Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 88

Data publikacji:
2014-04-02 15:23:33

Przedmiot: Termomodernizacja obiektów znajdujących się na terenie gminy Opatowiec: Gimnazjum w Opatowcu, Gminnego Ośrodka Sportu w Opatowcu, Szkoły Podstawowej w Krzczonowie oraz Szkoły Podstawowej w Opatowcu

Treść przetargu:

271.2.2014

Opatowiec: Termomodernizacja obiektów znajdujących się na terenie gminy Opatowiec: Gimnazjum w Opatowcu, Gminnego Ośrodka Sportu w Opatowcu, Szkoły Podstawowej w Krzczonowie oraz Szkoły Podstawowej w Opatowcu
Numer ogłoszenia: 112020 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatowiec , Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 18 052, faks 41 35 18 034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów znajdujących się na terenie gminy Opatowiec: Gimnazjum w Opatowcu, Gminnego Ośrodka Sportu w Opatowcu, Szkoły Podstawowej w Krzczonowie oraz Szkoły Podstawowej w Opatowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizacji obejmuje: Zadanie nr 1 Termomodernizacja obiektu Gimnazjum w Opatowcu realizowana w ramach projektu pn. Podniesienie efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Kazimierskiego i Powiatu Kieleckiego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, oś Priorytetowa 4: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, Działanie 4.2: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Adres: Gimnazjum ul. Nowokorczyńska 4 28-520 Opatowiec Zakres robót: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych poprzez przyklejenie warstwy izolacyjnej ze styropianu; 2. docieplenie ścian przy gruncie poprzez przyklejenie warstwy izolacyjnej z polistyrenu ekstrudowanego po wcześniejszym przygotowaniu i zaizolowaniu p. wilgociowym ściany i wykonaniu warstwy przeciwwilgociowej; 3. docieplenie stropodachu budynku poprzez ociepleniem styropianem z wykonaniem nowego pokrycia 4. wymiana stolarki okiennej w budynku poprzez demontaż starych okien i wstawieniu nowych o ulepszonych właściwościach cieplnych wraz z zamontowanymi nawiewnikami powietrza; 5. modernizacja instalacji c.o., wymiana przewodów rozprow. wraz z izolacją, wymiana pionów wraz z grzejnikami na nowe wysokosprawne grzejniki; 6. wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej powlekanej z uzupełnieniem pokrycia z papy; 7. ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych; 8. likwidacja murowanych doświetli okien piwnicznych i wymiana na systemowe; 9. wymiana stolarki drzwiowej; 10. wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej; 11. schowanie istniejących kabli pod ocieplenie; 12. demontaż oraz ponowny montaż elementów na elewacji, tj. czujników, kamer itp.; Zadanie nr 2 Termomodernizacja obiektu Gminnego Ośrodka Sportu w Opatowcu, realizowana w ramach projektu pn. Podniesienie efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Kazimierskiego i Powiatu Kieleckiego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, oś Priorytetowa 4: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, Działanie 4.2: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Adres: Gminny Ośrodek Sportu ul. Nowokorczyńska 4 28-520 Opatowiec Zakres robót: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych poprzez przyklejenie warstwy izolacyjnej ze styropianu; 2. docieplenie ścian przy gruncie poprzez przyklejenie warstwy izolacyjnej z polistyrenu ekstrudowanego po wcześniejszym przygotowaniu i zaizolowaniu p. wilgociowym ściany i wykonaniu warstwy przeciwwilgociowej; 3. docieplenie stropodachu budynku poprzez ociepleniem styropianem z wykonaniem nowego pokrycia 4. wymiana stolarki okiennej w budynku poprzez demontaż starych okien i wstawieniu nowych o ulepszonych właściwościach cieplnych wraz z zamontowanymi nawiewnikami powietrza; 5. modernizacja instalacji c.o., wymiana przewodów rozprow. wraz z izolacją, wymiana pionów wraz z grzejnikami na nowe wysokosprawne grzejniki; 6. wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej powlekanej z uzupełnieniem pokrycia z papy; 7. ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych; 8. likwidacja murowanych doświetli okien piwnicznych i wymiana na systemowe; 9. wymiana stolarki drzwiowej; 10. wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej; 11. schowanie istniejących kabli pod ocieplenie; 12. demontaż oraz ponowny montaż elementów na elewacji, tj. czujników, kamer itp.; Zadanie nr 3 Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej w Krzczonowie, realizowana w ramach projektu pn. Podniesienie efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Kazimierskiego i Powiatu Kieleckiego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, oś Priorytetowa 4: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, Działanie 4.2: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Adres: Szkoła Podstawowa Krzczonów 41, 28-520 Opatowiec Zakres robót: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych poprzez przyklejenie warstwy izolacyjnej ze styropianu; 2. docieplenie ścian przy gruncie poprzez przyklejenie warstwy izolacyjnej z polistyrenu ekstrudowanego po wcześniejszym przygotowaniu i zaizolowaniu p. wilgociowym ściany i wykonaniu warstwy przeciwwilgociowej; 3. docieplenie stropu za pomocą mat z wełny mineralnej układanych na sucho na stropie pod nieogrzewanym poddaszem 4. wymiana stolarki okiennej w budynku poprzez demontaż starych okien i wstawieniu nowych o ulepszonych właściwościach cieplnych wraz z zamontowanymi nawiewnikami powietrza; 5. modernizacja instalacji c.o., wymiana przewodów rozprow. wraz z izolacją, wymiana pionów wraz z grzejnikami na nowe wysokosprawne grzejniki; 6. wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej powlekanej z uzupełnieniem pokrycia z papy; 7. ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych; 8. likwidacja murowanych doświetli okien piwnicznych i wymiana na systemowe; 9. wymiana stolarki drzwiowej na; 10. wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej; 11. schowanie istniejących kabli pod ocieplenie; 12. demontaż oraz ponowny montaż elementów na elewacji, tj. czujników, kamer itp.; Zadanie nr 4 Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej w Opatowcu, realizowana w ramach projektu pn. Podniesienie efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Kazimierskiego i Powiatu Kieleckiego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, oś Priorytetowa 4: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, Działanie 4.2: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Adres: Szkoła Podstawowa ul. Nowokorczyńska 4 28-520 Opatowiec Zakres robót: 1. ocieplenie ścian zewnętrznych poprzez przyklejenie warstwy izolacyjnej ze styropianu; 2. docieplenie ścian przy gruncie poprzez przyklejenie warstwy izolacyjnej z polistyrenu ekstrudowanego po wcześniejszym przygotowaniu i zaizolowaniu p. wilgociowym ściany i wykonaniu warstwy przeciwwilgociowej; 3. docieplenie stropodachu budynku poprzez ociepleniem granulatem z wełny mineralnej z wykonaniem nowego pokrycia 4. wymiana stolarki okiennej w budynku poprzez demontaż starych okien i wstawieniu nowych o ulepszonych właściwościach cieplnych wraz z zamontowanymi nawiewnikami powietrza; 5. modernizacja instalacji c.o., wymiana przewodów rozprow. wraz z izolacją, wymiana pionów wraz z grzejnikami na nowe wysokosprawne grzejniki; 6. wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej powlekanej z uzupełnieniem pokrycia z papy; 7. ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych; 8. likwidacja murowanych doświetli okien piwnicznych i wymiana na systemowe; 9. wymiana stolarki drzwiowej na nową z ciepłego aluminium; 10. wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej; 11. schowanie istniejących kabli pod ocieplenie; 12. demontaż oraz ponowny montaż elementów na elewacji, tj. czujników, kamer itp.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zakresu robót wymienionych w umowie podstawowej

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.42.11.10-8, 45.45.30.00-7, 45.32.40.00-4, 45.33.11.00-7, 45.26.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie w ramach jednej umowy: co najmniej dwie roboty budowlane związane z wymianą stolarki budowlanej, dociepleniem ścian, robotami związanymi z termomodernizacją dachu oraz modernizacją instalacji c.o.. Wartości każdej z tych robót budowlanych wynosiła min. 1 200 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że; -dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; -informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 400 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości; -opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 200 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz umożliwić zamawiającemu ocenę, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający żąda od wykonawcy jeżeli korzysta on z zasobów podmiotu trzeciego: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.4 SIWZ; 2)Ponadto należy przedłożyć dokumenty; a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opatowiec, ul. Rynek 3, 28-520 Opatowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urząd Gminy w Opatowcu - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Podniesienie efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Kazimierskiego i Powiatu Kieleckiego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013, oś Priorytetowa 4: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, Działanie 4.2: Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

Załączniki nr 1 i nr 2:  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa i przedmiar robót na:

Zadanie nr 1 - Gimnazjum w Opatowcu

Zadanie Nr 2 - Gminny Ośrodek Sportu w Opatowcu

Zadanie Nr 3 - Szkoła Podstawowa w Krzczonowie

Zadanie nr 4 -  Szkoła Podstawowa w Opatowcu

Załącznik nr 3:   Formularz oferty

Załącznik nr 4:   Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 5:   Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 6:   Wykaz robót

Załącznik nr 7:   Wykaz dot. osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

Załącznik nr 8:   Wzór umowy

Załącznik nr 9:   Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 2 dla wykonawców

Poprawione przedmiary dot. Zadania nr 2

Zbiorcze zestawienie ofert

Informacja o wynikach

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1744
Wprowadził do systemu: Winicjusz Włosowicz, data: 2014-04-02 15:23:33
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Winicjusz Włosowicz, data: 2014-04-25 09:43:54
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu