Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 46

Data publikacji:
2008-11-14 15:14:08

Przedmiot: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kobiela, Chrustowice, Rogów Górny, Rogów, Wyszogród, Urzuty, Ławy gm. Opatowiec

Treść przetargu:

Opatowiec: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kobiela, Chrustowice, Rogów Górny, Rogów, Wyszogród, Urzuty, Ławy gm. Opatowiec

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Ogłoszenie nr 315257-2008 z dnia 2008-11-14 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Rynek 3/3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3518052 w. 14, faks 041 3518031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kobiela, Chrustowice, Rogów Górny, Rogów, Wyszogród, Urzuty, Ławy gm. Opatowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kobiela, Chrustowice, Rogów Górny, Rogów, Wyszogród, Urzuty, Ławy, gmina Opatowiec.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów :
1. sieć wodociągowa z rur PCV 90/3,5 mm o łącznej długości 5288 mb
2. sieć wodociągowa z rur PCV 90/4,3 mm o łącznej długości 3909 mb
3. sieć wodociągowa z rur PCV 110/4,2 mm o łącznej długości 4283 mb
4. sieć wodociągowa z rur PCV 110/5,3 mm o łącznej długości 4302 mb
5. sieć wodociągowa z rur PE 50 mm o łącznej długości 65 mb
Łącznie sieć wodociągowa 17847 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium - wymagane w kwocie 40 000,00 złotych.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . Wykonawcy musza spełnić następujące wymagania: a) posiadać doświadczenie, w ciągu ostatnich 3 lat, jako główny wykonawca budowlany b) zapewnić pozyskanie w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) niezbędnego sprzętu dla realizacji robót, c) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku (konieczność przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), Ocena spełnienia warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia/niespełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
    2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania;
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    6. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
    9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego - dotyczy osób wskazanych na stanowiska kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności drogowej;
    10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osób wskazanych na stanowiska kierowników robót;
    11. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Ww. dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, póz. 605). W przypadku wykonawców działających wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie itd.) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2. - 8. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa do poszczególnych czynności. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii i dowodem zapłaty należnej opłaty skarbowej zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. Nr 225, póz.1635) i rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Urzędu Gminy w Opatowcu ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec pokój nr 2,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opatowcu ul. Rynek 3, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ INNE WYMAGANE DOKUMENTY DOSTĘPNE SĄ W ZAKŁADCE OBWIESZCZENIA NA STRONIE GŁÓWNEJ BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ POD ADRESEM WWW.BIP.GMINY.COM.PL/OPATOWIEC

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2565
Wprowadził do systemu: Winicjusz Włosowicz, data: 2008-11-14 15:14:08
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2008-12-11 12:33:31
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu