Wersja archiwalna z dnia 2008-05-29 13:01:47
|
1. Urz±d jest jednostk± bud¿etow± Gminy. 2. Urz±d jest pracodawc± dla zatrudnionych w nim pracowników. 3. Siedzib± Urzêdu jest Gnojno 4. Urz±d jest czynny w dniach roboczych tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 730 - 1530 5. Urz±d stanowi aparat pomocniczy Wójta, Rady i jej komisji oraz innych organów funkcjonuj±cych w strukturze Gminy.
Kierownikiem Urzêdu i zwierzchnikiem s³u¿bowym wszystkich pracowników jest Wójt.
Wójt kieruje Urzêdem przy pomocy Sekretarza i Skarbnika.
ORGANIZACJA URZÊDU GMINY
W sk³ad Urzêdu wchodz± nastêpuj±ce referaty i stanowiska pracy:
1. Referat Organizacyjny
- sekretarz gminy - Piotr Bêbas - stanowisko ds. ogólno-organizacyjnych - Maria Rak - stanowisko ds. Obs³ugi Rady Gminy i jej komisji, pe³nomocnik ds. przeciwdzia³ania alkoholozmowi - Barbara Czarnecka 2. Referat Finansowy
- skarbnik gminy - Ilona Piwowarska
- stanowisko ds. ksiêgowo¶ci bud¿etowej - Maria Ma³asiñska - stanowisko ds. ksiêgowo¶ci podatkowej - Gra¿yna Musia³ - stanowisko ds. podatków i op³at - Helena Mularczyk, Kamila Stachowicz - stanowisko ds. obs³ugi kasowej i ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - Maria Nowak
3. Urz±d Stanu Cywilnego i spraw obronnych
Kierownik - Adam Stêpieñ
4. Referat Inwestycji, Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego
P.O. Kierowika - Pawe³ Grudziñski
- stanowisko ds. gospodarki gruntami - Jolanta Stachowicz
- stanowisko ds. budownictwa, gospodarki mieszkaniowej i planowania przestrzennego - Halina Skwark
-stanowisko ds. ochrony ¶rodowiska i promocji - Barbara Krawczyk
- stanowisko ds. zamówieñ publicznych - Bo¿ena Wawszczyk
- stanowisko ds. inwestycji - Joanna Go³êbiowska
5. Radca prawny
- Zofia Majczak - 1/2 etatu
6. stanowisko ds. ewidencji ludno¶ci, dowodów osobistych i kultury - Henryka Bana¶
7. stanowisko obs³ugi: - kierowca - Tadeusz Radomski - sprz±taczka - Ewa Pasternak
|