Og³oszenie o naborze na wolne stanowisko urzêdnicze w Urzêdzie Gminy w Gnojnie

2019-08-27 12:41:57 Og³oszenia o naborze

WÓJT GMINY GNOJNO OG£ASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Podinspektor ds. ksiêgowo¶ci bud¿etowej w Referacie Finansowym

1. Nazwa i adres jednostki:

Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno

2. Stanowisko pracy:

podinspektor ds. ksiêgowo¶ci bud¿etowej w Referacie Finansowym

3. Wymagania niezbêdne:

1)             obywatelstwo polskie;

2)             pe³na zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych oraz korzystanie z pe³ni praw publicznych;

3)             brak skazania prawomocnym wyrokiem s±du za umy¶lne przestêpstwo ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe;

4)             stan zdrowia pozwalaj±cy na zatrudnienie na danym stanowisku;

5)             wykszta³cenie co najmniej ¶rednie o profilu ekonomicznym;

6)             umiejêtno¶æ obs³ugi komputera (¶rodowiska Windows, pakietu biurowego) i innych urz±dzeñ biurowych;

7)             nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

1)           znajomo¶æ zagadnieñ zwi±zanych z funkcjonowaniem administracji samorz±dowej;

2)           znajomo¶æ aktów prawnych niezbêdnych do w³a¶ciwego wykonywania obowi±zków, w tym ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowo¶ci, Ordynacja podatkowa;

3)           umiejêtno¶æ obs³ugi programów ksiêgowo-finansowych;

4)           mile widziane do¶wiadczenie w pracy w jednostkach samorz±du terytorialnego;

5)           umiejêtno¶æ pracy w zespole, obowi±zkowo¶æ, rzetelno¶æ, staranno¶æ, terminowo¶æ.

5. Zakres wykonywanych zadañ na stanowisku:

1)           dokumentacja operacji ksiêgowo¶ci bud¿etowej;

2)      realizacja przepisów ustawy o rachunkowo¶ci;

3)           prowadzenie spraw dotycz±cych windykacji zaleg³o¶ci;

4)           prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ¶rodków trwa³ych;

5)           prowadzenie spraw z zakresu inwentaryzacji;

6)           sporz±dzanie sprawozdañ finansowych urzêdu;

7)           przygotowywanie informacji niezbêdnych do opracowania projektu bud¿etu i WPF;

8)           rozliczanie projektów unijnych;

9)           wykonywanie innych zadañ przewidzianych przepisami prawa zleconych przez wójta lub prze³o¿onego.

6. Warunki pracy:

wymiar czasu pracy: pe³ny etat (40 godzin tygodniowo),

wynagrodzenie: ustalane zgodnie z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorz±dowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzêdu Gminy w Gnojnie,

charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadañ: praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzêdu, system jednozmianowy, praca przy komputerze powy¿ej 4 godzin dziennie, praca w zespole, szkolenia,

otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: komputer, sprzêt biurowy, bezpieczne warunki pracy na stanowisku; budynek piêtrowy z ograniczon± mo¿liwo¶ci± poruszania siê po ca³ym budynku ze wzglêdu na ró¿nice poziomów (schody nie posiadaj± urz±dzeñ umo¿liwiaj±cych pokonywanie ich przez osoby niepe³nosprawne, w tym poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich).

7. Wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych:

W miesi±cu poprzedzaj±cym datê upublicznienia og³oszenia wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, wyniós³ mniej ni¿ 6%.

8. Wymagane dokumenty:

1)          podanie o przyjêcie na stanowisko objête konkursem (list motywacyjny);

2)          ¿yciorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV);

3)          kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj±cej siê o zatrudnienie*;

4)          kopie dokumentów potwierdzaj±cych wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe;

5)          kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejêtno¶ciach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ niezbêdnych i dodatkowych;

6)          o¶wiadczenia kandydata o posiadanym obywatelstwie, o posiadaniu pe³nej zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych, o korzystaniu z pe³ni praw publicznych oraz o niekaralno¶ci;*

(o¶wiadczenia powinny zawieraæ klauzulê wynikaj±c± z art. 233 k.k.)

7)          o¶wiadczenie o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru o tre¶ci „Wyra¿am zgodê na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbêdnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustaw± z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz±dowych (t.j. Dz.U.  z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).”

8)          za¶wiadczenie lekarskie o braku przeciwwskazañ zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku wystawione przez lekarza medycyny pracy;

9)          kopia dokumentu potwierdzaj±cego niepe³nosprawno¶æ – dotyczy kandydatów, którzy zamierzaj± skorzystaæ z preferencji okre¶lonych w art. 13a ustawy o pracownikach samorz±dowych.

*   dokumenty mo¿na pobraæ ze strony bip.gminy.com.pl/gnojno (zak³adka Wzory dokumentów) lub w sekretariacie urzêdu

Kopie dokumentów powinny byæ potwierdzone przez kandydata za zgodno¶æ z orygina³em.

List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz pozosta³e o¶wiadczenia powinny byæ opatrzone w³asnorêcznym podpisem kandydata.

9. Termin i miejsce sk³adania dokumentów:

Wymagane dokumenty nale¿y sk³adaæ w sekretariacie Urzêdu Gminy w Gnojnie lub przes³aæ w terminie do dnia 13 wrze¶nia 2019 r. do godz. 15.30 na adres:

Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzêdniczepodinspektor ds. ksiêgowo¶ci bud¿etowej” (decyduje data wp³ywu do urzêdu). Oferty, które wp³yn± po wy¿ej okre¶lonym terminie nie bêd± rozpatrywane.

10. Dodatkowe informacje:

1)      Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Gnojnie pod adresem e-mail: lukasz.chodor.iodo@gmail.com. Szczegó³owe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zawiera tre¶æ informacji umieszczonej na stronie internetowej: gnojno.com.pl (zak³adka: O GMINIE à Ochrona Danych Osobowych.

2)      Kandydaci, którzy spe³ni± wymagania formalne okre¶lone w og³oszeniu oraz zakwalifikuj± siê do dalszego postêpowania zostan± poinformowani i zaproszeni na rozmowê kwalifikacyjn± telefonicznie lub mailem.

3)      Z regulaminem naboru mo¿na siê zapoznaæ w Urzêdzie Gminy w Gnojnie (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminy.com.pl/gnojno/) w zak³adce „Regulamin organizacyjny Urzêdu Gminy w Gnojnie”.

4)      Dokumenty rekrutacyjne z³o¿one po terminie nie bêd± rozpatrywane, dokumenty niekompletne podlegaj± odrzuceniu w procesie rekrutacji a kandydat nie zostanie dopuszczony do dalszego postêpowania.

5)      Nie ma mo¿liwo¶ci uzupe³nienia dokumentów po up³ywie terminu sk³adania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza og³oszeniem.

6)      Dokumenty sk³adane w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

7)      Informacja o rozstrzygniêciu naboru bêdzie podana do publicznej wiadomo¶ci na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Gnojno (http://bip.gminy.com.pl/gnojno) oraz na tablicy informacyjnej Urzêdu Gminy w Gnojnie.

 

Dodatkowe informacje mo¿na uzyskaæ pod numerem telefonu (041) 3532038.

 

 

Wójt

/-/ Zbigniew Janik

Gnojno, dnia 27 sierpnia 2019 r.

Zobacz równie¿: