Zakup i dostawa węgla i miału na terenie Gminy Bejsce na rok 2008Do druku
Wersja archiwalna z dnia 2008-12-11 08:16:26

 

Zakup i dostawa  węgla i miału  na terenie Gminy Bejsce na rok 2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Nazwa zamówienia:

Zakup i dostawa  węgla i miału  na terenie Gminy Bejsce 

 

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Bejsce,  28-512 Bejsce

2) Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 211 000 euro

3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/bejsce

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

- zakup i dostawa  węgla i miału  do 5 szkół, urzędu gminy, ośrodka zdrowia, 2 domów nauczyciela, 5 świetlic, 2 domów ludowych, 3 OSP na terenie Gminy Bejsce

     węgiel kamienny gruby - o wartości 30 000 Kcl    -   305 t

     węgiel Eco-groszek        - o wartości 25 000 Kcl    -    50 t

     miał węglowy                 - o wartości  21 000 Kcl    -     50 t

- Zamawiający  nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień:

10000000-3 - węgiel kamienny i inne produkty powstałe na bazie węgla,

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia – od 01.01.2008 roku do 31 grudnia 2008 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

a) Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

- Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

- Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

- Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

- Spełnili wymagania określone w SIWZ.

b) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

   - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych,

   - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

  - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,

   - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

   - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,

   - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,

c) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

  - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

  - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,

  - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,

  - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

8) Informacja na temat wadium:

Przystępujący do przetargu wpłacają wadium w wysokości 2.000,00 zł na konto Urzędu Gminy – BS Kielce o/Nowy Korczyn 12849300040169040002600006 do dnia 21 grudnia 2007 roku do godz. 9.00

 

 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Waga

cena

100

 

10) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Bejscach

28-512 Bejsce

sekretariat do dnia 21 grudnia 2007 do godz. 9:00  

11) miejsce i termin otwarcia ofert:

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Bejscach

28-512 Bejsce

sala USC – II piętro dnia 21 grudnia 2007 o godz. 9:00                          

12) termin związania ofertą

      okres 30 dni , tj. do dnia 20 stycznia 2008                          

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

      nie dotyczy 

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

13) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie przewiduje się

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający : Gmina Bejsce

28-512 Bejsce

tel. (041)35-11-010 fax 35-11-010 w.22

 

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH

WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dla przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 211 000 euro

 

 

 

Opracowana na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami)

 

 

 

 

 

 

 

na realizację zadania :

 

ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA I MIAŁU

NA TERENIE GMINY BEJSCE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zatwierdzone do użytku przez Kierownika Zamawiającego:

 

 

10 GRUDNIA 2007 R. _________________

[data, podpis i pieczatka Zamawiającego]

 

Spis zawartosci:

 

Rozdział A:   INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW

 

1.  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

2.  Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

3.  Opis sposobu przygotowywania oferty

4.  Opis kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tego kryterium i sposobu oceny oferty.

5.  Wymagania dotyczące wadium.

6.  Miejsce i termin składania ofert.

7.  Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

8.  Termin, do którego wykonawca będzie związany złożoną ofertą.

9.  Miejsce i termin otwarcia ofert.

10.  Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert.

11.  Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

12.  Adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej zamawiającego.

13.  Powiadomienie o wyniku postępowania przetargowego.

14.  Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których  mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Prawo zamówień publicznych.

15.  Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

16.  Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w tym wymagany termin wykonania zamówienia

17.  Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

18.  Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą

19.  Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w trakcie procesu przetargowego

 

 

Rozdział B:   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Rozdział C:   OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY

Rozdział D:   WZÓR UMOWY

Rozdział E:   FORMULARZ OFERTOWY

 

 

 

 

 

 

 

Rozdział A

 

INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW

 

1.        Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

 

Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone       w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163) na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt 2.1.1. niniejszej SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków (zgodnie z pkt 2.1.2. – 2.1.4. niniejszej SIWZ).

       Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (zgodnie z pkt 2) są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

 

2.  Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć  wykonawcy celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

2.1. Ofertę stanowi "FORMULARZ OFERTOWY" (którego wzorzec przedstawiono   w rozdziale "E" niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Aby oferta była kompletna należy złożyć "FORMULARZ OFERTOWY" wraz               z następującymi załącznikami i dokumentami:

 

2.1.1. Załącznik nr 1 "Oświadczenia wykonawcy", w którym znajdują się następujące oświadczenia:

a)       Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)       Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia;

c)        Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej                     i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;

d)       Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania              o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

e)       Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń;

f)         Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę;

g)       Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania usługi w wymaganym czasie;

h)       Oświadczenie, że zawarty w Rozdziale D niniejszej SIWZ wzór umowy został przez wykonawcę zaakceptowany i zobowiązuje się on w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na podanych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

i)          Oświadczenie, że wykonawca obejrzał miejsca, do których wykonywane będą dostawy.

 

2.1.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

 

a)     Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

b)     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłac

Powrót