Og³oszenie o ponownym naborze na wolne stanowisko urzêdnicze w Urzêdzie Gminy w Gnojnie

2021-06-17 10:17:13 Og³oszenia o naborze

WÓJT GMINY GNOJNO OG£ASZA PONOWNY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Podinspektor ds. podatków i op³at w Referacie Finansowym

1. Nazwa i adres jednostki:

Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno

2. Stanowisko pracy:

podinspektor ds. podatków i op³at w Referacie Finansowym

3. Wymagania niezbêdne:

1)   obywatelstwo polskie;
2)   pe³na zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych oraz korzystanie z pe³ni praw publicznych;
3)   brak skazania prawomocnym wyrokiem s±du za umy¶lne przestêpstwo ¶cigane z oskar¿enia publicznego lub umy¶lne przestêpstwo skarbowe;
4)   stan zdrowia pozwalaj±cy na zatrudnienie na danym stanowisku;
5)   wykszta³cenie wy¿sze;
6)   umiejêtno¶æ obs³ugi komputera (¶rodowiska Windows, pakietu biurowego) i innych urz±dzeñ biurowych;
7)   nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

1)    znajomo¶æ zagadnieñ zwi±zanych z funkcjonowaniem administracji samorz±dowej;
2)    znajomo¶æ aktów prawnych niezbêdnych do w³a¶ciwego wykonywania obowi±zków, w tym ustaw: Ordynacja podatkowa, o podatku rolnym, o podatku le¶nym, o podatkach i op³atach lokalnych oraz rozporz±dzenia  w sprawie instrukcji kancelaryjnej;
3)    umiejêtno¶æ obs³ugi programów dziedzinowych s³u¿±cych do ewidencji ksiêgowej podatków;
4)    do¶wiadczenie w pracy w jednostkach samorz±du terytorialnego;
5)    umiejêtno¶æ pracy w zespole, obowi±zkowo¶æ, rzetelno¶æ, staranno¶æ, terminowo¶æ.

5. Zakres wykonywanych zadañ na stanowisku:

1)    przyjmowanie i weryfikacja informacji i deklaracji podatkowych oraz sporz±dzanie wymiaru podatków lokalnych od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadaj±cych osobowo¶ci prawnej;
2)    prowadzenie postêpowania podatkowego i informacji podatkowych;
3)    weryfikowanie posiadanych informacji podatkowych z danymi zawartymi w ewidencji  gruntów i budynków;
4)    wprowadzanie zmian w ewidencji podatkowej na podstawie zmian geodezyjnych ze Starostwa Powiatowego;
5)    powadzenie spraw zwi±zanych z udzielaniem ulg, odroczeñ i umorzeñ w zakresie podatków i op³at  stanowi±cych dochody gminy;
6)    przygotowywanie materia³ów niezbêdnych przy rozpatrywaniu odwo³añ  od decyzji Wójta Gminy oraz  przesy³anie kompletnych materia³ów do Samorz±dowego Kolegium Odwo³awczego;
7)    przeprowadzanie kontroli i oglêdzin w zwi±zku z prowadzonymi postêpowaniami dowodowymi;
8)    wydawanie za¶wiadczeñ o stanie maj±tkowym na podstawie posiadanej dokumentacji;
9)    prowadzenie spraw z zakresu pomocy de minimis i pomocy publicznej w podatkach i op³atach lokalnych;
10)    przygotowywanie danych do sporz±dzania sprawozdañ finansowych  kwartalnych, pó³rocznych i rocznych w zakresie skutków, ulg i umorzeñ podatkowych;
11)    sporz±dzanie sprawozdañ, analiz, informacji i zestawieñ niezbêdnych do projektowania bud¿etu;
12)    przygotowywanie projektów uchwa³ w zakresie stawki podatku rolnego i od nieruchomo¶ci;
13)    nadzorowanie inkasa nale¿no¶ci pieniê¿nych z tytu³u podatków i op³at;
14)    obs³uga wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napêdowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

6. Warunki pracy:

wymiar czasu pracy: pe³ny etat (40 godzin tygodniowo),

wynagrodzenie: ustalane zgodnie z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorz±dowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 936 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzêdu Gminy w Gnojnie,

charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadañ: praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzêdu, kontrole u podatników na terenie gminy, system jednozmianowy, praca przy komputerze powy¿ej 4 godzin dziennie, praca w zespole, szkolenia,

otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: komputer, sprzêt biurowy, bezpieczne warunki pracy na stanowisku; budynek piêtrowy z ograniczon± mo¿liwo¶ci± poruszania siê po ca³ym budynku ze wzglêdu na ró¿nice poziomów (schody nie posiadaj± urz±dzeñ umo¿liwiaj±cych pokonywanie ich przez osoby niepe³nosprawne, w tym poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich).

7. Wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych:

W miesi±cu poprzedzaj±cym datê upublicznienia og³oszenia wska¼nik zatrudnienia osób niepe³nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, wyniós³ mniej ni¿ 6%.

8. Wymagane dokumenty:

1)    podanie o przyjêcie na stanowisko objête konkursem (list motywacyjny);
2)    ¿yciorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV);
3)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj±cej siê o zatrudnienie*;
4)    kopie dokumentów potwierdzaj±cych wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe;
5)    kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejêtno¶ciach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ niezbêdnych i dodatkowych;
6)    o¶wiadczenia kandydata o posiadanym obywatelstwie, o posiadaniu pe³nej zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych, o korzystaniu z pe³ni praw publicznych oraz o niekaralno¶ci;*
(o¶wiadczenia powinny zawieraæ klauzulê wynikaj±c± z art. 233 k.k.)
7)    o¶wiadczenie o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru o tre¶ci „Wyra¿am zgodê na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbêdnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) oraz ustaw± z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz±dowych (Dz.U.  z 2018 r., poz. 1260 ze zm.).
8)    za¶wiadczenie lekarskie o braku przeciwwskazañ zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku wystawione przez lekarza medycyny pracy;
9)    kopia dokumentu potwierdzaj±cego niepe³nosprawno¶æ – dotyczy kandydatów, którzy zamierzaj± skorzystaæ z preferencji okre¶lonych w art. 13a ustawy o pracownikach samorz±dowych.

*   dokumenty mo¿na pobraæ ze strony bip.gminy.com.pl/gnojno (zak³adka Wzory dokumentów) lub w sekretariacie urzêdu

Kopie dokumentów powinny byæ potwierdzone przez kandydata za zgodno¶æ z orygina³em.

List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz pozosta³e o¶wiadczenia powinny byæ opatrzone w³asnorêcznym podpisem kandydata.

9. Termin i miejsce sk³adania dokumentów:

Wymagane dokumenty nale¿y sk³adaæ w sekretariacie Urzêdu Gminy w Gnojnie lub przes³aæ w terminie do dnia 30 czerwca 2021 r. do godz. 15.00 na adres:

Urz±d Gminy w Gnojnie
Gnojno 145
28-114 Gnojno

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Ponowny nabór na wolne stanowisko urzêdniczepodinspektor ds. podatków i op³at” (decyduje data wp³ywu do urzêdu). Oferty, które wp³yn± po wy¿ej okre¶lonym terminie nie bêd± rozpatrywane.

10. Dodatkowe informacje:

1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Gnojnie pod adresem e-mail: lukasz.chodor.iodo@gmail.com. Szczegó³owe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zawiera tre¶æ informacji umieszczonej na stronie internetowej: gnojno.com.pl (zak³adka: O GMINIE ---> Ochrona Danych Osobowych).

2) Kandydaci, którzy spe³ni± wymagania formalne okre¶lone w og³oszeniu oraz zakwalifikuj± siê do dalszego postêpowania zostan± poinformowani i zaproszeni na rozmowê kwalifikacyjn± telefonicznie lub mailem.

3) Z regulaminem naboru mo¿na siê zapoznaæ w Urzêdzie Gminy w Gnojnie (sekretariat) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminy.com.pl/gnojno/) w zak³adce „Regulamin organizacyjny Urzêdu Gminy w Gnojnie”.

4) Dokumenty rekrutacyjne z³o¿one po terminie nie bêd± rozpatrywane, dokumenty niekompletne podlegaj± odrzuceniu w procesie rekrutacji a kandydat nie zostanie dopuszczony do dalszego postêpowania.

5) Nie ma mo¿liwo¶ci uzupe³nienia dokumentów po up³ywie terminu sk³adania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza og³oszeniem.

6) Dokumenty sk³adane w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

7) Informacja o rozstrzygniêciu naboru bêdzie podana do publicznej wiadomo¶ci na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Gnojno (http://bip.gminy.com.pl/gnojno) oraz na tablicy informacyjnej Urzêdu Gminy w Gnojnie.

8) Osoba wybrana do zatrudnienia bêdzie zobowi±zana do przedstawienia orygina³u aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Dodatkowe informacje mo¿na uzyskaæ pod numerem telefonu (041) 3532038.

 

 

Wójt

/-/ Zbigniew Janik

Gnojno, dnia 17 czerwca 2021 r.

Zobacz równie¿: