Zamawiający:
Gmina Opatowiec
Adres:
ul. Rynek 3
28-520 Opatowiec
Kontakt:
tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
E-mail:gmina@opatowiec.pl
Strona www: www.opatowiec.pl
Numer ID: 168
Data publikacji:
2019-09-11 09:17:55
Przedmiot: Przebudowa drogi w miejscowości Ksany dz. nr 525 od km 0+000 do km 0+134, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chwalibogowice nr 357038 T od km 0+000 do km 0+205
Treść przetargu:
Początek formu
Ogłoszenie nr 595775-N-2019 z dnia 2019-09-11 r.
Gmina Opatowiec: „ Przebudowa drogi w miejscowości Ksany dz. nr 525 od km
0+000 do km 0+134, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chwalibogowice nr
357038 T od km 0+000 do km 0+205”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Opatowiec, krajowy numer identyfikacyjny 29101052400000, ul. Rynek 3 ,
28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 35 18 052,
e-mail informatyk@opatowiec.pl, faks 41 35 18 034.
Adres strony internetowej (URL):
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminy.com.pl/opatowiec/przetargi.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Gmina Opatowiec ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „ Przebudowa drogi w
miejscowości Ksany dz. nr 525 od km 0+000 do km 0+134, Przebudowa drogi gminnej
w miejscowości Chwalibogowice nr 357038 T od km 0+000 do km 0+205”.
Numer referencyjny: 271.16.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 –
„Przebudowa drogi w miejscowości Ksany dz. nr 525 od km 0+000 do km 0+134
Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1 Roboty
pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,134km 2
Mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych (134x3,5) II.
Roboty ziemne 3 Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni gr. 10 cm wraz z
zagęszczeniem i dostosowaniem do wymaganej nośności. (134x3,7) + rozjazd 20 m2
III. Podbudowa 4 Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm warstwa dolna o
grubości 25 cm po zagęszczeniu: ciąg główny szerokość jezdni 3,7*134=495,8 m2 +
rozjazd 20 m2 5 Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm warstwa górna o grubości
15 cm po zagęszczeniu ciąg główny szerokość jezdni 3,7*134=495,8 m2 + rozjazd
20 m2 IV. Nawierzchnia 6 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, ruch KR 1; ciąg główny: 3,5*134=469 m2 =
rozjazd 20 m2 V. Roboty wykończeniowe- pobocza 7 Plantowanie poboczy ziemią
szer. 0,75 m 134*2*0,75 VI. Organizacja ruchu 8 Pionowe znaki drogowe, słupki z
rur stalowych, Fi-70mm szt. 1 9 Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu ,
ostrzegawcze i informacyjne szt. 1 szt. Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi gminnej
w miejscowości Chwalibogowice nr 357038 T od km 0+000 do km 0+205 Zakres
realizowanej inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze 1 Roboty pomiarowe
przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,205 km 2 Mechaniczne
oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych (205x3,5) II. Roboty ziemne 3
Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem i
dostosowaniem do wymaganej nośności. (205x3,7) III. Podbudowa 4 Podbudowa z
kruszywa łamanego 31,5-63 mm warstwa dolna o grubości 25 cm po zagęszczeniu
ciąg główny szerokość jezdni 3,7*205=758,50 m2. 5 Podbudowa z kruszywa łamanego
0-31,5 mm warstwa górna o grubości 10 cm po zagęszczeniu ciąg główny szerokość
jezdni 3,7*205=758,50 m2.. IV. Nawierzchnia 6 Wykonanie warstwy ścieralnej z
betonu asfaltowego grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, ruch KR 1; ciąg główny:
3,5*2015=717,50 m2 V. Roboty wykończeniowe- pobocza 7 Plantowanie poboczy
ziemią szer. 0,75 m: 205*2*0,75 VI. Organizacja ruchu 8 Pionowe znaki drogowe,
słupki z rur stalowych, Fi-70mm szt. 1 9 Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu,
nakazu , ostrzegawcze i informacyjne szt. 1.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233200-1 |
45233000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z
założeniami w pkt. 9.3. SIWZ– Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z
założeniami w pkt. 9.3. SIWZ– Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku
należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym
okresie wykonał: Dla zadania 1 dwie roboty budowlane każda związana z budową lub
przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej
lub remontem dróg gdzie w ramach remontu dokonano wymiany nawierzchni z
mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana wartości każdej z dwóch wykonanych
robót budowlanych wynosiła minimum – 80 000,00 zł brutto. Dla zadania 2 dwie
roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową dróg o
nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej lub remontem dróg gdzie w ramach
remontu dokonano wymiany nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej. Wymagana
wartości każdej z dwóch wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum – 120
000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające,
czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o
tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone. Tym samym doświadczeniem można wykazać się tylko do
jednego zadania. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Dla zadania 1 •
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
specjalności drogowej oraz • minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres
realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, która
bezpośrednio będzie związana z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy
fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu) Dla zadania 2 • Kierownikiem budowy
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
drogowej oraz • minimum 1 osobą zatrudnioną przez cały okres realizacji
inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, która bezpośrednio
będzie związana z wykonywanymi robotami drogowymi (pracownicy fizyczni oraz operatorzy
używanego sprzętu) Do oferty w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć
oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i
przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te
osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to
odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia
17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu
zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu
samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby
samorządu zawodowego. Tym samym Kierownikiem budowy można wykazać się dla
wszystkich zadań. W odniesieniu do pracowników fizycznych, tymi samymi osobami
można wykazać się tylko do jednego zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Wykonawca dokonuje wyceny przedmiotu zamówienia w oparciu o projekt budowlany i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał dodatkowy, pomocniczy i nie stanowi podstawy dokonania wyceny. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 2 i 3 SIWZ) Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunki podmiotowe - składane na wezwanie Zamawiającego Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 7 SIWZ Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 5 SIWZ Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1
do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację
przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Wykonawca dokonuje wyceny przedmiotu
zamówienia w oparciu o projekt budowlany i specyfikację techniczną wykonania i
odbioru robót. Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC.
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał dodatkowy, pomocniczy i nie stanowi
podstawy dokonania wyceny. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr
2 i 3 SIWZ) Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest
przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające
pełnomocnika do tej czynności. Oryginał wniesienia wadium, jeżeli
zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej Dokumenty i
oświadczenia potwierdzające spełnienie warunki podmiotowe - składane na
wezwanie Zamawiającego Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek
wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) -
załącznik nr 7 SIWZ Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 5 SIWZ
Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na
podstawie art. 24 ustawy. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt.
9.4.4
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Wykonawca dokonuje wyceny przedmiotu zamówienia w oparciu o projekt budowlany i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał dodatkowy, pomocniczy i nie stanowi podstawy dokonania wyceny. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 2 i 3 SIWZ) Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunki podmiotowe - składane na wezwanie Zamawiającego Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 7 SIWZ Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 5 SIWZ Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
17.1 Wadium w wysokości: Zadanie 1; 1 700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc
siedemset złotych 00/100) Zadanie 2; 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące
czterysta złotych 00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania
ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4.
gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.
1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale
należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie
pieniężnej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych
do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisem SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-09-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi w miejscowości Ksany dz. nr 525 od km 0+000 do km 0+134 |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Zakres
realizowanej inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1 Roboty pomiarowe
przy robotach ziemnych dla trasy w terenie równinnym 0,134km 2 Mechaniczne
oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych (134x3,5) II. Roboty ziemne 3
Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem i
dostosowaniem do wymaganej nośności. (134x3,7) + rozjazd 20 m2 III. Podbudowa 4
Podbudowa z kruszywa łamanego 31,5-63 mm warstwa dolna o grubości 25 cm po
zagęszczeniu: ciąg główny szerokość jezdni 3,7*134=495,8 m2 + rozjazd 20 m2 5
Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm warstwa górna o grubości 15 cm po
zagęszczeniu ciąg główny szerokość jezdni 3,7*134=495,8 m2 + rozjazd 20 m2 IV.
Nawierzchnia 6 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość
warstwy po zagęszczeniu 5 cm, ruch KR 1; ciąg główny: 3,5*134=469 m2 = rozjazd
20 m2 V. Roboty wykończeniowe- pobocza 7 Plantowanie poboczy ziemią szer. 0,75
m 134*2*0,75 VI. Organizacja ruchu 8 Pionowe znaki drogowe, słupki z rur
stalowych, Fi-70mm szt. 1 9 Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu ,
ostrzegawcze i informacyjne szt. 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1, 45233000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres udzielonej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chwalibogowice nr 357038 T od km 0+000 do km 0+205 |
Załączone pliki |
Ogłoszenie o zamówieniu (Ogloszenie_nr_595775.pdf - 382.552 KB) | |
Data publikacji: 2019-09-11 09:20:48 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
SIWZ z załącznikami (siwz271162019.zip - 5869.113 KB) | |
Data publikacji: 2019-09-12 11:10:18 Redaktor: Bartosz Jasiński | |
Zbiorcze zestawienie ofert (SKMBT_C22019092612550.pdf - 392.091 KB) | |
Data publikacji: 2019-09-26 13:13:22 Redaktor: Bartosz Jasiński |
Opublikował: Bartosz Jasiński, data publikacji: 2019-09-11 09:21:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu