152=608 m2 IV. Nawierzchnia 1) Wykonanie warstwy
ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, ruch KR
1 ciąg główny; 820*3,0=2460m2 V. Roboty wykończeniowe pobocza 1) Umocnienie
poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; : 2*152*0,5 2)
Plantowanie poboczy ziemią szer. 0,25m; 2*668*0,25 Zadanie nr 2 – „Przebudowa
drogi gminnej w miejscowości Kobiela dz. nr 75/3 od km 0+000 do km 0+650”
Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1) Roboty
pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,650 km II.
Roboty ziemne 2) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych
przy użyciu równiarki ( 650x3.5m) 3) Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 30 cm,
szerokość 0,75m,700x0,75 oraz skarpy średniej gr. 80 cm 600*0,75, z wywozem
urobku do 3 km. III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31.5 – 63 mm
warstwa dolna grubości 25 cm po zagęszczeniu ciąg główny szerokość jezdni
4,5*650 =2925 m2 = skrzyżowanie : 50 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5
warstwa górna grubości 15 cm po zagęszczeniu ciąg główny szerokość jezdni 4,5*
650=2925 m2 + skrzyżowania : 50 m2 IV. Nawierzchnia 1).Wykonanie warstwy
ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 1
ciąg główny; 650*3,5= 2275 m2+ skrzyżowania : 50 m2 V. Roboty wykończeniowe
pobocza 1).Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm,
szer.0,5m; 2*650*0.5 2). Plantowanie poboczy ziemią szer. 0,25: 2*650*0,25
Zadanie nr 3 – Remont drogi gminnej nr 357027 T w miejscowości Kocina dz. nr
388/2 od km 0+535 do km 1+012, Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I
Roboty przygotowawcze 1) Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w
terenie równinnym 0,477 km II. Roboty ziemne 1)Mechaniczne oczyszczenie
nawierzchni drogowych nieulepszonych przy użyciu równiarki ( 477x3.0m) 2)
Mechaniczna ścinka poboczy śr. gr 30 cm, szerokość 0,5m wraz wywozem urobku do
3 km. ( 2x477x 05) III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63mm
warstwa dolna o grubości 25cm po zagęszczeniu; ciąg główny 4,0x477 = 1908 m2 +
skrzyżowania 30 m2 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm warstwa górna o
grubości 10cm po zagęszczeniu; ciąg główny szerokość jezdni 4,0x477 =
1908m2+skrzyżowania 30m2 IV. Nawierzchnia 2) Wykonanie warstwy ścieralnej z
betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 1, ciąg główny
3,0*477=1461m2+skrzyżowania 30 m2 V. Roboty wykończeniowe - pobocza 1)
Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m; 2x477x
0,5 Zadanie nr 4 – Remont drogi gminnej nr 357072 T Mistrzowice - Królewice od
km 0+401 do km 0+707 Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I Roboty
przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie
równinnym 0,306 km II. Roboty ziemne 1)Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni
drogowych nieulepszonych przy użyciu równiarki (306x3.0m) 2) Mechaniczna ścinka
poboczy śr. gr 20 cm, szerokość 0,5m wraz wywozem urobku do 3 km. (2x306x 0,5)
III. Podbudowa 1) Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63mm warstwa dolna o
grubości 25cm po zagęszczeniu; ciąg główny 4,0x306 = 1224 m2 2) Podbudowa z
kruszywa łamanego 0-31,5-mm warstwa górna o grubości 10cm po zagęszczeniu; ciąg
główny szerokość jezdni 4,0x306 = 1224 m2 IV. Nawierzchnia 3) Wykonanie warstwy
ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR
1, ciąg główny szerokość jezdni 3,0*306=918m2 V. Roboty wykończeniowe -pobocza
6) Umocnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm, gr 5 cm, szer.0,5m;
2x306x 0,5
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233200-1 |
45233000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów
ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna
wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-07-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie
warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w
pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Informacje
dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacji
ekonomicznej lub finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie
zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia
żadnych wymagań. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych
lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. W
odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli
podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te
zdolności są wymagane. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach
lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie
dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania
zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda
dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez
wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty,
na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału
w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane
zdolności dotyczą. e) Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów
składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 9.4.4, w
odniesieniu do tych podmiotów.
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności
technicznej lub zawodowej; a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego
warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że w tym okresie wykonał: Dla zadania 1 dwie roboty budowlane każda związana z
budową lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki
mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany
nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch
wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum – 200 000,00 zł brutto. Dla
zadania 2 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub
rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg
gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki
mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch wykonanych robót
budowlanych wynosiła minimum – 200 000,00 zł brutto. Dla zadania 3 dwie roboty
budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o
nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach
remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana
wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum – 150
000,00 zł brutto. Dla zadania 4 dwie roboty budowlane każda związana z budową
lub przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki
mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany
nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch
wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum – 120 000,00 zł brutto. Do każdej
pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Tym
samym doświadczeniem można wykazać się tylko do jednego zadania. b) wykazu
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na
potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Dla zadania 1 • Kierownikiem
budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
drogowej oraz • minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji
inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, która bezpośrednio będzie
związana z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy
używanego sprzętu) Dla zadania 2 • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia
budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz • minimum 1 osobą
zatrudnioną przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu
pracy na umowę o pracę, która bezpośrednio będzie związana z wykonywanymi
robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu) Dla
zadania 3 • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności drogowej oraz minimum 1 osobą zatrudnioną
przez cały okres realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o
pracę, która bezpośrednio będzie związana z wykonywanymi robotami drogowymi
(pracownicy fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu) Dla zadania 4 •
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
specjalności drogowej oraz • minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres
realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, która
bezpośrednio będzie związana z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy
fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu) Do oferty w stosunku do kierownika
budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada
wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego,
jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa
budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do
właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw
członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw
członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do
posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie
jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. Tym samym Kierownikiem
budowy można wykazać się dla wszystkich zadań. W odniesieniu do pracowników
fizycznych, tymi samymi osobami można wykazać się tylko do jednego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje
dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający pobierze: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. Wykonawca ma obowiązek wskazać adres strony internetowej ogólnodostępnej i bezpłatnej, z której Zamawiający będzie mógł samodzielnie pobrać powyższy dokument.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót
budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
dokumenty - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz
informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: Zadanie 1; 8
000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Zadanie 2; 8 000,00 PLN
(słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Zadanie 3; 5 000,00 PLN (słownie: pięć
tysięcy złotych 00/100) Zadanie 4; 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych
00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres
strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się
stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach; 1) na wniosek
Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być
dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko
w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub
lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje dokumentacja. W tym przypadku
Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian
wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji
przez Zamawiającego. 2) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego
zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy
Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza
dokumentację na te roboty. 3) konieczności wykonania robót zamiennych w
stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie
niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i
obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 4) konieczność
zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, a zmiany te
uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania. 5) Konieczność wprowadzenia
zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez
inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone
do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 6) W przypadku, gdy
określone w pkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te będą traktowane,
jako dodatkowe i Zamawiający złoży na ich wykonanie dodatkowe zamówienie, w
trybie wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Rozliczenie robót
zamiennych, o których mowa w pkt. 1) - 5) następuje w oparciu o czynniki
cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W przypadku braku
w kosztorysie ofertowym cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe
średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj.
świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen
z hurtowni z tymi materiałami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-22,
godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać
powody:
Język lub języki, w
jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres
w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje
dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Załączone pliki |
SIWZ (SIWZ 271.3.2019.pdf - 749.644 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-07 09:52:57 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Załączniki do SIWZ (zalaczniki_271_3_2019___.zip - 8869.652 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-07 14:05:59 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Ogłoszenie z UZP (ogloszenie_nr_522383.pdf - 447.519 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-07 12:10:38 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf - 276.895 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-07 14:00:20 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Zbiorcze zestawienie ofert (SKMBT_C22019032215350.pdf - 601.078 KB) | |
Data publikacji: 2019-03-22 15:08:20 Redaktor: Bartosz Jasiński |
Opublikował: Bartosz Jasiński, data publikacji: 2019-03-07 12:11:42
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu