Organizacja UrzêduDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2003-11-14 17:01:39

1. Urz±d jest jednostk± bud¿etow± Gminy.
2. Urz±d jest pracodawc± dla zatrudnionych w nim pracowników.
3. Siedzib± Urzêdu jest Gnojno
4. Urz±d jest czynny w dniach roboczych tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 730 - 1530
5. Urz±d stanowi aparat pomocniczy Wójta, Rady i jej komisji oraz innych organów funkcjonuj±cych w strukturze Gminy.

Kierownikiem Urzêdu i zwierzchnikiem s³u¿bowym wszystkich pracowników jest Wójt.

Wójt kieruje Urzêdem przy pomocy Sekretarza i Skarbnika.


ORGANIZACJA URZÊDU GMINY


W sk³ad Urzêdu wchodz± nastêpuj±ce referaty i stanowiska pracy:

1. referat Organizacyjny

 - sekretarz gminy - Maria Wo¼niak
 - podinspektor ds. ogólno-organizacyjnych - Maria Rak


2. referat Finansowy 
 - skarbnik gminy - Wanda Spaczyñska
 - stanowisko ds. ksiêgowo¶ci bud¿etowej - Maria Ma³asiñska
 - stanowisko ds. ksiêgowo¶ci podatkowej - Gra¿yna Musia³
 - stanowisko ds. podatków i op³at - Henryka Go³êbiowska, Helena Mularczyk
 - stanowisko ds. obs³ugi kasowej i ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - Maria Nowak


3. Urz±d Stanu Cywilnego i spraw obronnych
 - kierownik - Adam Stêpieñ


4. referat Rolnictwa, gospodarki Gruntami i Inwestycji
 - kierownik referatu - Stanis³aw Klimczak
 - stanowisko ds. gospodarki gruntami - Jolanta Stachowicz
 - stanowisko ds. kancelaryjno-technicznych i produkcji ro¶linnej - Renata Bochnacka - 1/2 etatu


5. stanowisko ds. Obs³ugi Rady i jej komisji, obrony cywilnej i Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych - Adam Samiec


6. stanowisko ds. ewidencji ludno¶ci, dowodów osobistych i kultury -  Henryka Bana¶


7. stanowisko ds. budownictwa, gospodarki mieszkaniowej i planowania przestrzennego - Halina Skwark


8. stanowisko ds. ochrony ¶rodowiska - Barbara Krawczyk


9. stanowisko obs³ugi:
 - kierowca - Tadeusz Radomski
 - sprz±taczka - Helena Laskowska

 



Powrót