Organizacja UrzêduDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2008-05-29 12:50:30

1. Urz±d jest jednostk± bud¿etow± Gminy.
2. Urz±d jest pracodawc± dla zatrudnionych w nim pracowników.
3. Siedzib± Urzêdu jest Gnojno
4. Urz±d jest czynny w dniach roboczych tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 730 - 1530
5. Urz±d stanowi aparat pomocniczy Wójta, Rady i jej komisji oraz innych organów funkcjonuj±cych w strukturze Gminy.

Kierownikiem Urzêdu i zwierzchnikiem s³u¿bowym wszystkich pracowników jest Wójt.

Wójt kieruje Urzêdem przy pomocy Sekretarza i Skarbnika.


ORGANIZACJA URZÊDU GMINY


W sk³ad Urzêdu wchodz± nastêpuj±ce referaty i stanowiska pracy:

1. referat Organizacyjny

- sekretarz gminy - Piotr Bêbas
- podinspektor ds. ogólno-organizacyjnych - Maria Rak

- podinspektor ds. pozyskiwania funduszy unijnych - Bo¿ena Wawszczyk


2. referat Finansowy  

- skarbnik gminy - Ilona Piwowarska

-  stanowisko ds. ksiêgowo¶ci bud¿etowej - Maria Ma³asiñska
- stanowisko ds. ksiêgowo¶ci podatkowej - Gra¿yna Musia³
- stanowisko ds. podatków i op³at - Henryka Go³êbiowska, Helena Mularczyk
- stanowisko ds. obs³ugi kasowej i ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - Maria Nowak


3. Urz±d Stanu Cywilnego i spraw obronnych
- kierownik - Adam Stêpieñ


4. referat Rolnictwa, gospodarki Gruntami i Inwestycji
- stanowisko ds. gospodarki gruntami - Jolanta Stachowicz

5. Radca prawny - Zofia Majczak - 1/2 etatu

6. stanowisko ds. Obs³ugi Rady i jej komisji, obrony cywilnej i Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych -


7. stanowisko ds. ewidencji ludno¶ci, dowodów osobistych i kultury - Henryka Bana¶


8. stanowisko ds. budownictwa, gospodarki mieszkaniowej i planowania przestrzennego - Halina Skwark


9. stanowisko ds. ochrony ¶rodowiska - Barbara Krawczyk


10. stanowisko obs³ugi:
- kierowca - Tadeusz Radomski
- sprz±taczka - Ewa Pasternak



Powrót