Zakup i dostawa węgla i miału na terenie Gminy Bejsce na rok 2008 | ||||||
Zakup i dostawa węgla i miału na terenie Gminy Bejsce na rok 2008 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zamówienia: Zakup i dostawa węgla i miału na terenie Gminy Bejsce
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Bejsce, 28-512 Bejsce 2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 211 000 euro 3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/bejsce 4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: - zakup i dostawa węgla i miału do 5 szkół, urzędu gminy, ośrodka zdrowia, 2 domów nauczyciela, 5 świetlic, 2 domów ludowych, 3 OSP na terenie Gminy Bejsce węgiel kamienny gruby - o wartości 30 000 Kcl - 305 t węgiel Eco-groszek - o wartości 25 000 Kcl - 50 t miał węglowy - o wartości 21 000 Kcl - 50 t - Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień: 10000000-3 - węgiel kamienny i inne produkty powstałe na bazie węgla, 5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 6) Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia – od 01.01.2008 roku do 31 grudnia 2008 r. 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - Spełnili wymagania określone w SIWZ. b) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, c) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu wpłacają wadium w wysokości 2.000,00 zł na konto Urzędu Gminy – BS Kielce o/Nowy Korczyn 12849300040169040002600006 do dnia 21 grudnia 2007 roku do godz. 9.00 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Bejscach 28-512 Bejsce sekretariat do dnia 21 grudnia 2007 do godz. 9:00 11) miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Bejscach 28-512 Bejsce sala USC – II piętro dnia 21 grudnia 2007 o godz. 9:00 12) termin związania ofertą okres 30 dni , tj. do dnia 20 stycznia 2008 13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy 14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy 13) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna nie przewiduje się
Zamawiający : Gmina Bejsce 28-512 Bejsce tel. (041)35-11-010 fax 35-11-010 w.22 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dla przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 211 000 euro Opracowana na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami) na realizację zadania : „ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA I MIAŁU NA TERENIE GMINY BEJSCE” Zatwierdzone do użytku przez Kierownika Zamawiającego: 10 GRUDNIA 2007 R. _________________ [data, podpis i pieczatka Zamawiającego] Spis zawartosci: Rozdział A: INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Opis sposobu przygotowywania oferty 4. Opis kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tego kryterium i sposobu oceny oferty. 5. Wymagania dotyczące wadium. 6. Miejsce i termin składania ofert. 7. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 8. Termin, do którego wykonawca będzie związany złożoną ofertą. 9. Miejsce i termin otwarcia ofert. 10. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert. 11. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. 12. Adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej zamawiającego. 13. Powiadomienie o wyniku postępowania przetargowego. 14. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 16. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w tym wymagany termin wykonania zamówienia 17. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 18. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą 19. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w trakcie procesu przetargowego Rozdział B: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Rozdział C: OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY Rozdział D: WZÓR UMOWY Rozdział E: FORMULARZ OFERTOWY Rozdział A INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163) na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt 2.1.1. niniejszej SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków (zgodnie z pkt 2.1.2. – 2.1.4. niniejszej SIWZ). Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (zgodnie z pkt 2) są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ofertę stanowi "FORMULARZ OFERTOWY" (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale "E" niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Aby oferta była kompletna należy złożyć "FORMULARZ OFERTOWY" wraz z następującymi załącznikami i dokumentami: 2.1.1. Załącznik nr 1 "Oświadczenia wykonawcy", w którym znajdują się następujące oświadczenia: a) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę; g) Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania usługi w wymaganym czasie; h) Oświadczenie, że zawarty w Rozdziale D niniejszej SIWZ wzór umowy został przez wykonawcę zaakceptowany i zobowiązuje się on w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na podanych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. i) Oświadczenie, że wykonawca obejrzał miejsca, do których wykonywane będą dostawy. 2.1.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłac |
Powrót |